سعیدی: 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون های ورزشی پرداخت شده است

به گزارش مجله پزشکی، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون های ورزشی پرداخت شده و تا انتها سال 2 میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

سعیدی: 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون های ورزشی پرداخت شده است

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص پرداختی کمیته ملی المپیک در سال 99 به فدراسیون های ورزشی گفت: برای سال 99 مبلغ 30 میلیارد تومان بودجه مصوب 46 فدراسیون بود که از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد. علاوه بر آن 18 میلیارد کمک های مربوط به بازی های المپیک بود که با تایید نصرالله سجادی، سرپرست کاروان و دستور صالحی امیری و تصویب هیئت اجرایی پرداخت شد. با این حساب جمعا 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون های ورزشی پرداخت شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تا سرانجام سال 2 میلیارد تومان به فدراسیون ها پرداخت می شود این بودجه مربوط به فدراسیون هایی است که طی بازدید از سوی رئیس کمیته ملی المپیک قول کمک هایی داده شده بود و در هیئت اجرایی نیز به تصویب رسیده بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآوری کرد: کمک های ارزی نیز در سال 99 به فدراسیون ها انجام شد. کمک های غیر مستقیم از جمله برگزاری مجامع فدراسیون ها در سالن فارسی، استفاده رایگان از خوابگاه، پذیرایی مجامع و خرید تجهیزات هم در کنار سایر موارد بوده که کمک غیر مستقیم کمیته ملی المپیک محسوب می شود.

وی در خصوص سفر اخیرش به سوریه گفت: گزارش مفصلی از سفر و دیدار با مسئولین سوریه، تاتارستان و سایر مقامات دو کشور داشتم. این دیدار شامل بخشی از مهمانان مانند نماینده مصر هم می شود. در گزارش خود به صالحی امیری عنوان کردم چون دو کشور مسلمان هستند و ظرفیت بزرگی در قهرمانی داریم امکان تبادل مربی و برگزاری کمپ مشترک وجود دارد که نیاز به بررسی در کشور دارد. از کشورها خواستیم ظرفیت خود و پیشنهادات خود را بفرستند.

سعیدی تاکید کرد: هشتادمین جلسه هیئت اجرایی و آخرین نشست در سال 99 امروز برگزار می شود. در این نشست مهمانی از فدراسیون ها نداریم. موضوعات سرانجام سال و مالی در این نشست بررسی می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 927

به "سعیدی: 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون های ورزشی پرداخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون های ورزشی پرداخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید