تصاویر تازه گلکسی S23 از حذف ماژول دوربین آن خبر می دهد

به گزارش مجله پزشکی، سامسونگ قرار است در سه ماه نخست سال آینده از سری گلکسی S23 رونمایی کند. به همین دلیل به تازگی شاهد انتشار تصاویری از دو مدل استاندارد و پلاس از سری گلکسی S23 بوده ایم که به شایعه حذف ماژول دوربین دامن می زنند.

تصاویر تازه گلکسی S23 از حذف ماژول دوربین آن خبر می دهد

گلکسی S23 و S23 پلاس قرار است در مقایسه با مدل های کنونی یک سری تغییراتی داشته باشند. مثلا اسنپدراگون 8 نسل 2 جایگزین اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد شد که با توجه به خبرها و شایعات، فوق العاده قدرتمند و سریع است اما به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد از لحاظ ظاهری هم این دو گوشی را از دو مدل کنونی متفاوت طراحی کند.

سامسونگ در نظر دارد از لحاظ طراحی، محصولات خود را یکپارچه تر کند. بدین ترتیب به نظر می رسد می خواهد ماژول دوربین را که در مدل های کنونی به فریم کناری گوشی چسبیده و میزبان سه دوربین است حذف و دوربین ها را بدون هیچگونه ماژولی روی پنل پشتی تعبیه کند. به تازگی یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری 4RMD تصاویر نوی از دو گوشی یادشده با این طراحی منتشر نموده که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

با این طراحی، ظاهر پنل پشتی گوشی به مراتب ساده تر شده است. پنل جلو که کوچک ترین تغییری از لحاظ ظاهری نخواهد داشت چون در این نسل هم خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر نخواهد بود و تا آن موقع بعید است سامسونگ طراحی حفره ای نمایشگر را تغییر دهد. بعلاوه به نظر نمی رسد دوربین سلفی که درون این حفره کوچک تعبیه شده از لحاظ مشخصات فنی در مقایسه با قبل تغییری داشته باشد.

بعلاوه شایعاتی اخیر علاوه بر اشاره به حذف ماژول دوربین، از این موضوع هم حکایت داشته اند که گلکسی S23 و S23 پلاس از لحاظ طراحی اندکی عریض تر از قبل خواهند بود و جز این یک مورد، تغییر بزرگی نخواهند داشت. مثلا مقدار نمایشگر همچنان ثابت (6.1 اینچ برای مدل استاندارد و 6.5 اینچ برای مدل پلاس) و حواشی نمایشگر به همان مقدار به جای مانده است.

در خبرهای اخیر هم به حذف ماژول دوربین اشاره شده اما با این حال نمی توانیم خیلی با اطمینان بگوییم این خبر درست از آب در خواهد آمد؛ هرچند حذف ماژول از گوشی های یادشده با توجه به اینکه در مدل اولترا هم چنین اتفاقی افتاده، منطقی به نظر می رسد چرا که با این کار پرچم داران سامسونگ از لحاظ طراحی یکپارچه خواهند شد.

جز طراحی و یک موردی که در بالا به آن اشاره کردیم (پردازنده نو)، سری S23 قرار است در دو بخش دیگر هم تغییراتی داشته باشند. اگرچه مقدار سنسور دوربین در دو مدل استاندارد و پلاس تغییری در مقایسه با قبل نخواهد داشت اما گفته می گردد سامسونگ می خواهد ظرفیت باتری آن ها را افزایش دهد. برای مثال گلکسی S23 پلاس یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و S23 هم یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. از آن طرف ظرفیت باتری S23 اولترا تغییری پیدا نمی کند اما مقدار سنسور دوربین آن از 108 به 200 مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد نمود.

علاوه بر این ها، به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد در هر سه گوشی از قابلیت ذخیره انرژی گلکسی زد فولد 4 استفاده کند که این موضوع روی شارژدهی باتری تأثیر زیادی خواهد داشت. از لحاظ رنگ بندی هم گوشی های این سری به احتمال فراوان در رنگ های بژ، مشکی، سبز و صورتی ملایم راهی بازار خواهند شد. هرچند سامسونگ معمولا برای مدل اولترا رنگ بندی متفاوتی را در نظر می گیرد.

سری گلکسی S23 با توجه به نوترین شایعات باید در هفته نخست ماه فوریه 2023 رسما رونمایی شوند و اواخر همان ماه هم در بازار در دسترس قرار بگیرند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1573

به "تصاویر تازه گلکسی S23 از حذف ماژول دوربین آن خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تازه گلکسی S23 از حذف ماژول دوربین آن خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید