آغاز مقتدرانه ووشوکاران ایران در بازی های کشورهای اسلامی

به گزارش مجله پزشکی، نمایندگان تیم ملی وشو نوبت عصر نخستین روز مسابقات وشوی بازی های کشورهای اسلامی را نیز مقتدرانه شروع کردند.

آغاز مقتدرانه ووشوکاران ایران در بازی های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز مسابقات وشوی چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی نمایندگان تیم ملی وشوی کشورمان نمایش خیره کننده ای از خود نشان دادند و توانستند حریفان خود را یکی پس از دیگری در نوبت عصر و نوبت صبح نخستین روز مسابقات وشو از پیش رو بردارند.

در ادامه رقابت های نخستین روز وشو در نوبت عصر در وزن منهای 56 کیلوگرم مهدی محمدی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمد دونبیا از ساحل عاج رفت و با کسب فزونی مقابل حریف خود ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. او عصر فردا (یکشنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف آگامی رادوف از ترکمنستان می رود.

در ادامه رقابت های نوبت عصر امروز در وزن 60 کیلوگرم عرفان آهنگریان که در دور نخست رستم ابراگیموف از قرقیزستان را مغلوب نموده بود باید به مصاف زچیل آندانه می رفت که ابتدا اعلام شد او از این رقابت ها انصراف داده و او به عنوان صعودکننده به مرحله بعد معرفی گردید، اما پس از گذشت چند ساعت با هماهنگی های ایجادشده معین شد که رقابت آنها برگزار خواهد شد.

در سومین مبارزه نوبت عصر امروز نماینده منهای 65 کیلوگرم تیم ملی ووشو فرود ظفری برابر طارق هندریک از اندونزی مقتدرانه به پیروزی رسید و ضمن صعود به عنوان سومین نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را نیز قطعی کرد. او عصر فردا برای رسیدن به فینال باید با عبدالله عبید از پاکستان روبه رو گردد.

سعید فاضلی دیگر نماینده خوب کشورمان در وزن 70 کیلوگرم که توانسته بود با پیروزی مقابل دائوکادر از ساحل عاج به مرحله یک چهارم صعود کند در این مرحله نیز با پیروزی مقابل علی قیاسی اردنی به نیمه نهایی این مسابقات صعود نموده و مدال برنز خود را نیز قطعی کرد. فاضلی در این مرحله باید با بکار سارای مبارزه کند.

آخرین نماینده ووشوی ایران در وزن 75 کیلوگرم این دوره از بازی های کشورهای اسلامی نیز توانست مقتدرانه در کمتر از 5 ثانیه به نیمه نهایی برسد. یزدان میرزایی با ضربه ای سنگین ایمان لسمانا از اندونزی را در ثانیه 5 بازی شکست داده و به مرحله نیمه نهایی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. رقیب او در این مرحله پیروز عبدالله اوف از جمهوری آذربایجان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 74

به "آغاز مقتدرانه ووشوکاران ایران در بازی های کشورهای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مقتدرانه ووشوکاران ایران در بازی های کشورهای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید