نیویورک تایمز: دغدغه جمهوری خواهان و ترامپ انتخابات است نه کرونا

به گزارش مجله پزشکی، نیویورک تایمز در گزارشی تاکید کرد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا، شرایط جمهوری خواهان در انتخابات آینده را به خطر انداخته و آن ها را عصبی کرده است.

نیویورک تایمز: دغدغه جمهوری خواهان و ترامپ انتخابات است نه کرونا

به گزارش ، نشریه آمریکایی نیویورک تایمز طی گزارشی ضمن مرور تبلیغات دونالد ترامپ بر ایجاد کار و گسترش صنعت، اذعان می کند که شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فضای اقتصادی ممکن است ضربه سختی را به ترامپ طی انتخاباتی آینده ریاست جمهوری در ماه نوامبر وارد کند.

این گزارش در ادامه تاکید می کند که ترامپ برای جلوگیری اخلال بیشتر در اقتصاد آمریکا، مجبور است که محدودیت های تردد در آمریکا را از دستور کار خارج کند و آمریکا را به حالت عادی بازگرداند.

در این بین اما، سناتورهای جمهوری خواه از تصمیم ترامپ حمایت کردند، هرچند که آن را بهترین راه حل ندانسته اند. تری هالینگورث، نماینده ایالت ایندیانا ضمن اذعان به این حقیقت که برطرف شدن محدودیت های تردد در آمریکا، احتمال افزایش شمار جان باختگان را بالا می برد، این را هم گفته که این کار بهتر از سایر گزینه های دیگر است.

جان کندی، سناتور ایالت لوئیزیانا هم در این باره گفته: ما باید کشور را باز کنیم و وقتی این کار را انجام دهیم، گسترش ویروس کرونا سریع تر خواهد شد و ما باید برای این مسئله آماده باشیم.

نیویورک تایمز در ادامه تاکید کرد که که بزرگترین دغدغه جمهوری خواهان و دونالد ترامپ انتخابات پیش رو در آمریکاست و اینکه این موضوع بسیار روشن است که افت وخیزهای بازار اقتصادی به طور مستقیم بر شرایط آرای ترامپ در انتخابات آینده تاثیرگذار خواهد بود.

دونالد ترامپ طی روزهای اخیر ضمن اعلام مکرر این موضوع که اقتصاد کشور باید مجددا به فعالیت خود بازشود، تاکید کرده بود که سالانه هزاران نفر در آمریکا به دلیل سوانح رانندگی و آنفولانزا جان خود را از دست می دهند ولی هیچ گاه کشور تعطیل نمی شود!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 361

به "نیویورک تایمز: دغدغه جمهوری خواهان و ترامپ انتخابات است نه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: دغدغه جمهوری خواهان و ترامپ انتخابات است نه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید