افشای نخستین تصویر از گوشی شیائومی 12 مینی

به گزارش مجله پزشکی، یک رندر از شیائومی 12 مینی منتشر شده است که طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد.

افشای نخستین تصویر از گوشی شیائومی 12 مینی

به گزارش خبرنگاران، شرکت شیائومی با ارائه گوشی های هوشمند کوچک مانند شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس سهم خود را در بازار فناوری افزایش داده است. اما این بار آخرین رندر های مرتبط با شیائومی 12 مینی نشان می دهد که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی این شرکت ممکن است بسیار کوچکتر از قبلی ها باشد. بر طبق رندر منتشر شده، پرچمدار شیائومی 12 مینی در پنل پشتی به سه دوربین مجهز شده است. با این حال هنوز نمی توان با اطمینان کامل این رندر را پذیرفت.

اگرچه گوشی های پرچمدار Xiaomi 12 و Xiaomi 12X در حال حاضر فقط در بازار چین در دسترس هستند، رندر تازه بسیار مورد توجه کابران غیرچینی قرار گرفته است، زیرا برخی از مدل های مینی احتمالا به زودی در بازار جهانی ارائه خواهد شد. هر دو گوشی شیائومی 12 و 12 ایکس دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی هستند که در مقایسه با برخی از مدل های کوچک اپل، سامسونگ و سایر شرکت های تولیدکننده اصلی تجهیزات (OEM = Original equipment manufacturer) هنوز نسبتاً بزرگ است. اپل آیفون 12 مینی، با این که یک گوشی پرچمدار محسوب می شود، دارای صفحه نمایش کوچک 5.4 اینچی است.

ظاهراً، شرکت شیائومی در مراحل آخر توسعه مدل پرچمدار مینی است، چرا که قصد دارد گوشی مینی خود را به عنوان یکی از گوشی های سری 12 که به تازگی عرضه شده اند، ارائه کند. طبق گزارش ها، این شرکت طراحی این مدل را نهایی کرده است. یکی از افشاگران دنیای فناوری، Shadow-Leak، یک رندر از این گوشی آینده را در توئیتر منتشر کرده است. حدس زده می شود که شیائومی 12 مینی آینده احتمالا صفحه نمایش زیر 6 اینچ دارد. البته هنوز هیچ راهی برای اطمینان از صحت رندر منتشر شده وجود ندارد. به هر حال به نظر می رسد که شرکت شیائومی احتمالا با عرضه گوشی هوشمند پرچمدار جمع وجور خود، تغییری در ارائه محصولات خود به وجود آورد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1478

به "افشای نخستین تصویر از گوشی شیائومی 12 مینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای نخستین تصویر از گوشی شیائومی 12 مینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید