نمای آجری ساختمان مسکونی دو طبقه مدرن با دکوراسیون داخلی شیک

به گزارش مجله پزشکی، چند وقتی است که کمتر شاهد ساختمان هایی با نمای آجری در سطح شهرهای مختلف هستیم. امروزه بیشتر ساختمان ها با انواع سنگ ها زینتی مانند مرمر و تراورتن و پنل های کمپوزیتی ساخته می شوند. اما در این بین نمای آجری ساختمان با گذشت سال ها همچنان ابهت، تازگی و گرمی خود را حفظ نموده و به همین دلیل است که هنوز هم افرادی پیدا می شوند تا به سراغ چنین طرح هایی در نمای خارجی و حتی داخلی منزلشان بروند. اگر چه ساختمان آجری نمایی یکدست، یکپارچه و اغلب یکنواخت عرضه می نماید اما وقار و زیبایی خاصی دارد که کمتر در نماهای دیگر قابل مشاهده است.

نمای آجری ساختمان مسکونی دو طبقه مدرن با دکوراسیون داخلی شیک

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ساختمان مورد بحث ما نیز از همین نمای آجری استفاده می نماید و که در زیر نور خورشید حتی زیباتر از قبل بنظر می رسند. به لطف منظره اطراف و البته قرار گیری مناسب ساختمان نسبت به نور خورشید، نمای آجری از تمام جهات در طول روز زیر نور آفتاب قرار می گیرد که درخشش خاصی بنمای کل خانه داده است. البته رنگ گرم دیوارهای آجری خانه نیز کاملا یا محیط سرسبز و طبیعی اطراف خانه هماهنگ شده و بنوعی همراه با آن بنظر می رسد و نه مقابل با آن.

اما نمای داخلی خانه داستان متفاوتی دارد. برخلاف نمای خارجی که بسته و یکنواخت بنظر می رسد فضای داخلی کاملا باز و آزاد طراحی شده که دلیل اصلی آن وجود حیاطی سرسبز در اطراف خانه است. این خانه برای خانواده ای نسبتا پر جمعیت و از نسل های متفاوت طراحی شده و به همین خاطر باید نیازهای تمامی اعضای خانواده در نظر گرفته میشد. در قسمت اتاق های اجتماعی خانه مانند نشیمن، فضا کاملا پهن و گشاد طراحی شده و برای مکان های خصوصی مانند اتاق خواب ها نیز فضایی کاملا دلباز و روشن اما با حفظ حریم شخصی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر حیاط اصلی در پشت خانه نیز حیاط خلوتی واقع شده است برای راحتی بیشتر مهمانان، اما چیزی که بیشتر از همه در طبقه اول چشم ها را به خود جذب می نماید راه پله زیبا و چوبی ساختمان است که درست روبروی آشپزخانه قرار گرفته است.

نمای آجری ساختمان

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 732

به "نمای آجری ساختمان مسکونی دو طبقه مدرن با دکوراسیون داخلی شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای آجری ساختمان مسکونی دو طبقه مدرن با دکوراسیون داخلی شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید