وزیر کشور: پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد

به گزارش مجله پزشکی، وحیدی درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز برگزاری امتحانات نهایی گفت که این پیشنهاد رد شده است.

وزیر کشور: پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نشست هم اندیشی استانداران سراسر کشور به منظور تجلیل از شورا های آموزش و پرورش برتر کشور و مدیران و عوامل برتر طرح راهبرد توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی روز دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار گردید.

در این جلسه که رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش پرورش هم حضور داشت، درباره مهمترین موضوعات و مسایل حوزه آموزش مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وزیر کشور در این نشست درباره بحث امنیت برگزاری آزمون های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مسئله ای نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می گردد.

وحیدی درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.

وی به مقوله فرهنگ سازی هم اشاره نمود و گفت که مسائل اجرایی را مدیران اجرایی حل می نماید تا آزمون را آبرومند برگزار کنیم.

پیشتر سرپرست وزارت آموزش و پرورش قطع اینترنت در 11 روز برگزاری امتحان نهایی را تکذیب نموده و گفته بود: در روز های امتحان نهایی، اینترنت پایدار و پرسرعت برای حوزه های امتحانی و محدود سازی اینترنت بین الملل در دست آنالیز است، اما هنوز هیچ نتیجه ای نداشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1654

به "وزیر کشور: پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید