برترین اپلیکیشن های مدیریت کار های روزمره

به گزارش مجله پزشکی، امروزه استفاده از اپلیکیشن مناسب برای مدیریت کار های روزمره، سبب افزایش بهره وری در کار های افراد می گردد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این اپلیکیشن ها برای مدیریت کار ها و پروژه های خود استفاده می نمایند. در ادامه به معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی و فوق العاده to-do list می پردازیم:

برترین اپلیکیشن های مدیریت کار های روزمره

To Do

پس از بسته شدن اپلیکیشن محبوب Wunderlist که یک اپلیکیشن مدیریت وظایف مبتنی بر سرویس های ابری بود، در ماه می 2020 اپلیکیشن To Do مایکروسافت جانشین آن شد. این برنامه مانند Wunderlist کار می نماید، اما با گزینه های رنگ و پس زمینه بیشتر، حالت تاریک و قابلیت همگام سازی نیز در نسخه مک، iOS، اندروید، ویندوز و وب این برنامه وجود دارد. سایر ویژگی های Wunderlist که اکنون در To Do موجود است شامل فهرست کردن گروه ها (پوشه ها)، مراحل (subtasks)، پیوست های فایل، اشتراک گذاری و تکالیف است.To Doبصورت رایگان در iOS و Android و بعلاوه به عنوان یک برنامه وب در دسترس است.

Todoist

یکی دیگر از برنامه های مدیریت وظایف Todoist می باشد. این برنامه برای Mac، Windows، تلفن های همراه و به وسیله وب و افزونه های مرورگر در دسترس می باشد و با برنامه هایی مانند Google Calendar و Dropbox ادغام می گردد. می توانید از این اپلیکیشن برای معین اهداف، واگذاری وظایف و مشاهده فرایند های بهره وری روزانه و هفتگی استفاده نمایید. اگر به Google Keep یا Tasks علاقه دارید، ممکن است این برنامه را نیز دوست داشته باشید. این برنامه بصورت رایگان در iOS و Android و بعلاوه به عنوان یک برنامه وب در دسترس می باشد.

Things

برنامه Things شامل فهرست کار هایی که باید انجام دهید، مانند یادآوری ها و دنبال کردن اهداف می باشد. در سیستم عامل Mac OS توانایی کار در چندین پنجره نیز وجود دارد. در نسخه Mac OS و IOS این اپلیکیشن ویژگی جستجوی سریع وجود دارد. اپلیکیشن Things در iOS، iPadOS و MacOS در دسترس می باشد. این اپلیکیشن در Mac OS پس از یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه، 50 دلار هزینه دارد. در آیفون 10 دلار و در آیپد نیز به قیمت 20 دلار عرضه می گردد.

Zenkit To Do

اپلیکیشن مدیریت وظایف Zenkit To Do با ظاهری شبیه برنامه Wunderlist طراحی شده است. این برنامه دارای ویژگی فهرست های هوشمند، اشتراک گذاری فهرست، نظرات و یادآوری می باشد. Zenkit To Do برای مصرف کنندگان رایگان است، امکان ارتقا به طرح های تجاری پولی نیز وجود دارد.Zenkit To Do در iOS، Android و وب در دسترس است. نسخه شخصی آن رایگان است. هزینه نسخه پلاس و تجاری این اپلیکیشن بسته به پلتفرم انتخابی شما فرق دارد.

Twobird

Twobird یک اپلیکیشن ایمیل است که دارای امکانات یادداشت گذاری، تنظیم یادآوری ها، تغیین وظایف، نظر گذاشتن و همکاری با سایرین می باشد. این اپلیکیشن سبب انعطاف پذیری شما خواهد شد. برای مثال، می توانید یادداشتی را به اشتراک بگذارید و به جای آن، فهرست خرید را به فهرست برنامه ریزی مهمانی تبدیل کنید. Twobird به صورت رایگان در ویندوز، مک، iOS و اندروید در دسترس است.

منبع: cnet

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1398

به "برترین اپلیکیشن های مدیریت کار های روزمره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن های مدیریت کار های روزمره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید