تجربه سفر از دهلی تا لندن در 70 روز ، حاضرید با اتوبوس به نیمی از دنیا سفر می کنید؟

به گزارش مجله پزشکی، شرکت اکسپدیشن اوورلند امیدوار است که مسافران را با سفر سازمان یافته اتوبوسی آنها، که گردشگران را از کلانشهر دهلی به پایتخت انگلستان لندن خواهد برد همراهی کند.

تجربه سفر از دهلی تا لندن در 70 روز ، حاضرید با اتوبوس به نیمی از دنیا سفر می کنید؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

دریافت 14 MB

خبرنگاران - اتوبوس دهلی به لندن که به عنوان اولین سرویس اتوبوس هاپ / هاپ تاپ بین این دو مقصد توصیف می گردد، می تواند 20 مسافر را با این اتوبوس تغییر یافته لوکس سوار کند که بخشی از آن از اتوبوس های هیپی تریل الهام گرفته شده است که دنیا را در دهه 50 میلادی و دهه 1960 فرا گرفت.

این اتوبوس در مدت زمان 70 روز از 18 کشور عبور می نماید و مسافران در طی این راستا از معابد میانمار، به دیوار عظیم چین می فرایند و از شهرهایی تاریخی مانند مسکو و پراگ عبور می نمایند.

ادونچرز اوورلند توسط کارآفرینان و مسافران مشتاق توشار آگروال و سانحای مادان تاسیس شد. آگروال به سی ان ان می گوید که این سفر برای گردشگران کاملاً خارق العاده خواهد بود. از زمان تاسیس ادونچرز اوورلند، آگاروال و مادان سه سفر دهلی به لندن را ترتیب داده اند که در آن مسافران با یک کاروان سفر می نمایند. این دو کارآفرین، همچنین سفرهایی را به وسیله ایسلند و دریاچه های یخ زده در روسیه ترتیب داده اند.

آنها تجربیات باورنکردنی داشته اند، اما آگروال و مادان مشتاق بودند که با آخرین سفر خود کاری کمی متفاوت انجام دهند.

آگاروال می گوید: بسیاری از مسافران، مسافرانی هستند که می خواهند این سفرهای زمینی را تجربه نمایند، اما آنها مایل به رانندگی نیستند. بنابراین، ما به این ایده رسیدیم که یک اتوبوس را آماده کنیم تا در آن، افراد بتوانند راحت بنشینند و به مسافت های طولانی سفر نمایند. و به این ترتیب ایده اتوبوس به لندن به وجود آمد.

آگاروال شرح می دهد: بهترین زمان برای انجام این سفر بین ماه های آوریل و ژوئن است، زیرا در آن موقع هوا مساعد است تا سفر هند از میانمار شروع گردد و از کوه های بلند چین و قرقیزستان عبور کند.

این سفر جاده ای سفر ارزانی نیست زیرا حدود 20، 000 دلار هزینه خواهد داشت. آگروال قول می دهد که این یک سفر فوق العاده خواهد بود و اینکه دیدن منظره حومه و تغییر در مقابل چشمان شما چقدر باورنکردنی است.

وی می گوید: این نوعی تجربه است که فقط هنگام انجام این نوع سفرهای زمینی می توانید داشته باشید. آگاروال با بیان اینکه راستا طراحی شده تا جای ممکن ایمن می باشد، می گوید: این یک راستا آزمایش شده است، راهنماهای محلی نیز پس از عبور از هر مرز به کاروان می پیوندند.

از زمان اعلام این ایده، آگاروال و تیمش با پیغام هایی از مسافران در سراسر دنیا روبرو شده اند و حدود 40، 000 نفر تا به امروز علاقه خود را به این تور نشان داده اند.

آگاروال می گوید: ما انتظار چنین پاسخی را نداشتیم. این یک سفر تغییر دهنده زندگی است، چیزی که مردم همواره آن را به یاد می آورند و آن را برای همواره گرامی خواهند داشت.

منبع : flip

منبع: چمدان
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 566

به "تجربه سفر از دهلی تا لندن در 70 روز ، حاضرید با اتوبوس به نیمی از دنیا سفر می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه سفر از دهلی تا لندن در 70 روز ، حاضرید با اتوبوس به نیمی از دنیا سفر می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید