خبرنگاران 170 هزار عدد اقلام بهداشتی در همدان کشف شد

به گزارش مجله پزشکی، همدان- خبرنگاران- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: به دنبال اجرای طرح مقابله با محتکران و گرانفروشان اقلام مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، 170 هزار عدد دستکش و ماسک در این استان کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 170 هزار عدد اقلام بهداشتی در همدان کشف شد

علیرضا حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام نمود: همچنین تیم های گشت مشترک علاوه بر انواع دستکش و ماسک، 42 لیتر الکل، اسپری و محلول ضدعفونی درمانگاهی را در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا پنج واحد صنفی متخلف پلمب شدند اضافه کرد: 609 واحد شامل داروخانه، عرضه تجهیزات پزشکی، عطاری و لوازم ساختمانی توسط 131 تیم در این استان بازرسی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: نتیجه این بازرسی ها تشکیل 196 فقره پرونده تخلف با محکومیت 160 میلیون ریالی برای متخلفان بوده است.

حسن پور ادامه داد: واحدهای شناسایی شده توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی، تخلف هایی از قبیل احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا، عرضه و فروش کالا خارج از ضوابط معین شده توسط دولت و عرضه کالای قاچاق مرتکب شده اند.

حسن پور گفت: همچنین در ادامه اجرای کنترل و رصد بازار، از یک خواروبار فروشی 55 عدد محلول ضد عفونی قاچاق کشف شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارش ها تست کرونای 155 نفر در این استان مثبت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 277

به "خبرنگاران 170 هزار عدد اقلام بهداشتی در همدان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 170 هزار عدد اقلام بهداشتی در همدان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید