خبرنگاران تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی زنجان پرداخت می گردد

به گزارش مجله پزشکی، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده، ودیعه مسکن به خانواده های تحت پوشش بهزیستی دارای شرایط لازم در استان پرداخت می گردد.

خبرنگاران تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی زنجان پرداخت می گردد

جهت دریافت خدمات آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این تسهیلات، زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار با بعد خانوار حداقل سه نفر، معلولان سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار حداقل سه نفر را شامل می گردد.

وی افزود: فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی که حداقل 10 سال از تاریخ ترخیص آنها گذشته باشد و خانواده های دارای حداقل 2 عضو معلول که سرپرست خانوار نیز معلول باشد در اولویت پرداخت این یاری هستند.

این مسؤول ادامه داد: مبلغ این تسهیلات در شهر تهران 50 میلیون تومان، در کلانشهرها 30 میلیون تومان و سایر شهرها 15 میلیون تومان با 13 درصد سود در قالب قرارداد یک ساله به مستاجران پرداخت می گردد.

وی گفت:مستاجر فقط سود را بازپرداخت می نماید. مبلغ اقساط هم برای شهر تهران 540 هزار تومان، شهرهای عظیم 325 هزار تومان و سایر شهرها نیز 160 هزار تومان است که بعد از انتها قرارداد هم تسهیلات به بانک عامل عودت داده می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد : شرایط خانوارها برای دریافت تسهیلات این است که فرم ج آنها باید سبز باشد، سابقه مالکیت از سال 84 به بعد نداشته، متاهل یا سرپرست خانوار بوده و حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند و همچنین باید دارای اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری هم باشند.

محمدی خاطر نشان کرد : متقاضیان باید به وسیله ارسال پیامک به شماره تلفن همراه آنان به شماره 300073640 ثبت نام اولیه نمایند و این مهلت تا روز دوشنبه 13 مرداد تمدید شده بود.

به گزارش خبرنگاران، 19 درصد خانوارهای استان زنجان به تعداد 28 هزار و 498 خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند که از این تعداد 18 هزار و 436 خانوار معادل 65 درصد مستمری بگیر بوده و 35 درصد مابقی نیز از سایر خدمات این سازمان استفاده می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 464

به "خبرنگاران تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی زنجان پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی زنجان پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید