داوری: تیم های ملی بسکتبال احتیاج به پوست اندازی دارند

به گزارش مجله پزشکی، رئیس تازه فدراسیون بسکتبال گفت: تیم های ملی احتیاج به یک پوست اندازی دارند، اما می طلبد که جامعه بسکتبال یکپارچه و یکدست در این راستا کوشش نمایند

داوری: تیم های ملی بسکتبال احتیاج به پوست اندازی دارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و رئیس تازه فدراسیون با حضور نصرالله پریچهر و پرسنل فدراسیون در سالن جلسات فدراسیون برگزار گردید.

پریچهر، سرپرست امور مشترک فدراسیون ها در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از کوشش های مهیار عسگریان سرپرست پیشین فدراسیون، به رئیس فدراسیون بسکتبال تبریک گفت. در ادامه حکم ریاست داوری که از سوی مقام عالی وزارت امضاء و ابلاغ شده بود به جواد داوری و تقدیر نامه ای نیز از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به مهیار عسگریان سرپرست پیشین فدراسیون اهدا شد.

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: کوشش خواهم کرد در این مدت از صد در صد ظرفیت جامعه بسکتبال استفاده گردد؛ قطعا در صورتی که کمیت وجود نداشته باشد، کیفیت نیز کاهش پیدا می نماید.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: باید حداکثر ظرفیت جامعه بسکتبال در جهت توسعه بسکتبال بانوان و مخصوصا تیم های ملی که بسیار اولویت دارد، به کار برده گردد. تیم های ملی احتیاج به یک پوست اندازی دارند، اما می طلبد که جامعه بسکتبال یکپارچه و یکدست در این راستا کوشش نمایند تا بتوانیم با سرعت بیشتری پوست اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1443

به "داوری: تیم های ملی بسکتبال احتیاج به پوست اندازی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: تیم های ملی بسکتبال احتیاج به پوست اندازی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید