معرفی 20 مورد از برترین رستوران های هند

به گزارش مجله پزشکی، همواره یکی از تفاوت های سرزمین ها برای هر مسافری چشیدن طعم غذاهای مختلف است. رستوران های هند بی شک یکی از برترین رستوران های دنیا را دارد که در گزارش های مختلف گردشگری در خبرگزاری های بزرگ از آن ها نام برده شده است و به نسبت کشور بزرگ و پهناور هند رستوران خوب با کیفیت کم ندارد. خبرنگاران امروز میخواهد بیست رستوران خوب هند را معرفی کند. غذاهای هندی به مقدار فرهنگ، زبان ها، منطقه ها و آب و هوای آن متنوع هستند. هر منطقه اصلی هند غذاهای منحصر به فرد خود را دارد. یادتان باشد ادویه های معطر ذات غذاهای هندی هستند و بیشتر رستوران های هندی از برترین رستوران گیاهی در دنیا محسوب میشوند.

معرفی 20 مورد از برترین رستوران های هند

رزرو آنلاین تور هند (مثلث طلایی) تور دهلی | تور آگرا | تور جیپور از سامانه خبرنگاران

1-ساروانا بهاوان | saravana bhavan

یکی از رستوران های معروف هند ساروانا بهاوان است که 81 شعبه در شهرهای مختلف هند دارد. این رستوران ها بیشتر در استان های جنوبی و غربی هند است، البته سه شعبه در شمال هند دارد. رستوران ساروانا بهاوان یکی از رستوران هند که صورت زنجیره ای است و نام یک یک برند غذایی در هند محسوب می گردد. در این رستوران غذاهای آسیایی و قفقازی و البته هندی پخته می گردد. از رستوران هایی است که اگر بخواهید غذا را برای شما پیک می نماید. تمامی رستوران هایش از محیطی محبت آمیز و آراسته هستند. برای پذیرایی اولی هم یک نوشیدنی جداگانه از حساب تان به میز شما آورده می گردد که در لیئان های های کوچک است. غذاهای گیاهی هندی اصیل، غذاهای ژاپنی، چینی، قفقازی را دارد. یکی از شعبه های رستوران در مونار نزدیک کلیسا هست که غذاهای بسیار لذیذی به مشتریان میدهد.

www.saravanabhavan.com

2-کاراوالی درر بنگلور | Karavalli,Bengaluru

رستوران کاراوالی در سال 1990 در استان بنگلور در قسمت ساحلی افتتاح شد و از همان ابتدای کار برای مشتریانش طعم ویژه ای در نظر گرفت. اینجا یکی از مجذوب کنندهترین رستوران های هند است چرا که این رستوران از شروع کار قصد داشت، طعم غذاهای ساحل جنوب غربی هند را حفظ کند و غذاهای لذیذ هندی دریایی برای مشتریانش بپزد و نزدیک به حدود سی دو سال سابقه نیز پیروز شد. در این رستوران با ادویه های کامل سنتی مانند میخک، دارچین، فلفل های خانگی و تازه ترین سبزی ها و گوشت دریایی برای پخت غذاها استفاده می گردد. در این رستوران دستورالعمل های پخت غذاهای اصیل و سنتی که گاهی روبه فراموشی بود دوباره مورد استفاده سرآشپزها قرار گرفته است و طعم غذاهای گذشته به وسیله سرآشپزها مجرب زنده شده است. ساعات کاری رستوران برای نهار 12:30 تا 3 است و برای شام 19 الی 23 باز هست.

www.vivantahotels.com

3- رستوران بخارا در دهلی نو | Bukhara ,New Delhi

در دهلی نو رستوران با کیفیت کم نیستند. رستوران بخارا یکی از رستوران های هند است که به لحاظ کیفیت زبانزد رستوران آسیایی نیز شده است. این رستوران با فضای شیک و لاکچری ساخته شده است که تخصص بالایی در غذاهای شمال هند دارد. در این رستوران غذاهای دال عدس بخارا، سیکاندری نان، میگوهای جامبو، پیاز های سوخاری و فرنگی هایش معروف است. در این رستوران با طعم غذاهای شمال هند آشنا می شوید به شرطی که مقصد بازدیدی شما در قسمت شهر دهلی و دهلی نو باشد.

Diplomatic Enclave, Sardar Patel Marg, New Delhi - 110021Address:

[email protected]

4 - رستوران کُمرین | Comorin, Gurugram

اگر در پی فضای لوکس و شیک در هند هستید به شرطی که مقصد شما استان گوراگرام باشد رستوران کمرین برترین پیشنهاد برای شما است. این رستوران تحت مالکیت و اداره EHV بخشی از هلدینگ هتلداری هند اداره می گردد. در این رستوران غذاهای هندی چون کانال نیاری، کرالامین کاری، و….. طبخ می گردد که طعم های دل انگیزی برای مشتریان دارد و از سراسر دنیا مشتری دارد و به خاطر کیفیت که دارد در فهرست صد رستوران برتر آسیا قرار گرفته است. رستوران هایی که در فهرست صد رستوران برتر دنیا قرار دارند معمولا گرانتر هستند. اما این فهرست ممکن است هر ساله تغییر کند. در هندوستان حدود 10 الی 12 رستوران در این لیسا قرار گرفته است و رستوران های هند از این منظر مقام مهمی در رستوران های دنیا دارند.

www.comorin.in

Comorin:101, 1st Floor, Plaza Level, Two Horizon Center,Golf Course Road, Gurugram

5- رستوران دم پخت دهلی نو | Dum Pukht, New Delhi

این رستوران در دهلی نو افتتاح شده است. از رستوران های هندی است که با کیفیت ویژه و خلاقیت در بسته بندی غذا زود شهره شد. این رستوران چندسالی است که کار خود را شروع نموده اما رضایت مشتری های خود را جلب نموده است. مهمان و مشتری هایش ا طعم غذاهای لذیذ هندی چون بریانی ها که از کباب های هند است، شاهی توکراها، و بشقاب های سبزیجات نظرات خوبی دارند. این رستوران هم غذای گیاهی و هم غذای گوشتی دارد. تمام غذاهای آن با نماد عشق بسته می گردد که از خلاقیت رستوران دم پخت دهلی نو به شمار می رود.

Address :Diplomatic Enclave, Sardar Patel Marg, New Delhi - 110021

Avartana, Chennai-6

اگر به شرق هند سفر داشت و در شهر چنیا از استان بنگال بودید برترین رستوران از مجموعه هتلی ITC Grand chennai Childrenاست. این مجموعه هتل پیش رفته رستوران اَوارتان دارد که غذاهای شرقی و جنوب شرقی هند را میتوانید در آن تجربه کنید. محیط رستوران یکی از لوکس ترین رستوران های هند است و بسیار با دقت طراحی شده است. این رستوران غذاهای دریایی و گیاهی هند را دارد. در هندوستان نباید از این همه رستوران غذاهای گیاهی تعجب کنید زیرا که اول کشور گیاه خواری دنیاست و حدود 65 درصد مردم هندوستان نیز گیاه خوار هستند. تنوع غذایی در رستوران های هند بالا است.

Americano, Mumbai-7

در بمبئی شما انواع رستوران را می توانید ببنید. بمبئی در غرب هند است و یکی از شهرهای شلوغ هندی به شمار می رود و از رستوران بین المللی نیز تا دلتان بخواهد در آن تاسیس شده است. یکی از آن ها امریکنو است که محیطی آرام، با سبک آمریکایی و مدرن دارد. دو سر آشپز آمریکایی به نام الکس سانچز و متالیکا واتسا غذاهای کالیفرنیای در قلب هندوستان طبخ می نمایند. امریکنو از رستوران هندی است که در سبک گرم و مینمایند و طراحی شده است و در جزو فهرست صد رستوران برتر آسیایی قرار گرفته است. این رستوران تا به امروز رتبه 80 را در بین رستوران های آسیایی دارد که طعم غذاهای غربی برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. رستوران های هند انواع مختلفی دارند که از سرتاسر دنیا شما میتوانید در آن رستوران مجلل و متنوع پیدا کنید.

www.americanobombay.com

8-The table

رستوران the table به معنای میز در کولابای بمبئی واقع شده که یکی از برترین رستوران های هند این شهر بزرگ است. در این رستوران منو متنوعی از غذاهای معروف سرتاسر دنیا وجود دارد با الهام گرفتن از امریکا، تایلند، ژاپن، اروپا منو مفصلی از غذاهای دنیا دارد که در بین ها آن ها غذاهای هندی نیز پخته می گردد. و با برترین سبزیجات، گوشت و ماهی ها که به صورت محلی در دسترس هستند غذا ها پخته می گردد. اگر در بمبئی بودید می توانید این رستوران برای صرف شام و نهار خود در نظر بگیرید.

www.instagram.com

Trishna, Mumbai-9

تریشنا از معروف ترین رستوران های هند در بمبئی است. این رستوران به خرچنگ ها با کره و سیر معروف است و در پاییز و اوایل زمستان صف طولانی از مشتری ها برای خرید این غذا هست. از غذاهای معروفش خرچنگ سیر، ماهی کولیوادا، دال عدس معروف و… است. این رستوران به خاطر غذای دریایی اش شهر شده است. در اینجا این امکان به مشتری ها داده می شوند که خرچنگ های تازه را در آب خودشان برای طبخ انتخاب نمایند و بیرون آورند. در این جا یه چایی کوچیک ماسالای به تمامی مهمان ها دتده می گردد که از جاهای اصیل هندی است و با طعم چای می توانید از غذا خود نیز مطمئن شوید.

Address: aibaba Rd, Kala Ghoda, Fort, Mumbai

10- Wasabi by Morimoto, Delhi

طعم های لذیذ در محیط مینمافهرستی شعار رستوران واسبیا بای موریمتو است که ده سالی از تاسیس می گذرد و هم چنان یکی از جالب ترین رستوران های هند در دهلی است. سر آشپز ژاپنی آن غذاهای ژاپنی را دهلی برای مسافران و مشتری های هندی خود طبخ می نماید که طعم بی نظیری دارد. در اینجا یکی از برترین سوشی ها، ساشیمی و رول های ماکی ژاپنی وجود دارد که در قلب هندوستان طعم غذا های ژاپنی را می چشید. سرآشپز این رستوران با تاثیر از تکنیک های فرانسوی و تاثیرهای غذاها آسیایی شخصیتی دنیای پیدا نموده که از غذاهای بسیار معروف است.

Address: Wasabi by Morimoto, The Taj Mahal Hotel, No.1, Mansingh Road, near Khan Market, India Gate,NewDelhi,Delhi110011,India

11- Artusi Ristorante Bar, New Delhi

آرتوسی رستوران ایتالیایی در منطقه دهلی نو است که طعم غذاهای ایتالیایی برای شما دارد. اگر اهل قهوه و تیرامسیوهای تلخ و شکلات تلخ هستید انتخاب مناسبی است. در این رستوران می توانید ماهی دودی سالمون و جگر مرغ طبخ شده سفارش دهید. البته اسپاگتی ها اصیل ایتالیایی و گوشت بره کبابی از سفارش های بسیاری از مشتری ها است. رستوران از سبزیجاتی استفاده میکند که به صورت هیدروپونیک پروش داده می گردد و در فصل تمشک ها در سالادهایش برای شما تمشک در بشقاب میگذارد. این رستوران محیط به سبک رستوران های ایتالیا دارد و البته در بخش دهلی نو البته انواع سبک غربی را ببنید که با معماری هند ترکیب شده است که این سبک در رستوران های هند منطقه دهلی نو نیز دیده می گردد.

Address: Artusi Ristorante Bar, M-24, M-Block Market, Greater Kailash 2, New Delhi, Delhi 110048, India

12- Slink & Bardot, Mumbai

یکی از رستوران های هند که فضای رستوران پاریس برای شما مهیا می نماید رستوران اسلینک و باردوت است که در بمبئی قرار گرفته است. این رستوران بسیار آرام است و معمولا یک موسیقی لایت فرانسوی برای مهمان ها گذاشته شده است. تمامی کف ها و دیوارها با کاشی های شیک سیاه و سفید طراحی شده است . میل هایی با طرح های گلدار و نوری که به میزان کافی کم است به شما محیط آرامش بخش القا می نماید و از هیاهوی بمبئی به دور می نماید. شربت ارگانیک گل سنجد، شربت آب خیار، اسپرسو از نوشیدنی های آرام بخش این رستوران است. گس از ثرف یک نوشیدنی دلخواه به راحتی میتوانید از منوی رستوران غذای فرانسوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از نهار و یا شام تان لذت ببرید.

Address: Slink & Bardot, Thadani House 329/A, opposite Indian Coast Guard Worli Village, Mumbai, Maharashtra

13- نان تست تکنیک بنگلور | Toast & Tonic

شعار این رستوران برترین های هند از دنیا است و غذاهای سرآشپز در بنگلور هند معروف است که غذاهایی خاص را تحویل مشتری میدهد و طعم غذایش انگار امضایی برای این رستوران است. رستوران تست و تنیک بنگلور تمامی مواد غذایی با دقت انتخاب می گردد بلندا از کلکته، فلفل ناگا، دانه های پربلا از شلیونگ، قهوه از کورگ و.. برترین ها مواد غذایی هر استانی از هندوستان در این رستوران گرد آوری می گردد. از رستوران های هندی است که در سایت Tripadviser مسافران و مشتری ها از سرتاسر دنیا کامنت های خوبی داده اند. از طعم غذای خلاقانه سرآشپز این رستوران برای بسیاری زبانزد و خاص است.

Address: Toast & Tonic, 14/1, Wood Street, Ashok Nagar, Bengaluru, Karnataka 560025،India

14- Accent India

از دیگر رستوران های هند که خاص و مجذوب کننده است و در منطقه دهلی نو قرار گرفته است رستوران اکسنت ایندیا است. این رستوران به معنای لهجه هند است و همان طوری که هر جا گویش خاص خود را دارد پس غذای خاص خود را نیز دارد. در منطقه دهلی نو میتوانید کولچه های مرغ کره ای، نان های خوشمزه، دسرهای مبتکران باریستاکار تجربه کنید. غذاهای بوتی سویا کباب شده، با پنکیک روتی روتی، گوشت کباب شده گوسفندی، میگوهای بیکن تنوری، خرچنگ پوست گرم با چاشنی گوجه فرنگی و. …. را تجربه کنید.

https://indianaccent.com/website:

15- the Mombie Canteen

این رستوران مدرن هندی است که تمام گذشته و فرهنگ هند در طراحی نو به کار برده و از همین رو از رستوران های هندی است که منحصر به فرد است . در دکورش نیز از تاریخ سینمای بالییود استفاده شده است. تمام غذاهایش هندی است و هم گوشتی و گیاهی می باشد. می توانید در محیط گرم و صمیمی هندی غذاهای هندی را تجربه کنید. و در فضای لوکس طعم غذاهای هندی را تجربه کنید.

Website: thebombaycanteen.com

Address:The Bombay Canteen, Unit 1, Process House, S.B. Road, Kamala Mills, near Radio Mirchi Office Lower, Parel, Mumbai, Maharashtra 400013, India

16-Britannia & Company Restaurant

در داخل یک خانه ییلاقی استعماری خیابان بولارد استریت یک رستوران تلفیق هند و انگلیس وجود دارد .کهنور انگلیسی این رستوران در سالر1923 تاسیس کرد. تمامی دکورهای رستوران از لهستان آورده شد و با سبک غربی ساخته شده است. در این رستوران هفت نوع توت پولائو سرو میگردد که این شانس را دارید در اینجا طعم توت های خاص را داشته باشید و از غذاهای انگلیسی را تجربه کنید. این رستوران نیز غذا های گوشتی و گیاهی منحصر به فردی دارد که یکی از رستوران های هندی خاص به شمار می رود.

https://lbb.in/mumbai/guide-eating-britannia-co

17- رستوران AR Rahman Family Restaurant in india

رستورانی آی رحمان فامیلی در استان مجذوب کننده کودایکانال در جنوب هند قرار گرفته است. بیشتر غذاهای این رستوران گوشتی و دریایی است. این رستوران در شهر ساحلی زیبایی کودایکانال است که می توانید پس از قدم زدن از ساحل های اقیانوس هند آن را تجربه کنید. غذاهای دریایی این رستوران معروف است. برای آنالیز هر رستورانی میتوانید نظرات کاربران در تاریتپ ادوایزر بخوانید تا از کیفیت آن آگاه شوید. رستوران های هند در منطقه مجذوب کننده کودایکانال به خاطر جاذبه توریستی خود استان بسیار معروف هستند و هر روز درصدد پیشرفت خود هستند.

18- Sahakari Bhandar Restaurant

ساهاکاری بندر رستوران از رستوران هندی در بمبئی است که خیلی گران قیمت نیست. از قدم زدن در شهر و در کنار دروازه هند به این رستوران برسید. این رستوران فقط غذاهای گیاهی دارد که میتوانید از سرو نان های هندی چاپاتی ها لذت ببرید. غذا ها آنقدر تند سرو نمی شوند اما اگر حساسیت دارید به پیش خدمت حتما بگوئید. بمبئی یکی از استان های هندوستان است که بیشترین رستوران های هند به خود نیز اختصاص داده است.

Address: 26, Shahid Bhagat Singh Rd, Azad Nagar, Colaba, Mumbai, Maharashtra 400005, India

19- Mc Donalds

مک دونالد رستوران زنجیره ایه که محصولاتش همبرگر, چیزبرگر, مرغ, سیب زمینی سرخ شده معروفش است. در هندوستان زستوزان های زنجیره مک دانلود را پیدا میکنید. این رستوران در خیلی از کشورها شعبه دارد. سایز های مختلف ساندویچ از کوچ به بزرگ دارد. اگر در هند هوس فست فود عالی داشتید از رستوران های هندی دهلی بهره ببرید که یکی از شعبه های مک دونالد را دارد. یادتان باشد این رستوران بستنی های معروفی نیز دارد که می توانید نوش جان کنید.

www.dineout.co.in

20- رستوران بومرا در گوا

گوا شهر هندی است که به غذاهای برمه ای معروفیت دارد. شما به راحتی میتوانید غذاهای آسیای شرق دور از تایلند تا چین و تایوان در آن تجربه کنید. این مکان یکی از رستوران های هندی مجذوب کننده است که در دل آن به شرق نیز سفر میکنید. بومرا رستورانش در فضای باز قرار گرفته است و دکور به تاثیر شهرهای آسیایی شرقی دارد که آرام است و از رنگ های تند در آن استفاده نشده است. صاحب رستوران همواره از تازه ترین مواد غذایی گوا استفاده میکند و غذاهایش همواره معروف است. در اینجا از ماهی سرخ ، ماهی حلوا، و صدف های خوراکی می توانید لذت ببرید.

ADDRESS: Unit No. 2, Plot No. C-68 Jet Airways - Godrej BKC Bandra Kurla Complex, Bandra Mumbai - 400 051

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1541

به "معرفی 20 مورد از برترین رستوران های هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 20 مورد از برترین رستوران های هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید