موج بعدی وسایل نقلیه برقی در سال 2020 است

به گزارش مجله پزشکی، در حال حاضر بیش از یک میلیون خودروی الکتریکی در جاده های آمریکا وجود دارد؛ وسایل نقلیه الکتریکی بیش از صد سال است که به آمریکایی ها یاری می نماید.

موج بعدی وسایل نقلیه برقی در سال 2020 است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، براساس اطلاعات موجود موج بعدی وسایل نقلیه برقی در سال 2020 نمایان خواهد شد

در حال حاضر بیش از یک میلیون Eخودروی الکتریکی در جاده های آمریکا وجود دارد؛ وسایل نقلیه الکتریکی بیش از صد سال است که به آمریکایی ها یاری می نماید.

در شروع قرن بیستم، یک سوم وسایل نقلیه موجود در جاده از باتری استفاده می کردند. فردیناند پورشه، بنیانگذار شرکت اتومبیلرانی ورزشی که هنوز نام او را بر عهده دارد، نخستین کسی بود که یک وسیله نقلیه الکتریکی فراوری کرد و در سال 1898 اولین خودروی P1 را شروع کرد. حتی در اوایل دهه 1900 نیز هنری فورد با این فناوری سر و کار داشت.

امروز با افزایش قیمت سوخت و عمیق تر شدن بحران آب و هوا، خودروهای الکتریکی در حال تجدید محبوبیت هستند. هم اکنون بیش از یک میلیون وسیله نقلیه پلاگین در جاده های ایالات متحده رانندگی می نمایند و 2.5 درصد از کل فروش وسایل نقلیه جدید در کشور را به خود اختصاص داده اند.

با افزایش فروش وسایل نقلیه برقی، خودروسازان با کوشش برای ورود به بازار رو به رشد، توجه و توسعه محصولات الکتریکی خود روبرو هستند.

تسلا به ایجاد بازار خودروهای الکتریکی یاری نموده و همچنان رهبر این صنعت است؛ مدل S پرفروش ترین وسیله نقلیه پلاگین بین سال های 2015 و 2017 بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 58

به "موج بعدی وسایل نقلیه برقی در سال 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج بعدی وسایل نقلیه برقی در سال 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید