معرفی خودرو شاسی بلند برقی فولکس واگن

به گزارش مجله پزشکی، شرکت تابعه فولکس واگن آمریکا شاسی بلند برقی ID.4 خود را در بازار آمریکا با راهبردهای قیمتی آن معرفی کرد که رقیبی جدی برای تسلا به حساب می آید.

معرفی خودرو شاسی بلند برقی فولکس واگن

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، با این که به عنوان رقیب معرفی شده هنوز بعضی از ویژگی های فنی و توانمندی های تسلا منحصر به فرد باقی مانده است. پیمایش به ازای هر بار شارژ خودروی برقی شاسی بلند فولکس هنوز درحد 300 مایل (483 کیلومتر) است. اما اگر فولکس بتواند این خودرو را به قیمت منطقی تری نسبت به مدل Y تسلا ارائه دهد امکان موفقیت آن وجود دارد. ضمن آن که مشتریان می توانند منافع بیشتری از یارانه های فدرال به خودروهای برقی بهره مند شوند. مخصوصاً که تسلا دیگر از این مزیت برخوردار نیست و خیلی وقت است که سقف آن برای تسلا پر شده است.

خودروی ID.4 فولکس 39,995 دلار قیمت گذاری شده و اگر فراوری آن در کارخانه های آمریکا آغاز گردد 5 هزار دلار هم کاهش قیمت خواهد داشت. در مقایسه مدل Y تسلا از 49,990 دلار و مدل X از 79,990 دلار آغاز می گردد و قیمت مدل 3 تسلا که یک سدان است از 37,990 دلار آغاز می گردد. البته ایلان ماسک روز سه شنبه که روز باتری تسلا نام گذاری شده بود خبر از فراوری یک خودروی برقی 25 هزار دلاری منتشر نموده است. فقط نکته این جا است که تا فراوری و عرضه خودروی برقی 25 هزار دلاری حداقل سه سال وقت ضروری است.

خانواده ID فولکس واگن بخشی از برنامه بلندپروازانه 1.5 میلیون دستگاه خودروی برقی تا سال 2025 این گروه خودروسازی آلمانی است. برای فولکس محصول ID.4 یک هدف دیگر را هم برآورده می نماید و آن بازگشت اعتماد بازار آمریکا به برند فولکس بعد از رسوایی دیزلی است که از سال 2015 افشا شد و به اعتبار این شرکت لطمه شدیدی وارد آورد، سوای این واقعیت که این شرکت مجبور به پرداخت خسارت های میلیاردی هم شد.

محصول ID.4 اولین خودروی شاسی بلند برقی جمع و جوری است که با قیمت 35 هزار دلار به فروش می رسد و هدف فولکس رسیدن به رقم بالای فروش است.

کسانی که این خودرو را در بازار آمریکا خریداری می نمایند تا سه سال می توانند در شبکه صندلی های شارژ خودروهای برقی الکتریفای آمریکا به صورت رایگان خودروی خود را شارژ نمایند. این مزایا باعث می گردد که نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش و نمایشگاه داران آمریکا بتوانند خودروی آلمانی را چند هزار دلار ارزان تر از مدل Y تسلا به مردم بفروشند. اسکات کئوگ Scott Keogh رئیس فوکس واگن آمریکا در مصاحبه با رویترز گفته است که فولکس می خواهد نه تنها پیمایش به ازای هر بار شارژ آن برای مردم قابل قبول باشد بلکه می خواهد در خصوص قیمت هم حرفی برای گفتن داشته باشد. همچنین فولکس واگن از نمایندگی های فروش و خدمات فروش در آمریکا می خواهد علاوه بر تست رانندگی برای مشتریان در ایجاد زیرساختهای صندلی های شارژ هم مشارکت نموده و توانایی فروش آنلاین (اینترنتی) برای مشتریان را بیشتر و بهتر فراهم نمایند.

محصول ID.4 فولکس از سال 2022 در کشور آمریکا هم مونتاژ خواهد شد. ضمن آن که ون میکروبوس Microbus محبوب فولکس قرار است در کارخانه آمریکایی احیا گردد.

جان لوسیانو John Luciano رئیس شورای نمایندگی های فولکس واگن آمریکا می گوید کسانی که در هزینه های تبلیغات مشارکت نمایند در سرمایه گذاری برای زیرساختها شارژ خودرو تخفیف می گیرند. وی همچنین در خصوص احیای ون محبوب فولکس می گوید که چند سالی است مشتریان سراغ آن را می گیرند.

دانلود با کیفیت

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 635

به "معرفی خودرو شاسی بلند برقی فولکس واگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خودرو شاسی بلند برقی فولکس واگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید