مسی رکورد کرونا را شکست؛ مرد آرژانتینی با کیف انگلیسی در خیابان های بارسلونا

به گزارش مجله پزشکی، بدنبال شکست تحقیرآمیز هشت بر 2 آبی اناری ها برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان که به حذف این تیم منجر شد، شایعات مبنی بر جدایی این بازیکن از بارسا بعد از 20 سال قوت گرفت.

مسی رکورد کرونا را شکست؛ مرد آرژانتینی با کیف انگلیسی در خیابان های بارسلونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

آنچه از گزارش ها بر می آید، سیتیزن ها که هم اکنون تحت راهنمایی پپ گواردیولا قرار دارند، محتمل ترین گزینه کوچ احتمالی مسی هستند، اما باشگاه های پاری سن ژرمن و اینترمیلان نیز در بین گزینه ها به چشم می خورند.

علاوه بر این، به تازگی نشریه اکیپ فرانسه در گزارشی از ابراز تمایل باشگاه یوونتوس برای خرید مسی اطلاع داد؛ تیمی که در حال حاضر کریستیانو رونالدو رقیب سنتی مرد آرژانتینی را در اختیار دارد.

نقاشی دیواری تازه مسی، او را با چمدانی که روی آن پرچم انگلیس به چشم می خورد، به تصویر کشیده است.

تصمیم مسی برای ترک نیوکمپ که به طور رسمی به وسیله فکس به اطلاع مقامات بارسا نیز رسیده است، به سوژه داغ فضای مجازی و اینترنت بدل شد به طوری که حالا کلمه مسی از حیث تعداد جستجو در گوگل رکورد کووید-19 را شکسته است.

کاپیتان کاتالان ها همچنان یکی از مشهورترین ورزشکاران دنیا محسوب شده و از زادگاهش در آرژانتین گرفته تا آفریقا و چین طرفدار دوآتشه دارد.

براساس گزارش ها، جمله مسی بارسا را ترک می نماید با افزایش حجم جستجو به اندازه 2300 درصد روبرو شده است.

مطابق گزارش آماری تایمز24، کلمه بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) نیز با افزایش حجم جستجو معادل 1450درصد و کلمه فکس رسمی نیز در نمودار جستجوی گوگل افزایش 4500 درصدی را تجربه کرد.

فوق ستاره آرژانتینی در حال حاضر با بارسا تحت قرارداد بوده و رقم بند فسخ قرارداد او700 میلیون یورو است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 599

به "مسی رکورد کرونا را شکست؛ مرد آرژانتینی با کیف انگلیسی در خیابان های بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی رکورد کرونا را شکست؛ مرد آرژانتینی با کیف انگلیسی در خیابان های بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید