بازسازی ساختمان تجاری اداری

به گزارش مجله پزشکی، پنج توصیه کارآمد برای بازسازی ساختمان تجاری اداری

بازسازی ساختمان تجاری اداری مزایای بسیاری دارد اما احتیاج به برنامه ریزی زیادی هم دارد. اگر قصد بازسازی ساختمان را دارید، مطلب زیر را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که پروژه شما آغاز خوبی خواهد داشت.

بازسازی ساختمان تجاری اداری

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

1-ابتدا بودجه خود را تعیین کنید.

اگر از ابتدای کار بدانید چقدر سرمایه موجود برای این کار دارید، از سردردهای بسیاری نجات خواهید یافت. در این مرحله است که باید تعیین کنید برای هر کاری چقدر می خواهید هزینه کنید. از بروز هزینه های غیرمنتظره هم نباید بترسید. قانون اول این بخش می گوید باید ده درصد کل مبلغ را به اتفاقات و هزینه های غیرقابل پیش بینی و اجتناب ناپذیر که سد راه شما می شوند، اختصاص بدهید.

2- مجوز و آیین نامه های ملزوم را اخذ کنید.

هیچ ساختمانی بدون مجوز ساخته نمی گردد. پس این مورد یکی از اولین اقداماتی است که باید صورت پذیرد. همچنین بد نیست با قوانین و مقرراتی که باید از آن ها پیروی کنید هم آشنا شوید. وقتی با استانداردهای پلکان مسطح معلولین، امنیت احتراق، استحکام ساختمان و غیره آشنا باشید، کار طراحی پلان و نقشه کشی ساختمان راحت تر می گردد.

3- برای طراحی نقشه ساختمان ، از یک فرد حرفه ای و معتمد بهره ببرید.

نباید اولین پیمانکاری که پیدا می کنید را استخدام کنید. برای پروژه های دندانپزشکی یا کلنیک پزشکان، تصمیم عاقلانه این است که از پیمانکاری بهره ببرید که در این زمینه تخصص و تجربه دارد. این افراد می توانند مقرراتی که شاید شما از آن مطلع نباشید را یادآوری و رعایت نمایند و بهترین راهکارها را پیشنهاد می نمایند.

4- یک برنامه زمانبندی معقولانه تنظیم کنید.

هرچه مدت زمان تکمیل یک پروژه بیشتر طول بکشد، هزینه بیشتری خواهد داشت. اما تعجیل در اتمام آن هم حرکتی فاجعه بار است. وقتی مراحل اولیه پروژه را برنامه ریزی می کنید از سازنده خود بپرسید برای تکمیل فرایند ساخت چقدر زمان احتیاج دارند و مدت زمان بیشتری هم برای اصلاحات و وقایع غیرقابل پیش بینی در نظر بگیرید. در این صورت بدون نگرانی از عقب افتادن کار، در کمال آرامش مراحل را سر موعد تکمیل می کنید.

5- با داشتن قراردادی محکم، از ایجاد اختلاف جلوگیری کنید.

با در نظر دریافت تمامی اشخاص و طرفینی که در یک پروژه ساخت و ساز عادی مشغول به کار خواهند بود، به طور حتم اختلافات ریزی به وجود خواهد آمد. علت وجود قرارداد همین است. قرارداد ایده آل عبارت است از سندی که مسئولیت تمامی طرفین و نحوه عملکرد در صورت بروز اختلاف را در بر می گیرد. وجود یک وکیل باتجربه در این زمینه یاری بزرگی به تنظیم قرارداد می نماید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 337

به "بازسازی ساختمان تجاری اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان تجاری اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید