غذاخوری های توکیو ، بهترین رستوران های توکیو

به گزارش مجله پزشکی، من و چند تن از دوستانم، پس از یک صبح درخشان، قصد کردیم برای یک هفته به توکیو برویم. در سال های گذشته من و دوستانم در خصوص غذاهای ژاپنی بسیار صحبت نموده ایم و همواره در فکر سفر به آنجا بودیم. آن روز پس از اینکه آنها را برای انجام یک سفر هیجان انگیز به ژاپن متقاعد کردم، متوجه شدیم که برترین زمان را برای سفر انتخاب نموده ایم. خیلی سریع بلیط گرفتیم و خودمان را در یک روز سرد نوامبر با هدف این که تا جایی که می توانیم غذا بخوریم، به فرودگاه رساندیم. دوستانم مانند من نیز قبلا به توکیو سفر نموده بودند. هر یک از ما فهرست پیشنهادی خودمان در خصوص برترین غذاها و غذاخوری های توکیو را در اختیار داشتیم. این فهرست ها با فهرست هایی که از پیشنهادات دوستانمان به دست آمده بود، ترکیب شده بودند. چند مورد غذاهای مورد علاقه ما مشترک بود و برخی دیگر کاملا برای برخی ها غیر آشنا بود. پس از آنالیز فهرست های پیشنهادی رستوران های توکیو، متوجه شدیم، حتی با روزانه چهار تا شش وعده غذا خوردن، به سختی می توانستیم فهرست پیشنهادات را تمام کنیم. با این وجود، من قصد کردم که ترکیبی از پیشنهادات دوستانم و تحقیقات خودم را با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم شما هم به توکیو سفر نموده و از غذاهای لذیذی که در ادامه معرفی میکنم، لذت ببرید.

غذاخوری های توکیو ، بهترین رستوران های توکیو

غذاخوری های توکیو: آفوری یبیسو

آدرس: چوم 1، ابیسو بلدج 7-1، 1.اف، شیبویا 150-0013

نشانی سایت: afuri.com

اینجا را رامن برای طعم لذیذ یوزو پیشنهاد نموده است.

رستوران های توکیو: بیفتک کاوامورا جینزا

آدرس: 6 چوم، 5-1 جینزا، جینزا ام.اس.تی بلج. 8.اف، چو، 104-0061

نشانی سایت: bifteck.co.jp

با توجه به توصیه مستخدم هتل ما، برای خوردن غذاهای ژاپنی با گوشت گاو و واگیو به این رستوران رفتیم. استیک اساسا در دهان من آب شده و طعم آن در دهانم فوق العاده احساس شد. با این حال، فکر نمی کنم که دوباره به آنجا برگردم، زیرا این مکان برای من خیلی گران قیمت بود. دکور رستوران فوق العاده و خدمات عالی بود. فهرست نوشیدنی های آنها در سطح دنیای است ولی همه این ها بیشتر از آن چیزی بود که من احتیاج داشتم. با توجه به این موضوع، اگر می خواهید پولتان را روی یک استیک خوشمزه با خدمات بسیار عالی تجربه کنید، باید حتما به آنجا بروید.

غذاخوری های توکیو: بروداگ راپونگی

آدرس: 5 چوم، 3-2 راپونگی، میناتو، 106-0032

نشانی سایت: brewdogbar.jp

این مکان به وسیله مت چندلر توصیه شده است. این کافی شاپ 20 نوع نوشیدنی دست ساز مخصوص دارد که 10 مورد از آنها در همان جا ساخته می شوند. بنابراین اگر خسته شده اید و می خواهید یک نوشیدنی فانتزی بخورید، قطعا باید به آنجا بروید.

رستوران های توکیو: کوکو ایچیبانیا

آدرس: 1 چوم، 2-12 نیشیشینجوکو، شینجوکو، 160-0023

این مکان به وسیله آقای چار در توئیتر توصیه شده است. این رستوران قرار است در کنار ادویه کاری مرغ و گوشت خوک خوب، ادویه کاری پر کردنی را نیز در یک محیط فوق العاده سریع ارائه دهد. من به این رستوران نرفته ام، اما در مکان های مشابه اینجا قبلا غذا خورده ام.

غذاخوری های توکیو: گنکی سوشی

آدرس: 24-8 اوداگاواچیو، شیبویا، 150-0042

نشانی سایت: genkisushi.co.jp

این رستوران یک سوشی خوشمزه ارائه می دهد که به وسیله جرمیا کوپر توصیه شده است. هیچ چیز جالب و خاصی در خصوص این مکان وجود ندارد ولی یک سوشی فوق العاده خوشمزه و رضایت بخش در انتظار شماست. سرویس رسانی آنها نیز بسیار عالی است.

رستوران های توکیو: جینزا کاگاری

آدرس: 4 چوم-1-2 جینزا، چئو، 104-0061

این مکان به وسیله چندین نفر توصیه شده است. حتما برای خوردن رامن با آب گوشت مرغ باورنکردنی به این رستوران بروید.

غذاخوری های توکیو: جینزا سوشی-دوکرو شین

آدرس: 7 چوم، 12-4 جینزا، راه لطیف بلدج. 1 اف، چائو 104-0061

اینجا مرکز دیدنی سوشی جینزا است. سوشی جینزا یکی از برترین سوشی هایی بود که من تا به حال خورده ام. در این رستوران تیکه های سوشی بزرگ هستند و طعم بی نظیری دارند. حتما برای صرف ناهار در این رستوران وقت بگذارید و وقتی تحت فشار گرسنگی هستید مطمئن باشید این رستوران شما را ناامید نخواهد کرد. پس از رفتن به این رستوران قطعا یک تکه خوشمزه سوشی دریافت خواهید کنید!

رستوران های توکیو: ایچیران شیبایا

آدرس: 1 چوم، 22-7 جینان, شیبویا, 150-0041

نشانی سایت: en.ichiran.com

بسیاری از مردم این رستوران را توصیه نموده اند و این مرکز دارای یکی از برترین وعده های غذایی بود که در تمام سفرم خوردم. آبگوشتی غلیظ و به همراه یک طعم فوق العاده که می توانم قول بدهم برایشان می میرم! بعلاوه من از این که در جایگاه اختصاصی خودم غذا می خوردم بسیار لذت بردم. این رستوران برای هر فرد جایگاه اختصاصی در نظر میگیرد که در نوع خودش جالب است. حتما برای صرف ناهار و شام به آنجا بروید.

غذاخوری های توکیو: ایساکایا جوبان

آدرس: 2 چوم-1-2 آذابوجوبان, میناتو, 106-0045

نشانی سایت: izakayajuban.com

رستوران کوچک ایساکای در حفره ای درون دیوار واقع شده است که به تاپاس ژاپنی معروف است. در این رستوران می توانید همراه با محلی ها خوش بگذرانید و همراه با آنان یک بشقاب غذای خوش طعم بخورید. من هوادار بزرگ ماهی قزل آلا و ماهی مرکب کبابی شده هستم. آنها یک منوی کوچک انگلیسی دارند، اما با توجه به سفارشی که دوستم برای من داد، فکر می کنم هیچ چیز مانند غذای ژاپنی نمی گردد. به محض اینکه غذایی نظر شما را جلب کرد، از رستوران درخواست کنید تا برای شما آن را تهیه کند.

رستوران های توکیو: بار جی بی اس

آدرس: 1چوم-17-10 دوجنزاکا, شیبویا, 150-0043

کافی شاپ سرد که به وسیله آنا کلبین در فیسبوک توصیه شده است، اساسا یک مغازه پر از نوشیدنی های گوناگون است. این فروشگاه بسیار بزرگ است و مکان خوبی برای یافتن نوشیدنی های ژاپنی است.

غذاخوری های توکیو: کاکیمارو

آدرس: 6 چوم-1-6 روپونگی, میناتو, 106-0032

درحالی که همراه دوستانم سردرگم شده بودیم، به طور اتفاقی این مکان فوق العاده را پیدا کردیم. در کنار ما یک زوج مسن تر و یک نو عروس قرار داشتند که مشغول خوش گذرانی بودند. پس از ارتباط برقرار کردن با آنها، این زوج برای انتخاب غذا به ما یاری کردند. آنها به ما پیشنهاد دادند بشقاب مخصوص خرچنگ را امتحان کنید. خرچنگ این بشقاب را در پوستش و با میکشن سرو می نمایند. هنگامی که ما به آنجا وارد شدیم، مرنام عروسی، جریان داشت. چندین تن از مهمانان از ما پرسیدند آیا از ژاپن خوشمان آمده است یا خیر و پس از چندی خوش و بش کردن، جام های نوشیدنی ما را دوباره پر کردند. ما با آنها آواز خواندیم و راجع به بیسبال حرف زدیم. این یک تجربه شگفت انگیز بود. غذا نیز عالی بود و طعم آن همه جا را پر نموده بود. پس از رفتن به این رستوران حتما یادتان باشد که صدف را امتحان کنید. احتیاج است بدانید که نقشه های گوگل رستوران را به نام کاکیمارو ثبت نموده اند ولی زمانی که به آنجا می روید نام رستوران اوهاما خواهد بود!

رستوران های توکیو: کانادا ماتسویا

آدرس: 1 چوم، 13 کانادا سوداچو, چیودا, 101-0041

نشانی سایت: kanada-matsuya.jp

ما این رستوران را برای نودل های عالی و لذیذش پیشنهاد می کنیم.

غذاخوری های توکیو: کیوبی

آدرس: 8 چوم، 7-6 جینزا, چائو , 104-0061

این مکان فوق العاده به وسیله دوستانم پیشنهاد شده است. این رستوران که دارای چندین شعبه است، مجذوب کننده ترین سوشی توکیو را به من ارائه داد. شما در کافی شاپ نشسته اید و هر غذایی که سرآشپز انتخاب کند برای شما سرو می گردد. این روش سرو غذا اماکاسه نامیده میگردد. بعلاوه این رستوران گران قیمت بود (در حدود 150 دلار) اما ارزش این همه پول را داشت.

رستوران های توکیو: ماسارو

آدرس: 1 چوم، 32-2 اساکوسا, تایتو, 111-0032

بعضی از دوستانم این پیشنهاد را به عنوان یک گزینه عالی برای ظرف تمپورا توصیه نموده اند.

غذاخوری های توکیو: خط حافظه

آدرس: نیشی-شینجوکو, شینجوکو

نشانی سایت: Shinjuku-omoide.com

این رستوران در کوچه کوچک پاتوق یاکیتوری واقع شده است که احتیاج به هزینه ورودی دارد. بازدید از این رستوران بیشتر از این هزینه ها ارزش دارد. من در 3 مورد از رستوران های آنجا غذا خوردم، اما نام هیچ کدام از آن رستوران های ویژه را به یاد نمی آورم!

رستوران های توکیو: موتکیا

آدرس: 1 چوم، 17-1, مینامی ایکبورو, 1 اف ساکیموتو بی ال د ج. توشیما 171-0022

نشانی سایت: mutekiya.com

کارلی سابو این مکان را برای صرف شگفت انگیز ترین رامن سفارش می نماید. در بین غذاهای این رستوران هانمارومن محبوب ترین آنها است.

غذاخوری های توکیو: ناریساوا

آدرس: 2 چوم، 6-15 مینامی آویاما, میناتو, 107-0062

نشانی سایت: narisawa-yoshihiro.com

اینجا یکی از برترین رستوران های سوشی در توکیو است. این رستوران به وسیله افراد زیادی به من پیشنهاد شده و خیلی ناراحتم که تا به حال آنجا را ندیده ام. هرچند شک دارم که غذاهای فوق العاده آنجا ارزان باشد.

رستوران های توکیو: استرا ایستر

آدرس: 8 چوم، 9-15 جینزا, 8اف جولباکسجینزا چائو, 104-0061

نشانی سایت: ostrea.jp

من آنجا را در حالی که در جینزا سرگردان بودم پیدا کردم و چون عاشق صدف هستم، برای صدف های بزرگ به آنجا رفتم. صدف های ژاپنی بزرگ و گوشتی هستند و آنهایی که در این رستوران ارائه می گردد واقعا فوق العاده اند. آنها فاقد طعم شوری آب دریا بودند. من ترجیح میدهم صدف هایم بیشتر شیرین باشند تا شور. این رستوران اغلب خیلی شلوغ نیست، بنابراین معطل نخواهید شد و غذای لذیذ خود را پس از چند دقیقه دریافت خواهید کرد.

غذاخوری های توکیو: ربوت رستوران

آدرس: 1چوم، 7-1 کابوکیچو بی2اف, شینجوکو, 160-0021

نشانی سایت: Shinjuku-robot.com

رستوران های عجیب و غریب در توکیو وجود دارد و من ناراحت بودم که به این یکی نرفتم! شام همراه با یک نمایش شامل روبات ها، لیزرها، هیولاها و رقصنده ها اجرا می گردد. این مکان تقریبا به وسیله همه پیشنهاد شده است!

رستوران های توکیو: رکورینشا

آدرس: 1 چوم، 9-1 مارونوچی, ایستگاه توکیو ایچیبانگای بی1اف, چیودا, 00-0005

نشانی سایت: rokurinsha.com

جاده رامن در ایستگاه توکیو واقع شده است! این رستوران یک رامن خوشمزه ارائه می دهد که به راحتی قابل خوردن است. بعلاوه این رستوران طولانی ترین صف مشتری ها را در بین رستوران های توکیو دارد. من در اینجا هیچوقت غذا نخورده ام چون نمی توانستم صبرکنم. من به جاده رامن پایینی رفتم و اما آنجا خوب نبود و با ذائقه من تفاوت داشت. بهتر بود که در اینجا منتظر می ماندم و یک غذای فوق العاده را صرف می کردم.

غذاخوری های توکیو: شین اودان

آدرس: 2چوم، 20-16 یویگی, 1اف سوما بی ال دی جی. شیبویا, 151-0053

نشانی سایت: udonshin.com

اینجا دارای نودل های خوشمزه ادون با قیمت ارزان است.

رستوران های توکیو: سومتارو اکونومیاکی

آدرس: 2چوم-2-2 نیشیاساکوسا, تایتو, 111-0035

این رستوران در داخل یک ساختمان واقع شده است و به خوبی برای اوکونومیاکی شناخته شده است. این رستوران به وسیله چند تن از دوستان من پیشنهاد شده است.

غذاخوری های توکیو: بار ایستاده سوشی

آدرس: 1 چوم12-12 نیشیشینجوکو, کاسای بی ال دی جی. ااف, شینجوکو, 160-0023

نشانی سایت: uogashi-nihonichi.com

این رستوران به وسیله یکی از معلم های آشپزی من به نام جودی پیشنهاد شده است. مکاناین سوشی ایستاده یکی از چندین مغازه این سبکی در شهر است. این مکان برای سریع خوردن عالی است: می ایستی, سوشی میخوری و خارج می شوی! این رستوران بعلاوه منوی قطوری دارد، پس می توانید هرچیزی که می خواهید را سفارش دهید. قیمت غذای اینجا چیزی در حدود 1000 یوان می گردد (9دلار).

رستوران های توکیو: سوشی یوو

آدرس: 1 چوم4-15 نیشیازابو,میناتو, 106-031

نشانی سایت: sushiyuu.com

یکی از دوستانم تعریف می نماید سوشی یوو احتمالا برترین تجربه مربوط به آشپزی من بوده است. اینجا گران است اما ارزش دارد یکی از غذاهای آنجا را رزرو کنید و درخواست کنید که در کافی شاپ بنشینید. شیمازاکی سان غذا را بسیار شخصی می نماید و تمام سوالات مربوط به ماهی شما را پاسخ می دهد!

غذاخوری های توکیو: سوشی زانمایی

آدرس: 11 چوم-9-4 تسوکیجی,چائو, 104-0045

این رستوران سوشی، شعبه های زیادی در شهر توکیو دارد. در یکی از آخرین روزهای سفرم در بازار ماهی آنجا غذا خوردم. ماهی تازه، خدمات فروان و پرسنل مجرب بودند. من نمی توانم راجع به شعبه های دیگر صحبتی کنم, اما این یکی در طول ناهار بسیار شلوغ بود و من حداقل 30 دقیقه در صف انتظار، منتظر آماده شدن غذا بودم.

رستوران های توکیو: تنماتسو تمپورا

آدرس: 1 چوم-8-2 Nihonbashimuromachi, چائو, 103-0022

نشانی سایت: tenmatsu.com

در توکیو، رستوران تمپورا بخاطر سبکی اش شناخته شده است. این یک موسسه کوچک در جهت ارائه غذاهای ارزان به اهالی توکیو است. اگر به آنجا رفتید، بدانید که کارکنان زبان انگلیسی را خیلی خوب صجبت نمی نمایند و اغلب مشتریان آنجا تجار ژاپنی هستند. مردم در این رستوران فوق العاده محبت آمیز و راحت با ما برخورد کردند و غذا نیز بسیار عالی بود.

غذاخوری های توکیو: تونکاستو مایسن آیاما هونتن

آدرس: 4 چوم-8-5 جینگومایی,شیبویا, 150-0001

نشانی سایت: mai-sen.com/restaurant

این رستوران به وسیله چند تن از دوستانم پیشنهاد شده است. مطمئن باشید از اینکه به آنجا می روید، پیشمان نخواهید شد.

رستوران های توکیو: تونکاستو تونکی

نشانی: 1 چوم-1-2 Shimomeguro, مگوارو, 153-0064

این رستوران در سرو تونکاستو گوشت خوک تخصص دارد. شما می توانید از بقیه غذاهای خوشمزه آنجا نیز بهره ببرید.

غذاخوری های توکیو: تونکاستو واکو

آدرس: 1 چوم-9-1 100-0005

این رستوران به درست کردن برترین تونکاستو در شهر معروف است. شما می توانید این رستوران را امتحان کنید و تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

رستوران های توکیو: توسکیجی ماهی مارکت

آدرس: 5 چوم-2-1 Tsukiji, Chuo, 104-0045

نشانی سایت: tsukiji-market.or.jp

این بازار مشهور ماهی دنیا که مزایده های آن بخش عمده ای از عرضه سوشی های دنیا را تامین می نماید، واقعا هیجان انگیز است. این روزها قبل از ساعت 10 صبح نمی توانید به آنجا وارد شوید. وقتی که وارد آنجا می شوید، بیشتر فروشنده ها آماده شکستن قیمت ها هستند. بعلاوه این بازار برای قدم زدن نیز بسیار مناسب و زیبا است. اطراف شما پر از ماهی با رنگ ها و شکل هایی که حتی نمی دانستید وجود دارند، پر شده است. من هیچوقت تعداد زیادی غذای دریایی را ندیده بودم و نمی توانم تشخیص بدهم که این ماهی ها به چه نامی دارند. بیشتر رستوران ها در نزدیک منبع تهیه مواد غذایی خود احداث شده اند. بعضی از این رستوران ها در داخل یا اطراف پاساژ قرار دارند که غذا هایشان باید حتما امتحان گردد.

غذاخوری های توکیو: ناکایا

آدرس: 5 چوم-2-1 Tsukiji, Tsukiji Ichiba Jonai 8, Chuo 104-0045

نشانی سایت: tsukijigourmet.or.jp/46-nakaya

این رستوران در خود بازار ماهی واقع است. این رستوران برای صرف یک کاسه برنج ساشیمی صبحانه عالی است. من کاسه ماهی قزل آلا را دوست داشتم و از آن لذت بردم.

رستوران های توکیو: سوشی دای

آدرس: 5 چوم-2-1 Tsukiji, Tsukiji Fish Market 6th Bldg, Chuo, 104-0045

نشانی سایت: tsukiji-sushidai.com/shop/honkan.html

همانطور که معروف ترین مرکز سوشی در بازار است، مردم از 4 صبح تا زمانی که بازار باز گردد صف می کشند و زمان انتظار برای دریافت غذا ممکن است تا 3 ساعت طول بکشد. من شنیده ام که کیفیت اینجا بسیار خوب است. اما صادقانه بگویم، در یک شهر با ماهی های خوب، من نمیتوانم 3 ساعت برای غذای ناهار منتظر بمانم!

غذاخوری های توکیو: سوشی رستوران بدون نام انگلیسی

آدرس: 6 چوم-25-4 Tsukiji Choo-ku , Tokyo-to 104-0045

یکی از برترین وعده های غذاییم در تمام طول سفرم را در این رستوران صرف کردم که شامل یک ناهار با 15 عدد سوشی خوشمزه که چیزی حدود 1200یوان, یا 10.76 دلار شد، با برش های بزرگ ماهی و یک سوپ خوشمزه بود. اینجا رستوران کوچکی است، بنابراین سعی کنید از خوردن خود لذت ببرید. اینجا هیچ تابلو اعلانات خوبی هم ندارد، اما تنها رستوران است که دید مستقیم به خیابان دارد.

رستوران های توکیو: تسجوکیکی دونتاکو

آدرس: 5 چوم-2-1 Tsukiji , Bldg. No. 6 Chuo, 104-0045

این رستوران چند قدم پایین تر از رستوران سوشی دای واقع شده است. اگرچه این رستوران اندکی گران تر است و در حدود 2500 ین یا 22.40 دلار آمریکا هر غذایش قیمت دارد، اما خدمات و ماهی ها بی عیب و نقصی ارائه می دهد. ماهی یونی و ماهی خال مخالی از برترین هایی بود که در طول سفر خوردیم و تقریبا زمان انتظار چندانی هم نداشت.

غذاخوری های توکیو: تسوتا ژاپنی سوبا نودلز

آدرس: 1 چوم-14-1 Sugamo, Toshima, 170-0002

نشانی سایت: ameblo.jp/yuki-onishi

میشلن ستاره اینجا بوده! در این رستوران نودل بسیار خوشمزه است. آنها بعلاوه از روغن رامن و روغن تروفول استفاده می نمایندد تا لذت بیشتری در غذا ایجاد نمایند.

رستوران های توکیو: یاکیتوری تن تن

آدرس: 2 چوم-1-10 Yurakucho, Chiyoda, 100-0006

این مغازه کوچک در نزدیکی راه آهن یاراکوچو واقع شده است و متخصص در کباب کردن گوشت خوک و مرغ است.

در حالی که من نمی توانم هر پیشنهادی در این فهرست را ضمانت کنم ولی می توانم بگویم من در توکیو هرگز غذای وحشتناک بدی ندیدم. هرچند باید بگویم بعضی رستوران های بزرگ در این فهرست جای نداشتند. من معتقدم خوردن غدای بد در توکیو سخت است و حتی بدترین چیز 10 برابر بهتر از غذاهایی است که در کشور خودمان می خوریم!

بنابراین دفعه بعد که به توکیو رفتید، گزینه های بسیاری برای غذا خوردن خواهید داشت! نیمی از تفریح سفر امتحان کردن چیزهای تازه است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1599

به "غذاخوری های توکیو ، بهترین رستوران های توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاخوری های توکیو ، بهترین رستوران های توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید