آنالیز همکاری های مالی ایران و روسیه در دیدار جلالی با مشاور پوتین

به گزارش مجله پزشکی، تهران (پانا) ه- سفیر کشورمان در روسیه در دیدار با آنتون کوبیاکوف مشاور رئیس جمهور روسیه و مسئول هماهنگی همایش مالی سنت پترزبورگ با اشاره به روابط رو به گسترش دو کشور بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به همکاری های مالی و فرهنگی فیمابین تاکید نمود.

آنالیز همکاری های مالی ایران و روسیه در دیدار جلالی با مشاور پوتین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی، سفیر کشورمان با اشاره به مشارکت هیئتی از ایران در همایش مالی سنت پترزبورگ که طی روزهای 12لغایت 15خرداد ماه سالجاری برگزار خواهد شد برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی و تجاری دو کشور و نیز برطرف محدودیت های ناشی از کرونا در جهت رفت و آمد تجار ایرانی به روسیه را لازمه ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه دانست.

کوبیاکوف با استقبال از حضور هیئت ایرانی در همایش مالی سنت پترزبورگ برضرورت اجرای برنامه های مشترک مالی دو کشور در طول سال و تاسیس دفتر پروژه های مالی به عنوان مکانیزم گسترش همکاری های مالی و تجاری دو کشور تاکید نمود.

مشاور رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد با لغو موانع ناشی از شرایط کرونایی زمینه تردد تجار ایرانی به روسیه بزودی فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1058

به "آنالیز همکاری های مالی ایران و روسیه در دیدار جلالی با مشاور پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز همکاری های مالی ایران و روسیه در دیدار جلالی با مشاور پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید