خبرنگاران خوردبین: بازیکنان پرسپولیس تا آخرین لحظه حریفان را دست کم نگیرند

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران- تهران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان پرسپولیس تا آخرین لحظه نباید حریفان را دست کم بگیرند زیرا هنوز صعود آنها قطعی نشده است.

خبرنگاران خوردبین: بازیکنان پرسپولیس تا آخرین لحظه حریفان را دست کم نگیرند

محمود خوردبین روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد ملاقات پرسپولیس و گوا، اضافه کرد: پرسپولیس بازی های بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشته و نشان داد از چه کلاس و توانایی برخوردار است. سه بازی سخت آن هم در شرایط آب و هوایی هند که بسیار شرجی است نفس بازیکنان را می گیرد و در بازی آخر دیدیم که بازیکنان تا چه حد خسته هستند اما بازهم برای پیروزی به میدان آمدند و 3 امتیاز دیگر را به اندوخته های خود، اضافه کردند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: تیم یحیی روز به روز بهتر می گردد و این به دلیل کلاس این مربی، دانش او و کوشش بازیکنان است و وقتی تیمی به این خوبی بازی می نماید، چیزی نمی توان گفت جز این که برایشان آرزوی موفقیت کنم.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند سخت کوش هستند و از هیچ کوششی برای موفقیت کوتاهی نمی نمایند. به نظرم پرسپولیس روی ریل افتاده و با سرعت به راستا خود ادامه خواهد داد و تنها نگرانی من شرایط آب و هوایی است که امیدوارم بچه ها با آن کنار بیایند.

خوردبین یادآور شد: در بازی اول الوحده امارات را از پیش رو برداشتیم و در بازی دوم برابر الریان به رجحان رسیدیم. در آخرین بازی دور رفت هم برابر نماینده هند به میدان رفتیم و تا این لحظه با کسب 9 امتیاز صدرنشین هستیم و الوحده با 4 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی نسبت به ما، بعد از پرسپولیس است. این یک حاشیه امنیت است اما باید مراقب دور برگشت بود و فکر نکنیم همه چیز تمام شده تا فرایند صعودی تیم دچار مشکل نگردد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید نمود: این تیمی که می بینیم می تواند بار دیگر فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند و امیدوارم این بار جام قهرمانی به ایران بیاید.

خوردبین در مورد ملاقات برگشت مقابل گوا، گفت: در بازی رفت با گوا، این تیم هندی نشان داد چقدر قدرتمند است. با اینکه گوا نماینده هند است اما تیم خوبی نشان داد و اصلا نباید آنها را دستکم گرفت. نه تنها گوا، بلکه هر تیمی را نباید در آسیا دستکم گرفت. پرسپولیس برای اینکه صعودش را قطعی کند باید در بازی برگشت هم گوا را شکست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: شرایط فعلی تیم یحیی طوری است که باید به این پرسپولیس افتخار کرد. تیم الان پرسپولیس کامل و بی نقص است. خوشبختانه هم کادر خوبی داریم و هم بازیکنان درجه یک.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1032

به "خبرنگاران خوردبین: بازیکنان پرسپولیس تا آخرین لحظه حریفان را دست کم نگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خوردبین: بازیکنان پرسپولیس تا آخرین لحظه حریفان را دست کم نگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید