تور روسیه: کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 2 طلای 4 وزن اول به ایران رسید، 2 طلا دیگر به روسیه و آمریکا، ایران بعد از سال ها در رقابت تیمی برای قهرمانی

به گزارش مجله پزشکی، دو مدال طلای چهار وزن اول کشتی آزاد قهرمانی دنیا به تیم کشورمان تعلق گرفت و دو طلای دیگر هم بین آمریکا و روسیه تقسیم شد.

تور روسیه: کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 2 طلای 4 وزن اول به ایران رسید، 2 طلا دیگر به روسیه و آمریکا، ایران بعد از سال ها در رقابت تیمی برای قهرمانی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا در حالی به انتها رسید که هر چهار ملی پوش اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم کشورمان به فینال رسیدند و حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم دو مدال طلای اوزان 86 و 125 کیلوگرم را از آن خود کردند.

به این ترتیب از بین چهار طلای توزیع شده در روز اول مسابقات، دو طلا به ایران رسید و دو طلا هم از آن آمریکا و روسیه شد.

با این نتایج بعد از مدت ها تیم ملی کشورمان وارد رقابت نزدیک تیمی با آمریکا و روسیه برای قرار گرفتن بر سکوی اولی دنیا شده است.

رقابت فردای کشتی گیران کشورمان با حریفان آمریکایی و روس در فینال چهار وزن دوم می تواند شرایط را به سود ایران کند.

رده بندی چهار وزن اول مسابقات به توضیح زیر است:

61 کیلوگرم: 1- عباس گاجی ماگومدوف (روسیه)، 2- دیتون فیکس (آمریکا)، 3- توشیهیرو هاسگاوا (ژاپن) و آرسن هاروتیونیان (ارمنستان)

74 کیلوگرم: 1- کایل دیک (آمریکا)، 2- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی)، 3- تیمور بیژوئف (روسیه) و فضلی اریلماز (ترکیه)

86 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (ایران)، 2- دیوید تیلور (آمریکا)، 3- ابوبکر آباکاروف (آذربایجان) و آرتور نایفونوف (روسیه)

125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران)، 2- گنو پتریاشویلی (گرجستان)، 3- خاگواگرال مونختور (مغولستان) و طاها آکگول (ترکیه).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1240

به "تور روسیه: کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 2 طلای 4 وزن اول به ایران رسید، 2 طلا دیگر به روسیه و آمریکا، ایران بعد از سال ها در رقابت تیمی برای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 2 طلای 4 وزن اول به ایران رسید، 2 طلا دیگر به روسیه و آمریکا، ایران بعد از سال ها در رقابت تیمی برای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید