در قبال شیوع کرونا همیشه شفاف عمل نموده ایم

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شی جین پینگ رئیس جمهور چین امروز دوشنبه در سخنانی بیان کرد که این کشور همیشه در مورد ارائه اطلاعات پیرامون شیوع ویروس کرونا شفاف عمل نموده است.

در قبال شیوع کرونا همیشه شفاف عمل نموده ایم

رئیس جمهور چین در پیامی به وسیله ویدئو کنفرانس در این خصوص اظهار داشت: باید هر کاری را که می توانیم به منظور کنترل و درمان کووید -19 انجام دهیم؛ این فوری ترین کاری است که ضروری است به انجام برسد. باید مردم را در نخستین اولویت قرار دهیم.

شی جین پینگ در این باره ادامه داد: باید از تحقیقات بین المللی دانشمندان درخصوص منشاء و نحوه انتقال این ویروس حمایت گردد. به منظور تقویت همکاری بین المللی در مبارزه با کووید -19 می خواهم اعلام کنم که چین 2 میلیارد دلار را ظرف 2 سال برای یاری به مقابله با کووید -19 و بهبود وضع اجتماعی و مالی کشورهای درگیر، به خصوص کشورهای در حال توسعه فراهم خواهد نمود.

وی در ادامه اضافه نمود: در چین، پس از انجام کوشش های بی وقفه و فداکاری های بزرگ، توانستیم جلوی موج شیوع این ویروس را گرفته و از جان و سلامت مردم محافظت کنیم. در تمام این مدت با روی باز، شفافیت و احساس مسئولیت عمل نموده ایم.

این درحالیست که در ماه های اخیر آمریکا بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی بارها چین را به پنهان کاری در مورد ارائه اطلاعات مرتبط با کرونا متهم نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 422

به "در قبال شیوع کرونا همیشه شفاف عمل نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در قبال شیوع کرونا همیشه شفاف عمل نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید