پامپئو هم از رد صلاحیت ها در ایران نگران شد

به گزارش مجله پزشکی، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس ایران در دو ماه آینده، به رد صلاحیت بعضی از افرادی که برای انتخابات نام نویسی نموده بودند ابراز نگرانی کرد.

پامپئو هم از رد صلاحیت ها در ایران نگران شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در پیغامی در توئیتر به برگزاری انتخابات مجلس ایران که قرار است در اسفندماه برگزار گردد، اشاره نمود.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: انتخابات مجلس ایران دو ماه دیگر برگزار می گردد اما رژیم پیش تر با رد صلاحیت بیش از 1000 نامزد به دستکاری در آن پرداخته است.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه پیغام توئیتری خود نوشت: ما در کنار مردم ایران که خواهان آن هستند که صدایشان شنیده گردد، می ایستیم.

وزیر امور خارجه آمریکا طی هفته های اخیر بارها و در موارد متعدد در امور داخلی ایران مداخله نموده است.

وی دو هفته پیش در سخنرانی با حضور شماری از اعضای گروهک های ضد انقلاب با اشاره به ناآرامی های اخیر در بعضی شهرهای ایران کوشش کرد اعتراضات به مسائل مالی را به اعتراض علیه کل ساختار نظام جمهوری اسلامی تعمیم دهد. (جزئیات بیشتر)

وی همچنین در بحبوحه اغتشاشات در ایران، از آن حمایت نموده و گفت واشنگتن از شرکت کنندگان در این ناآرامی ها حمایت می نماید. (جزئیات بیشتر)

از ابتدای اغتشاشات در بعضی شهرهای ایران، بسیاری از مقام های آمریکایی از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از این ناآرامی ها حمایت نموده اند.

برایان هوک نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور ایران هم اخیرا در مصاحبه ای به صراحت گفته است که واشنگتن از شرایط پیش آمده در ایران راضی است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 5

به "پامپئو هم از رد صلاحیت ها در ایران نگران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو هم از رد صلاحیت ها در ایران نگران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید