مددی: به زودی اسناد اقتصادی استقلال را منتشر می کنم ، دیاباته بیش از 400 هزار دلار دریافتی داشته است

به گزارش مجله پزشکی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان نمود.

مددی: به زودی اسناد اقتصادی استقلال را منتشر می کنم ، دیاباته بیش از 400 هزار دلار دریافتی داشته است

به گزارش خبرنگار ، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: مسائل اقتصادی همیشه در باشگاه استقلال وجود داشته است و مربوط به سال جاری یا پارسال نیست. با مطالعاتی که انجام داده ام، استقلال همیشه در یک دهه اخیر از مسائل اقتصادی رنج برده است. پس از تغییراتی که در هیئت مدیره انجام شد، اعضای هیئت مدیره هم قسم شده اند تا با تمام توان مسائل را به حداقل برسانند.

او اضافه کرد: مسائل اقتصادی زودگذر هستند و به زودی با تزریق منابع اقتصادی این مسائل هم به سرانجام می رسند. جایگاه باشگاه استقلال، جایگاه خدمت است و از خدمت به طرفداران باشگاه استقلال، خشنود هستم. حساب و کتاب باشگاه استقلال کاملا روشن است و من به زودی اسناد اقتصادی باشگاه را منتشر می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: ورودی و خروجی باشگاه استقلال کاملا روشن است. در سال های اخیر هیچ وقت ورودی و خروجی باشگاه باهم همخوانی نداشته و سوء مدیریت همیشه به استقلال ضربه زده است. در صورتی که بخواهیم عایدی و هزینه باشگاه را به برابری برسانیم، باید بودجه ثابت وجود داشته باشد.

مددی در واکنش به این که فرهاد مجیدی اجازه نمی دهد هیچ بازیکنی در کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند، گفت: این مشکل روز گذشته رفع شد.

او درباره این که آیا همکاری با فرهاد مجیدی ادامه پیدا می نماید یا خیر، گفت: فرهاد مجیدی 100 درصد مورد حمایت من و اعضای تازه هیئت مدیره است. او با ما قرارداد دارد و به قرارداد خود پایبند است. به محض تامین منابع اقتصادی، مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت می کنیم تا استقلال با آرامش بیشتری به مسابقات ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دستیار فرهاد مجیدی بیان نمود: قرارداد گابریل پین را آماده و برای او ارسال نموده ایم. مسئله ای برای حضور پین در باشگاه نداریم. پین بار فنی ایران را بالا می برد. شیخ دیاباته هم امشب به ایران برمی گردد.

مددی در خصوص این که آیا اسماعیلی، مظاهری و غلامی به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده اند یا خیر، پاسخ داد: خیر.

او در زمینه دریافتی بازیکنان خارجی استقلال، بیان نمود: شیخ دیاباته در زمان مدیریت من بیش از 400 هزار دلار دریافتی داشته است. دریافتی میلیچ هم 168 هزار دلار بوده، اما از دی ماه به بعد پولی دریافت ننموده است. از زمانی که من به استقلال آمدم، میلیچ پول دریافت کرد. تمدید قرارداد با هر بازیکنی منوط به تصمیم سرمربی است. مهدی قایدی با ما قرارداد دارد.

مددی در زمینه جذب گابریل با وجود منع جذب بازیکن و مربی خارجی، اسم کرد: ما این قانون را محترم می شماریم و با تدابیر اندیشیده شده به هیچ اسم به این قانون لطمه وارد نمی گردد. هزینه جذب این مربی از جیب باشگاه پرداخت نمی گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1187

به "مددی: به زودی اسناد اقتصادی استقلال را منتشر می کنم ، دیاباته بیش از 400 هزار دلار دریافتی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: به زودی اسناد اقتصادی استقلال را منتشر می کنم ، دیاباته بیش از 400 هزار دلار دریافتی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید