بی میلی ادامه دار ایرانی ها برای حضور در جام جهانی

به گزارش مجله پزشکی، قربانعلی درباره انجام پرواز های جام جهانی گفت: 10 هزار صندلی برای پرواز های جام جهانی در نظر گرفته شده است که مقرون به صرفه ترین قیمت بلیت یکطرفه از تهران-دوحه 10 میلیون تومان است، اما تا به امروز سیستم فروش بلیت نشان می دهد مردم از بلیت های قطر برای جام جهانی استقبال نکردند.

بی میلی ادامه دار ایرانی ها برای حضور در جام جهانی

به گزارش ایلنا، حسام قربانعلی از افزایش ناوگان این شرکت تا سرانجام سال به 22 فروند هواپیما اطلاع داد و گفت: در حال حاضر تعداد هواپیما های فعال و عملیاتی ایران ایر (هما) 17 فروند است که تا سرانجام سال 5 فروند هواپیما به تعداد هواپیما های فعال اضافه می شود.

وی ادامه داد: با همکاری شرکت های دانش بنیان پیروز به تعمیر تعدادی قطعه هواپیما شده ایم و بعلاوه با تامین قطعات، تعدادی از هواپیما های زمینگیر این شرکت به خط پرواز برمی شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با تاکید بر اینکه تمام هواپیما های ایران ایر امکان انجام پرواز در مسیر های خارجی را دارند گفت: از بین هواپیما های فعال 8 فروند هواپیما از خانواده ایرباس 320، 330 و 600-300 در مسیر های اروپایی فعال هستند.

وی از برقراری پرواز ها از کیش به دوحه و برگشت در روز هایی که تیم ملی اطلاع داد و گفت: نرخ پرواز ها در مسیر رفت از کیش حداقل 8 میلیون تومان و در مسیر برگشت حداقل قیمت 3 میلیون تومان است که قیمت بلیت بستگی به عوامل مختلف تغییر می نماید. این قیمت ها حداقلی هستند و در نهایت قیمت را بازار معین می نماید.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر اضافه کرد: بخشی از بلیت ها براساس تقاضا و شرایط معین شده از سوی قطر برای ورود تماشاگران جام جهانی به شرکت ها و آژانس های مسافرتی ارایه شده تا در قالب پکیج و تور به متقاضیان به فروش برسانند. اما متقاضیان می توانند به صورت مستقیم هم، بلیت پرواز های جام جهانی را از ایران ایر خریداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1401 بروزرسانی: 27 آبان 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1576

به "بی میلی ادامه دار ایرانی ها برای حضور در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی میلی ادامه دار ایرانی ها برای حضور در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید