[9 ایده] کاربردی در طراحی دکوراسیون پذیرایی

به گزارش مجله پزشکی، نکاتی در رابطه با طراحی دکوراسیون پذیرایی:

طراحی دکوراسیون پذیرای یکی از مهم ترین مسائلی است که بسیاری از افراد ترجیح میدهند، برای آن از افراد و نیروهای متخصص و حرفه ای استفاده نمایند. ما قصد داریم در این مطلب نکاتی را در رابطه با طراحی دکوراسیون پذیرایی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم، که شما بتوانید به تنهایی هم طراحی دکوراسیون پذیرایی خود را انجام دهد.

[9 ایده] کاربردی در طراحی دکوراسیون پذیرایی

طراحی دکوراسیون پذیرایی:

طراحی دکوراسیون پذیرایی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی، بخش پذیرایی داشته باشد. با ما همراه باشید تا در خصوص طراحی دکوراسیون پذیرایی نکات مهمی را برای شما ذکر کنیم.

وسایل خود را چک کنید:

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی در ابتدا باید وسایل خود را چک کنید، منظور این است که مبلمان و دیگر وسایلی که معمولاً در قسمت پذیرایی منزل جای می گیرد را چک کنید. آیا تمامی آنها قابل استفاده هستند؟

اگر بعضی از آنها بلا استفاده هستند بنابراین باید آنها را از پذیرای خارج کنید اگر وسیله ای دارید که بسیار به آن علاقه مند هستید اما ظاهرا آن بسیار کهنه و قدیمی شده بهتر از آن را در قسمتی دیگر از خانه نگهداری کنید.

حال شما می بینید با تعداد کمی از وسایل روبرو هستید و ممکن است به بعضی وسایلی نو احتیاج داشته باشید به خاطر اینکه در هزینه ها صرفه جویی کنید بهتر از وسایل غیر ضروری و بلا استفاده خود را که مدت هاست آنها را نگهداری می کنید اما هیچ استفاده ای از آنها نمی کنید به فروش برسانید، بدین صورت می توانید در هزینه ها تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید.

یک پالت رنگ به خصوص را انتخاب کنید:

در ابتدا شما باید پالت رنگ را برای طراحی دکوراسیون پذیرایی خود انتخاب کنید که بیشتر توصیه می گردد از رنگهایی که دارای تن آبی و سبز هستند بهره ببرید، زیرا: این رنگ ها باعث ایجاد آرامش در پذیرایی خواهند شد اما عده ای ترجیح می دهند از رنگهای شاد تر که حس جنب و جوش زیاد و انرژی زیاد را در محیط القا نمایند، استفاده نمایند که این رنگ ها شامل رنگ قرمز، زرد و نارنجی می باشد.

عده ای دیگر هم ترجیح می دهند که پذیرایی آنها دارای یک رنگ خنثی باشد به همین علت ترجیح می دهند که از رنگ های روشنی مانند سفید و خاکستری استفاده کند.

شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما هستند و دوست دارید هر روز آنها را ببینید برای این کار بهتر است به سراغ کمد لباس های خود بروید، ببینید چه رنگ هایی بیشتر شما را جذب می نمایند آنها را یادداشت کنید و یا می توانید عکس ها و نمونه های هنری و طراحی شده دکوراسیون های دیگر را ببینید ، سپس متوجه می شوید کدام یک از پالت های رنگی نظر شما را بیشتر به خود جلب می نماید.

سبک ایده آل خود را بشناسید:

برای اینکه به سبک ایده آل خود پی ببرید باید زمان بگذارید، منظور این است که به سراغ وبلاگ های طراحی و مجلات طراحی دکوراسیون بروید، بعلاوه می توانید از شبکه های اجتماعی هم بهره ببرید که برترین آنها pinterest میباشد.

سلیقه افراد با یکدیگر فرق دارد، ممکن است شما از طراحی هایی که چوب خام و طبیعی استفاده شده است علاقه داشته باشید و یا ممکن است از طراحی هایی که بیشتر از چوب های رنگ شده استفاده شده است علاقه داشته باشید.

پس از اینکه متوجه شدید و تصمیم خود را گرفتید که از چه سبکی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی خود بهره ببرید، باید به سراغ خرید مبلمان برویم.

هنگام خرید مبلمان باید در ابتدا به وسایل عظیم و وسایلی که فضای بیشتری را اشغال می نمایند توجه کنید از جمله کاناپه، فرش زیرا: این ها جزو اصلی ترین وسایلی هستند که در طراحی دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع خرید مبلمان و فرش باید با توجه به سلیقه شما باشد آیا تصمیم گرفته اید که از چه سبکی برای چیدمان دکوراسیون پذیرایی خود بهره ببرید؟ آیا قصد دارید در طراحی دکوراسیون پذیرایی از وسایل مدرن بهره ببرید یا وسایل سنتی؟ این که شما می خواهید طراحی دکوراسیون و پذیرایی شما چگونه باشد در ابتدا کمی ممکن است باعث سردرگمی شما گردد اما اگر با حوصله و وقت بگذارید و سعی کنید که تصمیم بگیرید چه سبکی را می خواهید در طراحی دکوراسیون پذیرایی اجرا کنید به راحتی و بدون هیچ سردرگمی می توانید و سایر تن رنگ ها را هم انتخاب کنید.

همانطور که متوجه شدید شما با کمی صرف زمان و تحقیق و آنالیز می توانید خود به تنهایی طراحی دکوراسیون پذیرایی را انجام دهید تنها باید شکیبا باشید و با آرامش کامل به سلیقه خود پی ببرید اما اگر نتوانستید یک تصمیم نهایی بگیرید، می توانید علایق خود را با یک فرد متخصص در زمینه طراحی در میان بگذارید و طراحی دکوراسیون پذیرایی منزل خود را به او بسپارید.

منبع: اتاق
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1193

به "[9 ایده] کاربردی در طراحی دکوراسیون پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "[9 ایده] کاربردی در طراحی دکوراسیون پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید