آیا با نصب قفل و دستگیره هوشمند امنیت منزل شما افزایش می یابد؟

به گزارش مجله پزشکی، هرچه به عید نوروز و تعطیلات آن نزدیکتر می شویم، دغدغه افراد برای ایجاد امنیت بیشتر شده و در پی راه چاره و روش های نو برای افزایش امنیت هستند تا با خیال راحت از تعطیلات لذت ببرند.

آیا با نصب قفل و دستگیره هوشمند امنیت منزل شما افزایش می یابد؟

نصب در ضد سرقت یکی از توصیه های مهم برای ایجاد امنیت در ساختمان هاست. اما امنیت درهای ضد سرقت با نصب قفل امن و ضد سرقت است که کامل می گردد به همین خاطر باید از برترین مدل های قفل برای این درهای بهره ببرید.

یکی از تازهترین و امن ترین مدلهای قفل در ضد سرقت، قفل دیجیتال و هوشمند است. این قفل ها که در مواردی به عنوان دستگیره هوشمند هم شناخته می شوند می توانند امنیت بسیار کاملی را برای ساختمان شما فراهم آورند. با نصب قفل هوشمند بر روی در ضد سرقت، احتمال سرقت تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می نماید.

در ادامه به آنالیز مشخصات و ویژگی های این محصولات می پردازیم و آنالیز می کنیم که نصب قفل دیجیتال بر روی در ضد سرقت چگونه بر روی امنیت ساختمان شما تاثیر خواهد گذاشت.

قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند در ضد سرقت مدلی کاملا متفاوت نسبت به قفل های مکانیکی نصب شده بر روی درهای ورودی ساختمان است. برای باز و بسته کردن این قفل ها دیگر احتیاجی به کلید مکانیکی ندارید و با استفاده از روش هایی مانند اثر انگشت، کارت، رمز و حتی تشخیص چهره می توان قفل را باز کرد.

علاوه بر این قفل های هوشمند دارای مزایای دیگر نیز هستند که در ادامه به آنالیز آنها می پردازیم.

دستگیره هوشمند چه کاربردی دارد؟

دستگیره هوشمند در واقع همان قفل دیجیتال و الکترونیکی است که به دلیل نوع طراحی و ظاهر آن با این نام شناخته شده اند. دستگیره دیجیتال را می توانید به عنوان قفل در ورودی ساختمان یا قفل در اتاق مورد استفاده قرار دهید. این محصولات دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند که بر اساس نوع بودجه یا ظاهر در و امکانات مورد احتیاج می توانید یکی از مدلهای دستگیره الکترونیکی را خریداری و بر روی در خود نصب کنید. هر چقدر قفل الکترونیکی خریداری شده به وسیله شما دارای امکانات پیشرفته تر و امنیت بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

آنالیز مشخصات قفل دیجیتال در ورودی

قفل الکترونیکی در منزل امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می آورد که همین امر یکی از مهمترین مزایای این محصولات است. اما این امنیت با استفاده از امکانات و ویژگی های خاصی که در این محصولات طراحی شده، پدید می آید. از مهم ترین مزایا و مشخصات انواع قفل و دستگیره هوشمند می توان به این موارد اشاره نمود:

  • قفل هوشمند دارای سیستم ضد سرقت و ضد حریق است.

  • دارای قفل اتوماتیک بوده و پس از بسته شدن در با فعال بودن این سیستم، در به صورت اتومات قفل می گردد. با این سیستم دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که فراموش کنید در را قفل نمایید.

  • این امکان را به شما می دهد تا برای کاربران متعدد، رمز عبور تعریف و یا با استفاده از روش های دیگر به آنها اجازه دسترسی بدهید. بر اساس کد خاصی که به کاربر اختصاص داده می گردد، می توان عبور و مرور وی را کنترل کرده و فهرست گزارش رفت و آمد ها را آنالیز نمایید.

  • در صورت کوشش برای ورودی غیر مجاز سریعا پیغام هشدار به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

  • اگر به طور مرتب در بازه زمانی کوتاه کوشش ناموفق برای باز نمودن قفل صورت گیرد، قفل به صورت خورکار از کار افتاده و به هیچ وجه قابل باز شدن نخواهد بود.

  • بدنه قفل و دستگیره دیجیتال بسیار مقاوم در برابر ضربه و اسید است و با استفاده از این روش های قدیمی قابل باز شدن نخواهد بود.

این موارد تنها بخشی از مشخصات انواع قفل هوشمند در خانه است که منجر به افزایش امنیت منزل شما خواهد شد.

بیشتر محصولات بازار از برندهای خارجی است اما تازها محصولات دستگیره هوشمند ایرانی نیز وارد بازار شده که می توانید این مدل ها را خریداری و با خیال راحت بر روی در ورودی ساختمانتان نصب کنید.

قیمت دستگیره هوشمند چقدر است؟

مسلما قیمت دستگیره و قفل الکترونیکی از محصولات مکانیکی گرانتر است. دلیل این اختلاف قیمت هم امنیت بالاتر، ظاهر شیک تر و امکانات فوق العاده ای است که در این محصولات تعبیه شده است. به طور کلی قفل مکانیکی و قفل دیجیتال دو محصول کاملا مجزا بوده و مقایسه آنها با یکدیگر کار اشتباهی است!

برای خرید قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال حداقل هزینه ای که باید در نظر بگیرید، حدود 7,000,000 تومان است. هر چقدر قفل شما دارای امکانات پیشرفته تر و از برندهای معتبر بازار باشد، برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برای خرید و استعلام قفل هوشمند می توانید با شماره 09905280155 تماس بگیرید. لاک هوم و ایران لاک از قدیمی ترین مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع یراق آلات در ایران هستند.

با انواع قفل هوشمند آشنا شوید

قفل هوشمند و بعلاوه مدل های دستگیره هوشمند بر اساس نوع روش دسترسی دارای انواع مختلفی هستند. از مدلهای قفل هوشمند می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. قفل در اثر انگشتی
  2. قفل کارتی و یا هتلی
  3. قفل رمزدار در
  4. قفل تشخیص چهره

تمام این مدل ها برای محصولات دستگیره هوشمند هم موجود است. یعنی شما می توانید مدل هایی از دستگیره الکترونیکی را تحت عنوان دستگیره در اثرانگشتی، کارتی، رمزدار و تشخیص چهره را بخرید. در واقع کارکرد و مشخصات قفل و دستگیره دیجیتال یکسان بوده و آنچه موجب تفاوت در این محصولات شده تنها در طراحی ظاهری آنهاست.

محبوب ترین مدل قفل دیجیتال کدام است؟

تا به امروز متوجه شدیم که قفل های دیجیتال دارای چه مدل هایی هستند و تا حدی هم با امکانات و ویژگی های این محصولات آشنا شده ایم. اما در میان این محصولات قفل و دستگیره اثر انگشتی نسبت به سایر محصولات دارای فروش بیشتری هستند. امکانات بیشتر و امنیت بالا می تواند از دلایل محبوبیت این محصولات باشد. البته مدلهای دستگیره در تشخیص چهره هم از مدلهای تازه و محبوب است که دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدلهای است.

قفل کارتی که به عنوان قفل هتلی نیز شناخته می گردد، از مقرون به صرفه ترین مدل های قفل در هوشمند است. این محصولات دارای سیستمی ساده تر بوده اما همچنان امنیت لازم را برای منزل شما فراهم می آورند.

از مهمترین مزایای محصولات قفل رمزدار در می توان به وجود تابع خیالی در آنها اشاره نمود. این سیستم یاری می نماید تا اگر شخصی در کنار شما بود، با وارد نمودن رمز به وسیله شما، متوجه کد صحیح نگردد. در این سیستم ها تعریف رمز تازه یا معرفی کاربر به روشهای دیگر بسیار ساده و سریع انجام می گردد. بعلاوه نصب قفل الکترونیکی بسیار ساده است و می توان در سریع ترین زمان قفل های مکانیکی و قدیمی را جایگزین محصولات هوشمند کرد.

برای خرید انواع قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند با شماره 09905280155 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1631

به "آیا با نصب قفل و دستگیره هوشمند امنیت منزل شما افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا با نصب قفل و دستگیره هوشمند امنیت منزل شما افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید