عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی

به گزارش مجله پزشکی، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: از آن جایی که شرایط کنونی مطلوب نیست به دانشجویان مقطع دکتری خوابگاه اختصاص نخواهیم داد.

عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی

احمد زنگانه معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار درباره نحوه بازگشایی خوابگاه های این دانشگاه، گفت: نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه خوارزمی در صورت حضوری برگزار شدن امتحانات بستگی به شرایط ویروس کرونا دارد و این مسئله بعد از عادی شدن شرایط تصمیم گیری خواهد شد.

زنگانه درباره اجاره بهای خوابگاه های خودگران و پردیس، اظهار کرد: اگر دانشجویان در خوابگاه های خودگران و پردیس حضور نداشته باشند طبق دستور صندوق رفاه دانشجویان تصمیم گیری خواهیم کرد.

او افزود: تا به امروز خبری بر مبنای ابتلای دانشجویان خوارزمی به کرونا گزارش نشده است.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به اقدامات اجرا شده برای ضدعفونی خوابگاه های این دانشگاه، اظهار داشت: اقداماتی برای ضدعفونی خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه بعد از خروج دانشجویان به دنبال شیوع ویروس کرونا اجرا شده و پس از آن چندین دوره نظافتی در دانشگاه اجرا شده است.

زنگانه ادامه داد: تعمیرات خاص و روتین دانشگاه خوارزمی در صورت لزوم در ایام تابستان انجام می شوند و از آن جایی که وسایل دانشجویان در خوابگاه باقی مانده است در حال حاضر نمی توانیم اقداماتی برای تعمیر یا بازسازی خوابگاه ها انجام دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت برگزاری حضوری امتحانات، گفت: اگر امتحانات به صورت حضوری برگزار شوند تمام پروتکل های بهداشتی رعایت خواهند شد و مرکز بهداشت و درمان دانشگاه برای رعایت پروتکل ها متناسب با قوانین وزارت بهداشت عمل خواهد کرد.

او درباره افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه خوارزمی، ادامه داد: برنامه ای برای افزایش و توسعه تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه خوارزمی داریم، اما در حال حاضر با توجه به شرایط حاکم سعی می کنیم همین خوابگاه های متاهلی را به نحو مطلوب اداره کنیم.

زنگانه با اشاره به نحوه دریافت وسایل دانشجویان از خوابگاه های این دانشگاه، یادآوری کرد: دانشجویانی که قصد دریافت وسایل خود از خوابگاه ها را دارند با هماهنگی سرپرستان می توانند وسایل خود را تحویل بگیرند. به دلیل مشترک بودن بسیاری از وسایل بین دانشجویان که تفکیک کردن آن ها بر عهده مسئولان نیست؛ بلکه دانشجویان باید این کار را انجام دهند ارسال وسایل دانشجویان از طریق پست امکان پذیر نیست.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی درباره اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه، گفت: از آن جایی که شرایط کنونی مطلوب نیست ما نمی توانیم به دانشجویان مقطع دکتری خوابگاهی اختصاص دهیم و هرگونه خدمات در این زمینه منوط به عادی شدن شرایط و مصوبات ستاد کرونا است. بسیاری از امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهند شد و در این خصوص نیازی به اختصاص دادن خوابگاه به دانشجویان نخواهد بود.

آخرین اقدامات دانشگاه خوارزمی برای مقابله با کرونا

زمان حذف اضطراری دروس دانشگاه خوارزمی مشخص شد

شرایط حذف درس و ترم در دانشگاه خوارزمی

پردیس تهران و کرج دانشگاه خوارزمی از هم تفکیک نمی شوند

ظرفیت آموزش مجازی دانشگاه خوارزمی 4 برابر می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 431

به "عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید