شوراها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم

به گزارش مجله پزشکی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: شورا ها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم در فراوری و حفظ امنیت هستند.

شوراها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم

به گزارش خبرنگار ، سرهنگ محمد رضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ملاقات شورای بخش چترود شهرستان کرمان گفت: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم، وظیفه سنگین و خطیری در تمام موارد از جمله تامین امنیت دارند که باید با آنالیز نیازها، شرایط و راه حل های حاضر براساس توان موجود در بخش، حداکثر هماهنگی و همکاری را به عمل آورند و فرصت های وقوع جرم را به حداقل برسانند.

او اضافه نمود: آنچه که امروز می تواند وحدت و امنیت را در جامعه تقویت کند، حفظ هوشیاری و همراهی مردم، شورا ها و مسئولان در برابر آسیب های مختلف اجتماعی است که با همفکری و هماهنگی لازم مردم، امنیت گسترش پیدا می نماید.

سرهنگ فدا گفت: مسئولان و معتمدان مردم به عنوان مهم ترین سرمایه های اجتماعی پلیس هستند و بودن در کنار آنان، بدون واسطه منجر به حل مسائل و شفاف سازی عملکرد پلیس خواهد شد و در مقابل رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

او با بیان اینکه تعامل، موجب پیشرفت هر سازمانی است، توضیح داد: همراهی و همکاری شورا ها و دهیاران در مقوله امنیت و حساسیت آنان در این بخش تأثیر بسزایی در افزایش احساس امنیت در سطح جامعه و همچنین کاهش میزان جرایم می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه پلیس از ایده ها و نظرات مردم استقبال خواهد نمود، گفت: اعزام کارشناسان در سطح روستا ها و برگزاری کلاس های آموزشی، نقش بسزایی در پیشگیری از انواع جرایم خواهد داشت.

این ملاقات که در دفتر کار فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صورت گرفت، اعضای شورای اسلامی بخش چترود از کوشش های فرمانده و مجموعه انتظامی بخش چترود در تامین امنیت روانی و انتظامی شهروندان قدردانی کردند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 471

به "شوراها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوراها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید