کرونا حریف هنر نمی گردد ، موزه گردی آنلاین در ایتالیا

به گزارش مجله پزشکی، موزه گردی به صورت آنلاین در قالب تورهای مجازی باعث شده موزه های قرنطینه ایتالیا میزبان مخاطبان باشند.

کرونا حریف هنر نمی گردد ، موزه گردی آنلاین در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از آرت نت نوشت: موزه هنرهای معاصرCastello di Rivoli(قلعه ریولی) نزدیک شهر تورین یکی از چندین موزه ایتالیایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار به بستن درهایش شده است.

حالا کریستو باکارگیو مدیر این موزه در کوشش است تا مجموعه ای از تورهای مجازی را برای وب سایت این موزه آماده کند.

کمی پیش از دستور تعطیل شدن موزه ها، سه نمایشگاه ویژه در این موزه شروع به کار نموده بود. حالا قرار است امکان بازدید از تمامی این نمایشگاه ها به صورت تور مجازی برای علاقه مندان فراهم گردد.

این موزه همچنین برنامه ای برای برگزاری تورهای مجازی مخصوص بچه هایی که این روزها به دلیل تعطیل شدن مدارس به همراه والدینشان خانه نشین شده اند، ترتیب داده است.

در همین بین گالری اوفیتزی در کوشش است تا برای متصل نگه داشتن مردم به هنر، یک کمپین در شبکه های اجتماعی به راه بیاندازد. به این ترتیب صفحات توئیتر و اینستاگرام این گالری هنری در روزهای آینده با تصاویر و ویدئوهای مرتبط با مجموعه شاهکارهای اوفیتزی به روز رسانی خواهند شد. این گالری همچنین صفحه فیسبوک جدیدی را فقط به همین منظور راه اندازی نموده است.

مجموعه ای از تورهای مجازی از مجموعه های منتخب این گالری نیز در وبسایت رسمی اوفیتزی قرار خواهند گرفت.

مدیر گالری اوفیتزی بیان نمود: اگرچه موزه ها ناچار به بستن درهایشان شدند اما هنر متوقف نخواهد شد.

دو هفته پیش، موزه Castello di Rivoli به همراه سایر موزه های میلان و ونیز ناچار به تعطیلی شدند و پس از آن که هفته گذشته برای چند روزی اجازه بازگشایی پیدا کردند، دوباره روز یکشنبه ناچار به بستن درهایشان شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 257

به "کرونا حریف هنر نمی گردد ، موزه گردی آنلاین در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا حریف هنر نمی گردد ، موزه گردی آنلاین در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید