حداقل و حداکثر حقوق معلمان پس از اجرای رتبه بندی

به گزارش مجله پزشکی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: با تصویب نهایی لایحه رتبه بندی، معلمان تا 16 میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند.

حداقل و حداکثر حقوق معلمان پس از اجرای رتبه بندی

به گزارش مهر، علیرضا منادی سفیدان عصر امروز شنبه در جلسه ای با بعضی از معلمان تبریز در مورد لایحه رتبه بندی معلمان گفت: طبق این قانون هیچ معلمی کمتر از 8 میلیون تومان حقوق نمی گیرد.

وی سپس با تاکید بر اینکه 816 هزار معلم مشمول رتبه بندی می شوند، گفت: طبق این قانون 25 هزار میلیارد تومان برای یک سال حقوق معلمان در نظر گرفته شده است که برای دولت بار اقتصادی دارد، ولی دولت این اقدام شجاعانه را انجام می دهد.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده 100 هزار میلیارد تومان بوده که 25 هزار میلیارد تومان از کل این بودجه مربوط به حقوق معلمان است و با این حساب بودجه آموزش و پرورش به 12 درصد از کل بودجه کشور رسیده که پیش از این هشت درصد بود.

منادی با تاکید بر اینکه نتیجه لایحه رتبه بندی معلمان افزایش کیفیت کار معلمان و ارتقای منزلت آن ها است، ابراز داشت: این لایحه از 31 شهریور ماه امسال برای معلمان اعمال خواهد شد و شامل فرهنگیان بازنشسته نمی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1344

به "حداقل و حداکثر حقوق معلمان پس از اجرای رتبه بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل و حداکثر حقوق معلمان پس از اجرای رتبه بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید