تور استانبول ارزان: معرفی بعضی از اپلیکیشن های کاربردی سفر به استانبول

به گزارش مجله پزشکی، سفر به استانبول :

امروزه افراد بسیاری به کشور ترکیه می فرایند و از آنجایی تکنولوژی پیشرفت نموده است می توانند از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول استفاده نمایند. اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول ابعاد بسیار مثبتی دارد که در سفر شما بسیار تاثیر می گذارد. شما برای اینکه مقصدهای متفاوتی را پیدا کنید می توانید از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول یاری بگیرید و با برترین و ساده ترین روش به مقصد خود برسید. بسیاری از ایرانیانی که به کشور ترکیه می فرایند از این اپلیکیشن ها استفاده می نمایند و رضایت بسیاری دارند.

تور استانبول ارزان: معرفی بعضی از اپلیکیشن های کاربردی سفر به استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

استفاده از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول بسیار آسان می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل باشید را روی گوشی های خود نصب کنید. در ادامه بعضی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول را معرفی می کنیم تا هریک را مایل هستید را برای سفر خود انتخاب کنید.

بعضی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول :

همانطوری که بیان کردیم استفاده از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول بسیار پرکاربرد می باشد و افراد بسیاری از آنها استفاده می نمایند. اما باید بدانید هر یک از این اپلیکیشن ها چه ویژگی هایی دارند که بر طبق ویژگی های آنها اقدام به نصب هریک از آنها که مایل هستید بکنید. در ادامه بعضی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول را معرفی می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

1. اپلیکیشن Trafi :

یکی از بهترین و کارآمدترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول، که افراد بسیاری توانند از آن استفاده نمایند این اپلیکیشن می باشد. اپلیکیشن ترافی به زبان بسیار ساده ای به شما راستاها را می آموزد و یاری می کند تا شما گم نشوید و به راحتی بتوانید از یک مکانی به مکان دیگری که مایل هستید بروید. استفاده کردن از این برنامه بسیار آسان و ساده می باشد. این برنامه علاوه بر اینکه بهترین وسیله های حمل و نقل را به شام معرفی می کند، زمانی که طول می کشد تا به راستا مد نظر خود برسید را پیش بینی می کند.

شما با استفاده کردن از این برنامه راستا را به خوبی می توانید با جزئیات کامل مشاهده کنید. حتی این برنامه مدت زمانی را که قرار است در ترافیک بمانید را آنالیز می کند و به شما اعلام می کند. شما به راحتی می توانید این برنامه را بر روی گوشی های ios و اندروید نصب کنید، زبان آن هم انگلیسی و ترکی می باشد، بعلاوه استفاده از آن رایگان می باشد.

[cn-suggest-posts sts=بازار ادویه شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/istanbul-spice-market/ sbs=تور ترکیه استانبول sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

2. اپلیکیشن sesli sozluk :

بسیاری از افرادی که به استانبول می فرایند امکان دارد که با مشکل زبان روبرو شوند و به خوبی نتوانند با مردم و کسبه ارتباط برقرار نمایند. به همین علت یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول که به آنها بسیار یاری می کند این برنامه می باشد. در واقع باید بدانید این اپلیکیشن یکی از برنامه هایی به شمار می رود که حکم دایره المعارف را دارد که به صورت آنلاین لغات انگلیسی را به ترکی تبدیل می کند.

استفاده و نصب این برنامه رایگان می باشد و فقط کافی است که شما به اینترنت متصل شوید. یکی از ویژگی های مثبت این برنامه این است که اگر شما واژه مورد نظر خود را سرچ کنید واژه های دیگری را هک که شبیه آن واژه می باشند را برای شما می آورد و بعلاوه تلفظ آن هم همراه واژه ها می باشد که این ویژگی کار کردن با آن را بسیار مجذوب کننده نموده است. این برنامه را می توانید بر روی انواع گوشی های ios و اندروید نصب کنید و بعلاوه زبان آن ترکی و انگلیسی می باشد.

3. اپلیکیشن yemeksepeti :

افراد بسیاری که اهل شکم گردی هستند و می خواهند غذاهای متنوع هر کشوری را امتحان نمایند، اگر به کشور ترکیه بفرایند یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول را که می توانند از آن استفاده نمایند این اپلیکیشن می باشد. این برنامه یکی از بهترین برنامه های غذایی می باشد که در کشور ترکیه و شهر استانبول می توانید از آن بهره ببرید. در واقع باید بدانید که این برنامه به شما یاری می کند نزدیکترین رستورانی که به موقعیت مکانی شما وجود دارد را پیدا کنید و طبق سلیقه شخصی که دارید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

روش استفاده کردن از این برنامه این چنین می باشد که شما باید بعد از اینکه این برنامه را نصب کردید مکان و موقعیت خود را در آن وارد کنید و بعد از آن لوکیشن گوشی خود را روشن کنید تا رستوران هایی که نزدیک شما هستند را بتوانید مشاهده نمایید. در واقع این برنامه بر اساس آدرسی که شما وارد نموده اید انواع غذاهای آن رستوران و تخفیف هایی که دارد را به شما نشان می دهد و شما بین انواع رستوران هایی که در اطرافتان وجود دارد می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این برنامه بر روی انواع گوشی های ios و اندروید نصب می گردد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول می باشد.

[cn-suggest-posts sts=حمام سنتی جاله اوغلو استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/traditional-bath-oghlo-istanbul/ sbs=بلیط هواپیما استانبول sbl=https://deltaban.com/flights/istanbul-airline-ticket/]

4. اپلیکیشن Istanbul travel guide by ulmon :

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول که انواع نقشه های این شهر را در خود جای داده است این برنامه می باشد. اگر شما از این برنامه در حالی که به اینترنت متصل است بهره ببرید با کاربردهای بیشتر آن هم آشنا می شوید، ولی یکی از مزیت های این برنامه این است که اگر اینترنت هم نداشته باشید به خوبی می توانید از آن بهره ببرید.

برای استفاده از این برنامه فقط کافی است مکانی را که می خواهید به آنجا بروید را روی نقشه تعیین کنید تا این برنامه بهترین راه را به شما معرفی کند. البته بعضی از افرادی که گوشی های ios دارند باید بدانند این برنامه خدمات بهتری را برای آنها دارد که به صورت رایگان می باشد.

5. اپلیکیشن grand bazaar :

همه ما به خوبی می دانیم که اگر به استانبول برویم یکی از مهمترین اقداماتی که خواهید داشت خرید کردن است. به همین علت به راحتی نمی توانیم از خرید کردن در مراکز خرید گوناگون این شهر بگذریم. بنابراین یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول، که در خرید کردن به شما بسیار یاری می کند این اپلیکیشن می باشد. این برنامه در واقع یک دیکشنری کوچکی می باشد که اطلاعات بسیار خوبی را در خصوص بازار بزرگ استانبول به شما می دهد.

از آنجایی که این بازار بسیار بزرگ است و افراد زیادی در این بازار گم می شوند و به راحتی نمی توانند خرید نمایند شا با استفاده کردن از این برنامه به راحتی می توانید تعیین کنید در پی چه چیزی می گشت تا بهترین راه آن را به شما نشان دهد. این برنامه تنها برای بازار بزرگ استانبول طراحی شده است، ولی کاربرد بسیاری دارد و افراد بسیاری که به خرید در بازار استانبول نمی فرایند وقتی این برنامه را نصب نمایند بدون شک به بازار خواهند رفت.

بعلاوه این برنامه فروشگاه یا رستوران خاصی را که در بازار وجود دارد را به شما نشان می دهد و شما به راحتی می توایند مکان مورد نظر خود را پیدا کنید. بعضی از اماکن سنتی در این بازار وجود دارد که در این برنامه به شما نشان داده می گردد شما می توانید از آنها بازدید کنید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور گرجستان مقرون به صرفه
  • تور ترکیه مقرون به صرفه
منبع: دلتابان
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1324

به "تور استانبول ارزان: معرفی بعضی از اپلیکیشن های کاربردی سفر به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معرفی بعضی از اپلیکیشن های کاربردی سفر به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید