اعلام زمان اجرای دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

به گزارش مجله پزشکی، رئیس دانشگاه فرهنگیان به اعلام زمان برگزاری دوره های مهارت آموزی و چگونگی اجرایی آن برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اشاره نمود.

اعلام زمان اجرای دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار درباره آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای اجرای دوره های مهارت آموزی ماده 28 اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی آمادگی کامل داریم تا دوره های مهارت آموزی را برگزار کنیم.

او ادامه داد: در نظر داریم دوره های مهارت آموزی را در دو ترم و دو پودمان کامل برگزار کنیم که شامل دروس فنون تدریس، تکنولوژی آموزشی، تعلیم و تربیت اسلامی و دروس مربوط به کارورزی است.

خنیفر با تأکید بر اینکه آغاز دقیق دوره های مهارت آموزی منوط به تعیین زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی است، اظهار کرد: به محض اعلام نتایج و انجام مصاحبه دوره مهارت آموزی را برگزار می گردد.

نتایج آزمون استخدامی 15 دی اعلام می گردد

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مهارت آموزان سال جاری از چه زمانی وارد کلاس های درس می شوند؟ بیان نمود: بعد از اعلام نتایج آموزان می توانیم زمان آغاز دوره های مهارت آموزی و به تبع آن طول مدت آموزش را تعیین کنیم، اما با فرض آغاز دوره های آموزشی از بهمن ماه و برگزاری ترم تابستانی امکان ورود مهارت آموزان به کلاس درس از مهر 99 وجود دارد.

او به شرایط فضای آموزشی در نظر گرفته شده برای مهارت آموزان هم اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه کلاس های در خاتمه هفته برگزار می گردد و بیتوته ندارند بنابراین مسئله ای بابت تأمین فضای آموزشی در پردیس های دانشگاهی نداریم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 122

به "اعلام زمان اجرای دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان اجرای دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید