آخرین خبر از شرایط مصدومان استقلال

به گزارش مجله پزشکی، تیم استقلال در حالی برای ملاقات مقابل گل گهر آماده می گردد که همچنان چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت امکان حضور در این میدان را ندارند.

آخرین خبر از شرایط مصدومان استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آبی پوشان تهران که به تازگی توانستند شهرخودرو مشهد را در استادیوم آزادی با 2 گل شکست دهند، در هفته بیست و چهارم میزبان گل گهر سیرجان است که این هم ملاقاتی حساس برای شاگردان مجیدی به حساب می آید.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که نیمه دوم ملاقات تیمش مقابل شهرخودرو را هم از دست داد، یکی از نفراتی است که بازی با گل گهر را از دست داده است و به او می توان هرویه میلیچ را هم اضافه نمود.

فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن آبی پوشان است که ملاقات قبلی تیمش را هم از دست داده بود، هنوز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده تا شانس حضور او نیز مقابل گل گهر کاهش یابد. داریوش شجاعیان هم که در زمره بازیکنان مصدوم استقلال بود هنوز وضعیتش برای این ملاقات معین نیست، اما گفته می گردد احتمال حضورش مقابل گل گهر زیاد نیست.

احمد موسوی مدافع راست آبی پوشان که ملاقات قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به آمادگی رسیده و در صورت صلاحدید کادر فنی امکان حضور در این بازی را دارد.

ملاقات تیم های استقلال و گل گهر از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر، از ساعت 21:50 روز آدینه در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1108

به "آخرین خبر از شرایط مصدومان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شرایط مصدومان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید