خبرنگاران نماینده قزوین: هیات رییسه مجلس به مسابقه غیرضروری طرح نویسی سرانجام دهد

به گزارش مجله پزشکی، تهران- خبرنگاران- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از 44 سیاست صلان مصوب مجلس فقط اصل 44 تبدیل به قانون شده است، از هیات رییسه مجلس خواست به مسابقه غیر ضروری طرح نویسی در مجلس خاتمه دهد.

خبرنگاران نماینده قزوین: هیات رییسه مجلس به مسابقه غیرضروری طرح نویسی سرانجام دهد

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، لطف الله سیاهکلیروز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: سلام بر دشمن و لبخند مذاکره راهگشای شرایط فعلی نیست و دشمنان بدانند مردم ایران در مبارزه با مستکبران عزم جدی دارند و نمونه آن روز گذشته با تصویب طرح اقدام راهبردی علیه تحریم ها رخ داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود:مشکل امروز کشور فقط آمریکا و تحریم های نامآغاز آن نیست. مشکل کشور کم کاری در حوزه اقتصاد و وابستگی دولت به نفت است. زیرا سه چهارم بودجه کشور صرف شرکت های دولتی می گردد و فقط یک چهارم بودجه به مردم اختصاص دارد و شرکت ملی نفت برای صرف این بودجه به کسی جوابگو نیست.

وی با بیان اینکه دولت بیش از هفت هزار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری غیرمنقول انجام داده است، گفت: امروز این عدد به 20 هزار هزار میلیارد تومان می رسد ولی دولت هنوز نتوانسته در قبال قاچاق و فساد مالی حرفی برای گفتن داشته باشد و به دلیل تورم مردم هر روز شاهد افزایش قیمت کالا هستند و نمی دانند این اوضاع تا کی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین با تاکید بر اینکه 45 سیاست کلان در مجلس به تصویب رسیده و فقط یک سیاست کلان اصل 44 تبدیل به قانون و اجرایی شده است، گفت: در مجلس نیز مسابقه طرح نویسی بین نمایندگان داریم و از هیات رئیسه می خواهم کوشش نمایند تا به این مسابقه غیرضروری انتها داده گردد.

سیاهکلی با انتقاد از شرایط بورس گفت: چرا در زمانی که برنامه دقیقی برای بورس تعریف نشده بود، دولت مردم را تشویق به حضور در بورس کرد تا سرمایه خود را با رویای منافع مالی بر باد دهند. همچنین تعیین نیست ارز 4200 تومانی برای واردات نهاده های دامی به چه کسانی داده شد تا بازی مرغ و تخم مرغ در کشور آغاز گردد.

این نماینده مجلس با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی درباره شرایط مالکیت اراضی کشاورزان گفت: آقای وزیر مالکیت در اسلام محترم است و تحت هیچ عنوان نمی گردد مالکیت را از حدی گرفت اما برابر قانون همین مجلس، به قاضی اجازه داده می گردد تا بیابان هایی که 11 کشاورز روستایی به باغ تبدیل نموده اند، تخریب کنید.

وی به مسائل آب در استان قزوین اشاره و اعلام کرد: استان قزوین جزو استان پرآب کشور است ولی هم شهر قزوین و هم 19 شهر این استان از آب های زیرزمینی و آب چاه استفاده می نمایند و سهمیه آب شرب این استان را به استان های دیگر می دهند. همچنین قزوین فراوری نماینده برق است اما در برای شهرهای دیگر استفاده می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 767

به "خبرنگاران نماینده قزوین: هیات رییسه مجلس به مسابقه غیرضروری طرح نویسی سرانجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده قزوین: هیات رییسه مجلس به مسابقه غیرضروری طرح نویسی سرانجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید