احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در بشاگرد

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: در محدوده شهرستان بشاگرد احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در بشاگرد

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: طی امروز جمعه ششم تیر ماه در ساعات ابتدایی صبح مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی ، پدیده غالب سواحل و جزایر خواهد بود.

وی اظهار کرد: در دریای عمان و شرق و جنوب تنگه هرمز در طول روز وزش بادهای جنوب شرقی سبب متلاطم شدن این مناطق دریایی طی ساعاتی از روز خواهد شد که توصیه می شود تردد شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

سی سی پور گفت: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان (بیشتر ارتفاعات شرقی) رشد و افزایش ابر با احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

وی گفت: همچنین در محدوده شهرستان بشاگرد احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه در سایر مناطق، گرد و غبار محلی دور از انتظار نخواهد بود، گفت: این شرایط تا روز یکشنبه، هشتم تیر ماه در استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در انتها مطرح نمود: از نظر دمایی، طی این مدت نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 506

به "احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در بشاگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در بشاگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید