جریمه 520 میلیون دلاری اپیک گیمز برای جمع آوری اطلاعات بچه ها

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این شرکت بازی مشهور فورت نایت را توسعه داده است.

جریمه 520 میلیون دلاری اپیک گیمز برای جمع آوری اطلاعات بچه ها

طبق گفته کمیسیون فدرال تجارت(FTC) این شرکت باید جریمه بی سابقه 275 میلیون دلاری برای نقض قانون حریم خصوصی بچه ها بپردازد و علاوه بر آن تنظیمات حریم خصوصی پیش فرض را برای کاربران جوان قدرتمندتر کند. علاوه بر آن اپیک گیمز باید 245 میلیون دلار برای بازپرداخت وجه به مشتریانی بپردازد که فریب الگوهای تاریک این شرکت را خورده و مجبور به انجام خریدهایی شدند که تمایلی به انجام شان نداشتند.

لینا خان مدیر این کمیسیون در بیانیه ای بیان کرد: اپیک از تنظیمات حریم خصوصی تهاجمی و روش های فریبکارانه استفاده کرد و کاربران فورت نایت از جمله بچه ها و نوجوانان را فریب داده است.

چنین غرامت کلانی در حالی از شرکت اپیک گیمز دریافت می شود که FTC نقش قدرتمندتری در سیاستگذاری صنعت بازی های رایانشی برعهده گرفته است.

اپیک گیمز در بیانیه ای بیان کرد مکانیسم های پرداخت برای برنده شدن و پرداخت برای پیشروی را حذف نموده است. این دو مکانیسم زمانی ارائه می شدند که دو کاربر بازی های رایانشی در مقابل یکدیگر رقابت می کردند. بعلاوه شرکت مذکور بیان کرد برای ذخیره اطلاعات پرداخت کاربران گزینه ای واضح و شفاف به شکل بله -خیر در اختیار آنها قرار می دهد.

به گفته شرکت کاربران می توانند به وسیله کارت های اعتباری شان وجه بازپرداختی را دریافت نمایند. در بیانیه شرکت آمده است: اگر صاحب کارت یک تراکنش غیرمجاز را رصد کند، می تواند آن را به بانک گزارش دهد تا وجه به حسابش باز شود.

بعلاوه اپیک گیمز برای حفاظت از بچه ها ویژگی هایی مانند دسترسی آسان تر به کنترل های والدین و یک پین کد الزامی را ارائه نموده که به والدین اجازه می دهد خرید های فرزندشان را تایید نمایند.بعلاوه سقف مشخصی برای خرید در بازی برای بچه ها کمتر از 13 سال نیز مشخص شده است.

FTC ادعا می نماید کارمندان درباره تنظیمات پیش فرض شرکت برای بچه ها ابراز نگرانی نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1592

به "جریمه 520 میلیون دلاری اپیک گیمز برای جمع آوری اطلاعات بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 520 میلیون دلاری اپیک گیمز برای جمع آوری اطلاعات بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید