بازگشایی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد از هفتم بهمن ماه

به گزارش مجله پزشکی، روابط عمومی مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ سعدآباد ار بازگشایی این موزه در هفتم بهمن ماه با توجه به قرارگیری تهران در شرایط زرد شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

بازگشایی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد از هفتم بهمن ماه

روابط عمومی مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ سعدآباد طی اطلاعیه ای بیان کرد که این مجموعه از روز سه شنبه هفتم بهمن ماه مجددا پذیرای بازدیدنمایندگان خواهد بود. بازگشایی موزه سعدآباد با توجه به قرارگیری تهران در شرایط زرد شیوع ویروس کرونا انجام خواهد گرفت. در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس بخشنامه صادره از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا و زرد شدن استان تهران، طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا که موزه ها را در گروه شغلی سطح 3 قرار داده است، تا موعد پایدار بودن شرایط موجود (رنگ زرد) و با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی، مراکز فرهنگی می توانند از روز سه شنبه، هفتم بهمن ماه نسبت به بازگشایی موزه ها و مجموعه های تاریخی همچون گذشته اقدام نمایند.

بر همین اساس، ساعت کار مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ سعدآباد از 9 صبح تا 17 خواهد بود. امکان خرید بلیط نیز تا ساعت 15 برقرار است.

لازم به ذکر است که مراکز فرهنگی و موزه های شهر تهران هم زمان با اوج گیری شیوع ویروس کرونا، از اسفند ماه سال گذشته تا خرداد 99 تعطیل بودند. در مهرماه نیز با تصمیم ستادملی مبارزه با ویروس کرونا، موزه ها در رسته مشاغل پرخطر قرار گرفتند و دوباره تعطیل شدند که این تعطیلی تا دیروز ادامه داشت.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1476

به "بازگشایی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد از هفتم بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد از هفتم بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید