هتل آمانجیوو اندونزی؛ هتلی جالب در جوار معابد بوروبودو

به گزارش مجله پزشکی، هتل آمانجیوو یکی از بی مثال ترین هتل های اندونزی بوده که در کنار معابد بوروبودو، اقامتی روحانی و خاص را به ساکنانش هدیه می دهد. معابد باستانی بوروبودو بخشی از تاریخ کهن اندونزی بوده و نشانه تمدنی قدیمی در این منطقه هستند. با ما در این مقاله خواندنی همراه باشید تا بدانید هتل آمانجیوو کجاست و با بخشهای هتل آمانجیوو اندونزی آشنا شوید.

هتل آمانجیوو اندونزی؛ هتلی جالب در جوار معابد بوروبودو

فهرست مطالب

برند آمان و آمانجیووجزیره جاوا، زیباترین جزیره دنیامعابد مقدس و باستانی بوروبودوامکانات هتلطراحی و معماری متفاوت در هتل های مجموعه آمان

برند آمان و آمانجیوو

برند آمان با داشتن 33 اقامتگاه، هتل و استراحتگاه در 20 کشور دنیا یکی از مشهورترین برندهای لوکس در صنعت هتلداری هست. براساس مقاله هتل آمانجیوو کجاست باید بدانید که در زمینه کیفیت و ارائه خدمات، این برند زبانزد خاص و عام بوده و قرار دریافت 33 هتل این برند در مکانهای استثنایی شهرت آن را بیشتر کرد.

جزیره جاوا، زیباترین جزیره دنیا

نام بردن از جزیره جاوا به عنوان زیباترین جزیره دنیا تنها یک ادعا نیست. در سال 2018 میلادی، مجله های معتبری مانند T+L این عنوان را برایش انتخاب نموده اند و برند آمان نیز از این فرصت استفاده فراوانی کرد تا نشان دهد در انتخاب مکان احداث هتل های خود، فاکتورهای فراوانی را زیر نظر دارد. هتل آمانجیوو اندونزی توانست تا با ساختمانی زیبا، امکاناتی خاص و فضایی آرامش بخش لقب یکی از استثنایی ترین هتل های دنیا را به خود اختصاص دهد.

معابد مقدس و باستانی بوروبودو

معابد بوروبودو که در قرن 9 میلادی بنا شده اند، یکی از مکانهای مقدس اندونزی بشمار می فرایند و در آنها حسی آرامش بخش و روحانی جریان دارد. معابد بوروبودو یکی از مکان هایی است که در میراث باستانی یونسکو ثبت گشت و وجود هتل لوکس و زیبای آمانجیوو در کنار این منطقه باستانی، فرصتی است مناسب برای بردن لذتی مضاعف و ثبت خاطره ای منحصر بفرد. گردشگران می توانند علاوه بر سکونت در فضایی مدرن با امکاناتی به روز، سفری به گذشته های کهن داشته باشند.

امکانات هتل

این هتل دارای یک هلال 2 ردیفی است و در ردیف های منظم خود 36 سوئیت را جای داد. استخر عمومی، اسپا و مزه غذاهای بومی اندونزی در کنار دیدن پایکوبی محلی رامایانا از دیگر امکانات هتل هستند. جالب است بدانید مواد غذایی سرو شده در آمانجیوو حاصل زمین های زراعی زیر کشت همین هتل هستند. قرار دریافت هتل در بخش مرتفع جزیره جاوا، امکان دیدن منظره ای رویایی را به ساکنان می دهد و شما را دلبسته فضای روحانی و آرامش بخش خود می نماید.

طراحی و معماری متفاوت در هتل های مجموعه آمان

برند آمان یکی از برندهایی است که برای سازه و معماری هتل های خود انعطاف فراوانی دارد و بسته به طبیعت و محل قرارگیری هتل، معماری نوین و در خور آن منطقه را بنا می نماید. مثلا، اگر هتلی از این مجموعه در صحرا باشد، سازه و معماری مناسب با محیط صحرایی را خواهد داشت. شاید به همین دلیل است که هتل آمانجیوو با قرار دریافت در کنار معابد بوروبودو، مدل هلالی شکل دارد و هنگام اقامت در آن، حالتی روحانی و آرامش بخش نصیب گردشگران می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1083

به "هتل آمانجیوو اندونزی؛ هتلی جالب در جوار معابد بوروبودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آمانجیوو اندونزی؛ هتلی جالب در جوار معابد بوروبودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید