تور آفریقای جنوبی: بازیکن اهل آفریقای جنوبی از دست پرسپولیس پرید

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران: در شرایطی که امروز آخرین روز جابجایی در فوتبال ایران است، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، به غیر از احمد گوهری دروازه بان، هنوز پیروز به جذب بازیکن نشده است. این باشگاه که درنظر داشت 4 بازیکن نو به خدمت بگیرد فعلا ناپیروز نشان داده است.

تور آفریقای جنوبی: بازیکن اهل آفریقای جنوبی از دست پرسپولیس پرید

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از اختلاف نظر های به وجود آمده بین یحیی گل محمدی و مهدی شیری، سرمربی و مدافع پرسپولیس، عنوان شد که پرسپولیسی ها درنظر دارند این بازیکن را به فولاد بدهند و به جایش آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی این تیم اهوازی را به خدمت بگیرند. گل محمدی در پست هافبک بازیساز احتیاج به بازیکن دارد و امیدوار است با جذب یک بازیکن، دست کم، نقص موجود در این پست را رفع کند.

اگرچه درباره علاقه پرسپولیس به آیاندا پاتوسی حرف و حدیث زیاد بود، ولی شب گذشته، جواد نکونام، سرمربی فولاد آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت و گفت که پاتوسی را به هیچ تیمی نمی دهد. او که با تلویزیون صحبت می کرد در این مورد گفت: پاتوسی یک بازیکن کاملا فنی و خلاق است که کارایی اش در تیم ما تعیین است. متاسفانه زمانی که من وارد تیم شدم، پاتوسی دو هفته بود که مصدومیت داشت و از شرایط ایده آلش دور بود. وقتی که من آمدم اضافه وزن شدیدی پیدا نموده بود، چون کنترل نشده بود و برگرداندن این بازیکن با توجه به مصدومیتش بود، اما پس از آن شرایطش خوب شد و برای ما بازی کرد. منهای ملاقات سوپرجام در تمامی بازی ها بازی نموده و الان هم شرایطش خوب است. ما نه او را معاوضه می کنیم و نه دوست داریم این بازیکن را از دست بدهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1410

به "تور آفریقای جنوبی: بازیکن اهل آفریقای جنوبی از دست پرسپولیس پرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: بازیکن اهل آفریقای جنوبی از دست پرسپولیس پرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید