استاندار گلستان: مزیت های استان در نمایشگاه تهران معرفی می گردد

به گزارش مجله پزشکی، استاندار گلستان با حضور در بخش نمایشگاهی استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ملاقات و گفت و گو کرد.

استاندار گلستان: مزیت های استان در نمایشگاه تهران معرفی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، هادی حق شناس پنجشنبه 24 بهمن 98 در حاشیه بازدید از بخش نمایشگاهی استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با تاکید بر این که گلستان به دلیل تنوع اقوام و اقلیم مزیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد، گفت: شناسایی و معرفی این مزیت ها در این نمایشگاه منجر به جذب بیش از پیش گردشگران به استان خواهد شد.

او اظهار داشت: همه مردم ایران اسلامی فرصت حضور و سفر به گلستان و استان های مختلف را ندارند و این گونه نمایشگاه ها فرصتی برای ارائه ظرفیت های استان در حوزه های صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.

استاندار گلستان توضیح داد: جذابیت های گلستان از میراث فرهنگی تا جاذبه های طبیعی را در کمتر استانی شاهد هستیم و این می تواند ظرفیت بالایی برای حوزه گردشگری استان محسوب گردد.

او بیان نمود: بافت تاریخی گرگان یکی از مکان های بی نظیر شمال ایران است. احیا این بافت با قدمت بالا علاوه بر حفظ اصالت و هویت شهر موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی به گلستان خواهد شد.

حق شناس با اشاره به این که تجارت یکی از حوزه هایی است که می تواند گلستان را متحول کند افزود: باید در توسعه حمل و نقل به ویژه در بندر خواجه نفس و اینچه برون کوشش های زیادی کرد که رشد در این حوزه توسعه گردشگری استان را فراهم می نماید.

او با تاکید بر حضور فعال شهرداری های استان برای شرکت در این گونه نمایشگاه ها برای رونق گردشگری و صنایع دستی گفت: شهرداری علاوه بر فعالیت در حوزه مدیریت شهری می بایست در حوزه مسئولیت های اجتماعی و اقدامات فرهنگی نیز حضور داشته باشد. کوشش در راستای جذب گردشگر در بخش های مختلف از دیگر وظایف شهرداری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 213

به "استاندار گلستان: مزیت های استان در نمایشگاه تهران معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گلستان: مزیت های استان در نمایشگاه تهران معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید