تیم ملی فوتبال پنج نفره به یونان دعوت شد

به گزارش مجله پزشکی، رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از دعوت نامه یونان برای تیم ملی فوتبال پنج نفره اطلاع داد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره به یونان دعوت شد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی فوتبال پنج نفره که پیش از این سه دعوت نامه از کشورهای ترکیه، برزیل و آلمان دریافت نموده بود، به تازگی نیز دعوت نامه ای از یونان دریافت نموده است.

بر این اساس گزینه مورد نظر برای اعزام این تیم در راستای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک از میان این سه کشور و حداکثر تا خاتمه ماه جاری انتخاب خواهد شد.

محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان درباره دعوت نامه جدید ارسال شده برای تیم فوتبال پنج نفره گفت: یونانی ها طبق دعوت نامه ارسالی، 14 تا 17 اردیبهشت ماه میزبان تورنمنت بین المللی هستند، البته دیگر تیم های دعوت شده به این تورنمنت معرفی نشده اند اما ظاهراً با وجود اینکه یونان پارالمپیکی نیست، از تیم های پارالمپیکی برای حضور در تورنمنتی که میزبان آن است، دعوت نموده است.

وی یادآور شد که در این تورنمنت کلاس بندی اعضای تیم های شرکت کننده نیز انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در ادامه اظهار داشت: پیش از این هم دعوت نامه هایی را از سه کشور دیگر داشتیم که هنوز در رابطه با آنها هم تصمیمی گرفته نشده است. ترکیه یکی از این کشورهاست که قرار است میزبان تورنمنتی با حضور تیم های ایران، انگلستان و برزیل باشد. آلمان هم متقاضی میزبانی اردوی مشترک و همچنین برگزاری آن در ایران است، ضمن اینکه برزیل که خود میزبان بازی های پارالمپیک است نیز برگزارکننده تورنمنتی خواهد بود که ایران را به حضور در آن دعوت نموده است. به همین دلیل ما خواهان اعلام اطلاعات دقیق تر در رابطه با این تورنمنت شده ایم.

مظلومی تاکید نمود: دعوت نامه های ارسالی را به دقت و با در نظر دریافت همه جوانب مورد آنالیز قرار می دهیم تا بتوانیم از میان آنها بهترین گزینه را برای لحاظ کردن در قالب اردوی برون مرزی تیم فوتبال پنج نفره انتخاب کنیم. حداکثر تا خاتمه بهمن ماه تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 332

به "تیم ملی فوتبال پنج نفره به یونان دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال پنج نفره به یونان دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید