رایانه ای به میزان یک ماوس که فقط 55 گرم وزن دارد!

به گزارش مجله پزشکی، ZTE به تازگی یک مینی رایانه شخصی تازه بسیار کوچک و سبک را معرفی نموده است. این رایانه که Taichi Cloud Computer W100D نام دارد، حتی بسیار سبک تر از گوشی های هوشمند معمولی است و فقط 55 گرم وزن دارد.

رایانه ای به میزان یک ماوس که فقط 55 گرم وزن دارد!

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر جزئیاتی در مورد این محصول ارائه نشده است، اما بنظر می رسد که W100D یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری است و به وسیله یک اتصال ساده کار می نماید. مصرف انرژی در رایانش ابری بسیار کم است که سبب سازگاری این محصول با محیط زیست می گردد.

استفاده از این رایانه کوچک بسیار آسان است و به نظر می رسد قیمت بالایی نداشته باشد. مینی پی سی ZTE از یک پورت Type-C برای تغذیه استفاده می نماید. داده های این رایانه در یک مرکز داده امن اجرا می گردد و این امر امنیت اطلاعات را تضمین می نماید. تنها مشکل رایانش ابری، وجود تاخیر است.

اما ZTE ادعا می نماید که پهنای باند این مینی پی سی را همواره در محدوده 100Kbps تا 20Mbps نگه می دارد تا تجربه کاربری عالی را تضمین کند. این رایانه شخصی بعلاوه از فناوری جدیدی به نام low-code high-definition استفاده می نماید که حتی در شبکه های بی کیفیت نیز تجربه مطلوبی را ارائه می دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1486

به "رایانه ای به میزان یک ماوس که فقط 55 گرم وزن دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایانه ای به میزان یک ماوس که فقط 55 گرم وزن دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید