کوشش سامسونگ برای در دست دریافت بازار هند

به گزارش مجله پزشکی، شرکت سامسونگ سعی دارد پس از از دست دادن دومین بازار فروش گوشی های هوشمند، باری دیگر این کشور را به خرید محصولاتش دعوت کند.

کوشش سامسونگ برای در دست دریافت بازار هند

به گزارش خبرنگار ، شرکت سامسونگ یک گوشی جدید از سری M یعنی M21 را در بازار هند عرضه نموده است. این گوشی میان رده تنها 12999 روپی قیمت دارد که مطابق با 175 دلار است. این تلفن هوشمند از نسل پیروز Galaxy M20 می آید و یک اقدام از سوی سامسونگ است تا خریداران را از دست رقبای چینی خود پس بگیرد و بازار خود را باری دیگر به دست آورد. لازم به ذکر است که هند یکی از عظیم ترین بازار های فروش برای این شرکت بوده و گوشی های هوشمند ارزان قیم در این کشور بسیار هوادار دارند.

در حالی که طراحی کلی گوشی به بسیار به اجدادش شباهت دارد، شرکت سامسونگ چندین ارتقای جدید را در این گوشی اعمال نموده است. در پشت این اتومبیل سه دوربین جدید قرار داده شده که جدیدترین آن ها یک مدل 8 مگاپیکسلی Ultrawide است که در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی عمیق قرار گرفته است. کیفیت تصویربرداری سنسور اصلی از 13 به 48 مگاپیکسل ارتقا پیدا نموده و دوربین سلفی از 8 مگاپیکسل به 20 رشد داشته است. به این محصول جدید همچنین یک سنسور تازه اثر انگشت، پورت USB C و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار داده شده است. این ها تنها ویژگی های جدید گوشی نیستند، در داخل این دستگاه نیز یک سری مشخصات تغییراتی را به خود دیده اند.

گوشی M21 حالا از یک پردازنده سریع تر با مدل Exynos 9611بهره مند است که در کنار باتری عظیم 6000 میلی آمپری قرار گرفته است. مشخصات RAM و حافظه داخلی دستگاه نیز به 4 گیگابایت و 64 گیگابایت افزایش پیدا نموده اند. در آخر نیز صفحه نمایش OLED با کیفیت 1080 از اندازه ای مطابق با 6.4 اینچ برخوردار شده که یک دهم اینچ از مدل پیشین خود عظیم تر است

. باز پس دریافت بازار فروش هند برای شرکت سامسونگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص پس از آن که این کشور از آمریکا پیشی گرفت و به دومین بازار عظیم فروش گوشی در دنیا تبدیل شد. شرکت سامسونگ در سال 2018 و 2018 نتوانست تا رشد مناسبی در این بازار داشته باشد در حالی که رقبای چینی آن پیروز شدند رشد خود را به دو برابر برسانند. به همین دلایل شرکت سامسونگ یک سرمایه گذاری جدید بر روی هند را در نظر گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 282

به "کوشش سامسونگ برای در دست دریافت بازار هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش سامسونگ برای در دست دریافت بازار هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید