خبرنگاران دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در توسعه آموزش های مهارتی در گیلان

به گزارش مجله پزشکی، رشت - خبرنگاران - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از امکان ثبت نام و درخواست مجور برای تاسیس آکادمی های فنی و حرفه ای در این استان بر اساس نیازهای شغلی اطلاع داد.

خبرنگاران دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در توسعه آموزش های مهارتی در گیلان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمد حسینی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه صدور مجوز تاسیس آکادمی آزاد فنی و حرفه ای مدت ها در پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای غیرفعال بود، اضافه نمود: امروز احتیاج مهارت آموزی برای ارتقاء شغلی و ایجاد مشاغل جدید غیرقابل انکار است.

وی گفت: بر این اساس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ضمن فراخوان از بخش خصوصی توانمند و علاقمند به توسعه آموزش های مهارتی، امکان ثبت درخواست ها بصورت الکترونیکی با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را به نشانی Portaltvto.ir فراهم نموده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با بیان اینکه درخواست تاسیس آکادمی بابد صرفه مالی داشته باشد، خاطر نشان کرد: آکادمی های آزاد در حرفه هایی مجوز خواهند گرفت که بازار کار آنها اشباع نشده باشد و بر اساس فناوری های روز و مشاغل پر هوادار آینده درخواست رشته آموزشی نمایند.

وی با تاکید بر اینکه جهش مهارت با مشارکت بخش خصوصی تحقق می یابد، اضافه نمود: مهارت آموزی باید به مهمترین دغدغه حوزه مالی کشور تبدیل گردد و اجرای با کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای در گرو همکاری مستمر بخش خصوصی محقق گردد.

20 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 800 آکادمی آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارائه آموزش های مهارتی در گیلان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 593

به "خبرنگاران دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در توسعه آموزش های مهارتی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در توسعه آموزش های مهارتی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید