چاقو شکاری آمریکایی

به گزارش مجله پزشکی، چاقو شکاری آمریکایی همیشه به علت دارا بودن تیغه ای بسیار تیز و بعلاوه دسته ای مستحکم یکی از برترین و مناسب ترین گزینه ها برای افرادی می باشد که برای شکار به کمپینگ ها و طبیعت گردی می روند.

چاقو شکاری آمریکایی

در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین و تیز ترین چاقو شکاری آمریکایی موجود در بازار ایران آشنا شوید. پیشنهاد میشود برای خرید انواع چاقو شکاری و چاقو جنگی با یکی از شماره تلفن های ما 02166433168 | 09010612151 در فروشگاه آریا استورز تماس حاصل فرمایید تا متخصصین و مشاوران مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برترین چاقو شکاری آمریکایی

قبل از شروع آنالیز برترین چاقو شکاری آمریکایی، بهتر است کمی با ویژگی ها و خصوصیات ظاهری این نوع چاقو ها آشنا شویدم.

یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که بین چاقو های شکاری و سایر چاقو ها وجود دارد، مقاوت بسیار بالا تر چاقو های شکاری می باشد. چاقو های شکاری همانطور که از نام آن ها نیز پیداست اغلب برای شکار و برش پوست و گوشت حیواناتی مانند گوسفند و گوزن طراحی و فراوری می شوند.

پس میتوان گفت برای برش دادن لایه های گوشت و پوست حیوان، چاقو باید از تیغه ای فوق العاده تیز و مستحکم برخوردار باشد.

در رابطه با ویژگی های ظاهری تیغه چاقو های شکاری باید بگوییم خود تیغه نسبتاً صاف است. شکارچی که یک چاقوی همه جانبه خوب می خواهد باید هنگام خرید و استفاده از یک چاقوی شکار، ابتدا تیغه چاقو را در نظر بگیرد.

از چاقو های شکاری برای پوست کندن حیوانات استفاده می شود، نکته مهمی که باید همیشه در نظر داشته باشید این است که از یک چاقوی شکاری نباید برای بریدن طناب یا شاخه ها، یا انجام سایر کارهای عمومی مرتبط با کمپینگ استفاده شود.

تیغه چاقو های شکاری معمولا ضخیم و خمیده است که استفاده از کل تیغه را برای پوست گیری آسان می کند. استفاده از کل تیغه در چاقو های شکاری نه تنها فرآیند را تسریع می کند، بلکه خطر آسیب رساندن به گوشت را نیز کاهش می دهد.

یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با چاقو های شکاری بدانید این است که از آنجایی که تیغه این نوع چاقو ها نقطه مشخصی ندارد، در حین کندن پوست حیوان، کمتر محتمل است که گوشت را پاره کنید.

طراحی مستحکم تیغه در انواع چاقو شکاری به شکارچی اجازه می دهد تا از چاقو برای تخلیه روده و سایر کارهای تمیز کردن گوشت حیوان استفاده کند.

در اغلب چاقو های شکاری تیغه به سرعت و به طور منظمی پوست را از گوشت شکار بزرگ مانند گوزن جدا می کند. اگرچه تیغه به طور خاص برای پوست کندن حیوان ساخته شده است، اما از چاقو می توان برای سایر کارهای شکار مانند تمیز کردن گوشت حیوان نیز استفاده کرد.

انواع چاقو شکاری آمریکایی

همیشه در بازار ایران انواع چاقو های شکاری امریکایی با طرح ها و ابعاد متغیری فراوری و عرضه می شود، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع چاقو های شکاری موجود در بازار ایران، چاقو شکاری کلمبیا می باشد.

چاقو شکاری کلمبیا

چاقو های کلمبیا دارای تیغه ای بسیار تیز بوده و از دسته هایی مقاوم و با کیفیت ساخته شده اند. ما در فروشگاه آریا استورز همیشه برترین و با کیفیت ترین انواع چاقو های شکاری آمریکایی را با قیمتی ارزان و طول عمر بالا به صورت اصل و اورجینال به مشتریان و مخاطبین خود ارائه می نماییم، پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت چاقو کلمبیا با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه آریا استورز تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مربوطه ازلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

چاقو شکاری گربر

کمپانی GERBER در سال 1966 به وسیله جوزف گربر در آمریکا فعالیت خود را شروع نمود. این کمپانی به علت کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب بودن آن ها ظرف مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب و پر فروش شد.

چاقو شکاری گربر به علت حجم کم و قابلیت تاشو بودن آن مورد توجه شکارچیان و طبیعت گردان قرار گرفته است. چاقو شکاری امریکایی گربر دارای طراحی خاص و حجم کوچکی است که برای تیغه از فولاد ضد زنگ با درصد بالای کربن استفاده کرده است که سبب مقاومت بالای آن شده است.

چاقو های شکاری گربر همیشه از وزن کمی برخوردار می باشند که این ویژگی سبب شده به راحتی در جیب، کوله پشتی و انواع کیف قرار بگیرد. بعلاوه بر روی بدنه آن یک گیره آویز تعبیه شده که برای اتصال به کمربند مناسب بوده و این سبب حمل راحت تر و دسترسی آسان و سریع به چاقوی شکاری گربر می شود.

چاقو شکاری برونینگ

یکی از برند های محبوب فراوری و عرضه کننده انواع چاقو های شکاری در بازار دنیا برند برونینگ می باشد.

چاقوی سفری و کمپینگ برونینگ ساخت کشور چین خوش دست و سبک مناسب برای سفر، کوهنوردی، طبیعت گردی و شکار می باشد. شرکت و کشور مبداء برند این چاقو به ترتیب شرکت برونینگ و کشور آمریکا می باشد.

تیغه این چاقو شکاری از نوع تاشو بوده و طول کلی آن برابر با 21 سانتی متر می باشد بعلاوه این چاقو دارای گیره کمربند جهت حمل و نگهداری راحت تر به وسیله شخص صاحب آن نیز می باشد.

شما میتوانید برای خرید انواع چاقو های شکاری برونینگ با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه آریا استورز تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 02166433168 | 09010612151.

چاقو شکاری بوکر

بوکر یکی دیگر از برند های آلمانی فراوری و عرضه کننده انواع چاقو های شکاری در دنیا می باشد که همیشه محصولاتی با کیفیت و با دوام را با قیمتی ارزان سراسر کشور های دنیا ارائه می کند.

بوکر برندی المانی بوده که همیشه تمامی لوازم خانگی و مورد احتیاج آشپزخانه را با بالاترین کیفیت و دوام به مشتریان خود عرضه کرده است. بوکر در تمامی کشور های دنیا از جمله ایران دارای کنندگی بوده و محصولات خود را با گارانیت و خدمات پس از فروش به مخاطبین خود ارائه می کند.

چاقو های شکاری بوکر دارای تیغه هایی بسیار تیز و مناسب برای پوست کندن حیوانات بوده و دارای دسته ای از جنس پلی کربنات مستحکم می باشد.

نگهداری از چاقو شکاری آمریکایی

چاقوهای شکاری با کیفیت معمولا دارای تیغه های فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ هستند. تیغه های فولاد کربن زنگ می زند، بنابراین احتیاج به نگهداری خاصی دارند.

استفاده منظم برترین راه برای جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی بر روی تیغه چاقو های شکاری است، اما برای جلوگیری از زنگ زدگی می توانید پس از هر بار استفاده تیغه چاقو را با پارچه بپوشانید.

برای پوشاندن تیغه فولاد کربنی خود، تیغه خود را کاملا تمیز کنید، اجازه دهید کاملا خشک شود، سپس مومی حاوی سیلیکون را روی تیغه بریزید و بگذارید تا به دور تیغه شکل بگیرد.

تیغه های فولاد کربنی نسبت به تیغه های فولادی ضد زنگ راحت تر تیز می شوند و برای مدت طولانی تری تیز می مانند. تیغه های چاقوی فولادی ضد زنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. این ویژگی چاقو های شکاری آمریکایی باعث می شود که آنها بین شکارچیانی که در مناطقی با شرایط بارانی شکار می کنند بسیار محبوب شود.

خرید چاقو شکاری آمریکایی

همیشه نکاتی در رابطه با انواع چاقو های شکاری آمریکایی وجود دارد که باید حتما هنگام خرید این نوع چاقو ها در نظر داشته باشید.

یکی از اصلی ترین نکات خرید چاقو شکاری آمریکایی، جنس تیغه آن می باشد. تیغه های چاقو های شکاری اصلی ترین وظیفه را در برش پوست حیوانات و تکه کردن گوشت آن ها دارد، به همین علت پیشنهاد میشود ابتدا از اصل بودن جنس تیغه این نوع چاقو ها و بعلاوه فولاد کربن بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

بعلاوه یکی دیگر از نکاتی که باید در رابطه با خرید چاقو های شکاری آمریکایی در نظر داشته باشید این است که این چاقو ها را از یک فروشگاه معتبر و با سابقه در فراوری و عرضه انواع چاقو های شکاری آمریکایی خریداری نمایید، چرا که امروزه متاسفانه افرادی سود جو در بازار ایران چاقو های غیر اصل و فیک آمریکایی را با قیمتی بالا و کیفیتی پایین ارائه می کنند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1645

به "چاقو شکاری آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقو شکاری آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید