نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه واریز شد

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، پیرو اعلام قبلی سید مجید پوراحمدی، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، مبلغ این واریزی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک عضو صندوق 3 میلیون تومان و برای سایر اعضا یک میلیون است که به حساب متصل به هنرکارت اعضا واریز شد.

نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه واریز شد

براین اساس، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این یاری هزینه(به مناسبت شب یلدا) هستند.

بعلاوه متقاضیان نو که از دی سال 1399 تا 15 دی 1400 نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از آنالیز مدارک کد عضویت دریافت نمایند نیز از بسته حمایتی برخوردار خواهند شد.

اعضای نو پس از دریافت کد عضویت تا 30 دی 1400 فرصت دارند در سامانه هنرکارت ثبت نام نمایند.

صندوق اعتباری هنر در ایام همه گیری کرونا حمایت از اعضای تحت پوشش را اولویت نخست قرار داد. براین اساس با ارائه تسهیلات و ارائه بسته های حمایتی کوشش نمود اندکی از خسارت های وارده به حوزه فرهنگ و هنر را جبران گردد.

بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دو بخش بلاعوض و تسهیلات تعریف شده است.

در بخش بلاعوض شامل پرداخت و واریز یک میلیون تومان به مناسبت شب یلدا، یک ونیم میلیون به عنوان عیدی و یک میلیون و یکصد هزار تومان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در اردیبهشت سال آینده اجرایی خواهد شد.

بعلاوه بسته حمایتی هنرمندان دارای نشان درجه یک در اولین مرحله به مبلغ 3میلیون تومان است که امروز به حساب هنرکارت این عزیزان واریز شد. بعلاوه مبلغ 5میلیون تومان به عنوان عیدی و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) 4میلیون تومان به این عزیزان تقدیم خواهد شد.

بخش دوم بسته حمایتی به تسهیلات بدون بهره در طرح های مختلف یادمان، شمیم و جوانه اختصاص دارد.

در طرح یادمان تسهیلات ضروری و معیشتی (بدون بهره با کارمزد 2 درصد) به اعضای واجد شرایط به مقدار 8 تا 15 میلیون تومان با دو سفته بانکی پرداخت خواهد شد.

در طرح شمیم و جوانه پرداخت 30 میلیون وام(بدون بهره با کارمزد 2 درصد) همراه با 5 میلیون بلاعوض به اعضایی که از مهر سالجاری تا سرانجام اسفند 1401 ازدواج نمایند یا صاحب فرزند شوند اعطا خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1378

به "نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید