خرید لیوان پلاستیکی و ماگ تبلیغاتی

به گزارش مجله پزشکی، یکی از بهترین راه های معرفی شرکت و کسب کار، استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند انواع ست مدیریتی تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و … است. اگر صاحب یک شرکت یا کسب و کار هستید، چه به تازگی آغاز به کار نموده باشید و چه به دنبال معرفی بیشتر خود باشید می توانید از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان و یا شرکت هایی که هدف همکاری با آن ها دارید بهره ببرید. یکی از بهترین و البته پرطرفدار ترین انواع هدایای تبلیغاتی لیوان و ماگ تبلیغاتی است.

خرید لیوان پلاستیکی و ماگ تبلیغاتی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آیا به دنبال یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد هستید که نگاه مخاطب را به خود جلب کند؟ آیا می خواهید کاری کنید که شناخت از برند و کسب وکارتان افزایش پیداکند؟ بسیاری از محصولات تبلیغاتی این کار را انجام می دهند، اما لیوان های تبلیغاتی کالایی است که نباید از آن غافل شد.

درباره مقوله هدیه دادن بحث و حرف بسیار است. اما اگر کمی ساده در نظر بگیریم چرا نباید چیزی را که اغلب از آن ها استفاده می گردد هدیه داد؟ درباره بازگشت سرمایه خود فکر کنید. براساس آمار انجمن ملی قهوه در سال 2019 میلادی، 64 درصد آمریکایی ها هر روز یک فنجان قهوه می نوشند. شاید در کشور نیز ما سرانه نوشیدن چای آماری مشابه با این را داشته باشد. این آمار به نفع شماست! چرا که پیش بینی می گردد بیش از یک بار در هفته از لیوان های تبلیغاتی شما استفاده گردد.

مشاهده قیمت و خرید

لیوان ها و فنجان ها وسیله های پرکاربرد در زندگی همه آدم ها هستند و اگرچه به ظاهر اهمیتی ندارند و اشیاء بی جانی هستند، اما تصور یک روز بدون آن ها در خانه یا محل کار، سخت و غیر قابل تحمل است! این طور نیست؟

لیوان های دسته دار که ماگ نام می شوند، معمولا در دست کسانی که عاشق نوشیدن چای و قهوه هستند، به چشم می خورد و یکی دوتایی از آن را دارند. فنجان ها نیز برای پذیرایی از مهمان ها مناسب هستند، برای این که کوچک هستند و یک دست شش تایی آن ها، کار ما را برای پذیرایی شیک و یک دست از مهمانان راه می اندازد.

این دو ظرف محبوب، در سرمای زمستان و گرمای تابستان و حتی در سفر و گردش هم همراه ما هستند و مثل یک دوست مهربان، ما را به نوشیدن یک چای داغ و تازه دم یا یک لیوان آب خنک دعوت می نمایند و خستگی های یک روز کاری را از تن به در می نمایند.

لیوان ها و فنجان های چای اولین وسایلی هستند که در محل کار مورد توجه مراجعه نمایندگان قرار می گیرند و اگر خلاقیت و رنگ و لعاب متفاوت و خاصی داشته باشند، بیشتر جلب توجه می نمایند. برای همین اغلب شرکت ها برای هویت بخشی به وسایل و لوازم محیط کار خود و کارکنان، سعی می نمایند لیوان ها و فنجان های یک دست و زیبا را تدارک ببینند که رنگ، نشان و نام شرکت روی آن نقش بسته باشد.

ارزش هدایای تبلیغاتی در صنعت تبلیغات روز به روز بیشتر می گردد و صاحبان مشاغل بیشتر به این پی می برند که دادن یک هدیه چقدر می تواند دنیای کسب و کارشان را متحول کند، هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی دست تان باز است که هر هدیه ای که دلتان می خواهد انتخاب کنید.

از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان می توان به لیوان تبلیغاتی اشاره نمود. شاید با خود فکر نموده باشید که یک لیوان یا ماگ چگونه می تواند بر کسب و کار شما تاثیر بگذارد؟ یا شاید هم فکر نموده باشید که اصلا هدایای تبلیغاتی چرا انقدر مهم هستند. قبل از آنکه بخواهیم در خصوص لیوان تبلیغاتی و به طور کلی در خصوص هدایای تبلیغاتی شرح دهیم می خواهیم یک خاطره برایتان تعریف کنیم.

مشاهده تنوع ماگ

یک خاطره از ماگ تبلیغاتی

ما هیچوقت اجازه نمی دهیم افرادی که برای کسب وکارشان دنبال راه حل ای هستند و می خواهند کار خود را گسترش دهند دست خالی برگردند. اواخر دی ماه بود، هوا سرد شده بود و ما در دفتر کار خود مشغول برنامه ریزی سنگین کارهای شب عید بودیم. آقای محترمی وارد دفتر شرکت شد و بعد از سلام و علیک همان ابتدای کار گفت: من کار فروش محصولات کشاورزی و آبرسانی باغچه را به تازگی شروع کردم ولی تا به امروز نتوانسته ام مشتری های زیادی پیدا کنم و کاری که با قرض و کلی مشقت شروع نموده بودم به بن بست رسیده است و حالا نمی دانم چکار باید بکنم. پول زیادی را بابت تبلیغات و بازاریابی خرج نموده ام ولی به نتیجه نرسیده است.

سپس گفت: یکی از دوستان من آدرس اینجا را داد و گفت که می توانم با یاری شما و هدایای تبلیغاتی مشکلم را حل کنم، حالا این هدایای تبلیغاتی چه چیزی هستند؟ و واقعا تاثیری در کار من دارند؟ من هزینه زیادی نمی توانم بابت این کار بپردازم و می خواهم مطمئن باشم که این کار هم مانند کارهای تبلیغاتی دیگر بی فایده نیست.

من قبل از همه شروع کردم و بعد از معرفی خودم گفتم: هدایای تبلیغاتی در حقیقت آن چیزی هستند که شما به مشتریان یا کسانی که احتمال دارید مشتری شما شوند هدیه می دهید. این هدایا باعث می شوند که کار شما بر روی آن افراد تاثیر بگذارد و این تاثیر آن ها را به سوی شما جذب می نماید. همین؛ این کاری است که هدایای تبلیغاتی انجام می دهد.

سپس به فکر فرو رفت و گفت: منظور شما از هدایای تبلیغاتی همین اتوماتیک و ساعت و… هستند؟ اتفاقا دو روز پیش یک اتوماتیک و یک ساعت رومیزی تبلیغاتی از آن جایی که لوازم خانگی خریده بودیم هدیه گرفتم، هر بار که برای خرید به آنجا می رویم معمولا هدایایی را به من یا پسر کوچکم می دهد.

پرسیدم: مگر شما چند سال است که مشتری آن ها هستید؟ گفت: تقریبا 4 سالی می گردد که تمام اجناس مان را از آنجا خریداری می کنیم. پرسیدم: به نظر شما این تاثیر هدایای تبلیغاتی نیست؟ لبخندی زد و گفت: حق با شماست. این هدایای تبلیغاتی باعث شده اند تا جزو مشتریان دائمی این لوازم خانگی شوم.

من گفتم: حالا دیدید تاثیر هدایای تبلیغاتی به چه شکل است؟ هدایای تبلیغاتی باعث می شوند تا مشتریان دائمی داشته باشید و به راحتی مشتریان تازه ای جذب کنید و کسب و کار خود را اینگونه گسترش دهید. حالا به من بگویید چه هدایایی برای کسب و کارتان ضروری است؟ او گفت: من نمی توانم زیاد هزینه کنم. پیشنهاد شما چیست؟ اولین چیزی که به ذهنم رسید لیوان تبلیغاتی بود. به او گفتم: لیوان تبلیغاتی چطور است؟ لیوان یا ماگ تبلیغاتی با چاپ انواع طرح های زیبای شما بر روی انها می تواند بیانگر یک تفریح و یک روز آرام بخش در باغ یا پشت میز کار در کنار نوشیدن چای در ماگ یا لیوان برای مخاطبین شما باشد و این حس خوبی به آنها می دهد. این پیشنهاد را پذیرفت و ماگ های تبلیغاتی را برایش آماده کردیم.

این خاتمه ماجرا نبود. تقریبا 2 ماه گذشت و دوباره همان آقای محترم این دفعه با شیرینی وارد شرکت شد. همینکه او را دیدیم همه بچه هایی که داخل شرکت بودیم به همدیگر نگاه کردیم و لبخند زدیم. شما هم می توانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است، او مشتریان زیادی پیدا نموده بود و کارش روبراه شده بود و حالا آمده بود هدایای تبلیغاتی جدید دیگری بگیرد. شیرینی را تعارف کرد و همه ما هم از شادی و پیروزیت او مسرور شدیم.

بعضی وقت ها لازم نیست به دنبال برنامه های پیچیده بازاریابی باشیم، شاید یک کار ساده و سنتی مثل ارائه یک هدیه تبلیغاتی می تواند کار یک کمپین تبلیغاتی عظیم را برای ما انجام دهد.

راستی شیرینی پیروزیت شما چه؟ نمی خواهید به ما تعارف کنید؟ اگر کسب و کاری دارید و می خواهید در آن پیشرفت زیادی تجربه کنید. کافی است تلفن را بردارید و یک مشاوره خوب و هدایای تبلیغاتی با کیفیت دریافت کنید و طعم شیرین پیروزیت را بچشید.

لیوان تبلیغاتی چیست؟

لیوان تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان می باشد که تقریبا تمام کسب و کارها برای کارکنان شرکت، مشتریان، نمایشگاه ها، افراد عادی و… تهیه می نمایند و هدیه می دهند. لیوان تبلیغاتی در انواع رنگ و طرح موجود است و شما می توانید به راحتی آن ها را داشته باشید و برای تمامی مشتریان خود با توجه به سن آن ها هدیه بدهید.

لیوان تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدیه های تبلیغاتی است و یکی از بیشترین میزان خرید هدایای تبلیغاتی به لیوان و ماگ تبلیغاتی اختصاص دارد. البته لیوان تبلیغاتی که ما برای شما در نظر گرفته ایم بسیار با کیفیت و با دوام است و می توانید نسبت به کیفیت آن کاملا اطمینان داشته باشید.

لیوان تبلیغاتی به دلیل فضای خالی زیاد آن جای زیادی برای چاپ محتوا دارد و می توانید موارد دلخواه تان را با خیال راحت روی آن نمایش دهید. اما یک پیشنهاد برای شما داریم، اگر می خواهید لیوان تبلیغاتی هم کارکرد تبلیغاتی خود را حفظ کند و هم مورد استفاده مشتریان و کسانی که این هدیه را دریافت نموده اند قرار بگیرد بهتر است زیاد روی آن را شلوغ نکنید.

مشاهده انواع ماگ

ماگ تبلیغاتی بیشتر در کجا استفاده می گردد؟

لیوان و ماگ تبلیغاتی علاوه بر آنکه یک هدیه تبلیغاتی می باشند که می توانید به کارکنان یا مشتریان خود بدهید، جزو هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نیز محسوب می گردد و می توانید در نمایشگاه هایی که شرکت می کنید از این هدایای تبلیغاتی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی خوب بهره ببرید.

چند راه حل برای هدیه دادن لیوان و ماگ

بچه ها معمولا عاشق لیوان هستند و هدیه دادن آن به بچه ها نه تنها آن ها را مسرور می نماید بلکه روی پدر و مادر آن ها هم تاثیر زیادی دارد، پس اگر مشتریان شما با بچه های خود در نمایشگاه یا محل شرکت حضور می یابند هدیه دادن به بچه ها را از قلم نیاندازید.

لیوان تبلیغاتی چون جزء هدایای تبلیغاتی ارزان می باشد بهتر است در تعداد زیاد خریداری کنید تا همیشه آن ها را داشته باشید و مشتریان شما هیچگاه دست خالی از شرکت شما خارج نشوند و با یک یادگاری تاثیر گذار آن جا را ترک نمایند.

خرید هدایای تبلیغاتی و مخصوصا ماگ تبلیغاتی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت اما تاثیر آن به مراتب بیشتر از سایر راه های تبلیغاتی هزینه بر نظیر نصب بنر و بیلبورد تبلیغاتی می باشد.

لیوان تبلیغاتی ارزان انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی در انواع مختلف از لحاظ جنس تقسیم بندی می شوند که چهار دسته پرمصرف و محبوب آنها شامل: لیوان سرامیکى، لیوان پلاستیکى، لیوان فلزى و لیوان کاغذى هستند.

به لیوانی که دارای دسته باشد، ماگ گفته می گردد.

خرید ماگ

خرید هدایای تبلیغاتی می تواند به نحوی نجات کسب و کار شما را رقم بزند، کسب و کارهای زیادی بوده اند که با خرید هدایای تبلیغاتی کاملا متحول شده اند و رونق و پیشرفت دوباره به سراغ آن ها آمده است. از این رو بازاریابی و تبلیغات با هدایای تبلیغاتی می تواند بسیاری از مسائل شما را حل نماید و هزینه های شما را نیز کم کند.

لیوان یا ماگ تبلیغاتی از آن جهت که بسیار ارزان می باشد و برای چاپ محتوا هم فضای کافی دارد جزو هدایای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار در بین کسب و کارها می باشد. با داشتن لیوان تبلیغاتی در دفتر کار خود یا نمایشگاه هایی که شرکت می کنید می توانید با صرف هزینه کم یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی پیروز اجرا کنید.

اگر این دلیل ساده برای جلب نظر شما کافی نیست، در ادامه دلایل بازاریابی با ماگ های تبلیغاتی را با هم آنالیز خواهیم کرد.

مشاهده قیمت و خرید

چرا باید از ماگ یا لیوان تبلیغاتی برای بازاریابی خود بهره ببرید ؟

مردم عاشق لیوان هستند

یک نوشیدنی گرم مثل چای، دمنوش یا قهوه برای بسیاری از ما دلپذیر است. هنگامی که آن را در ماگ تبلیغاتی شرکت شما بنوشند، فکر می کنید چه احساسی را تجربه می نمایند؟ مطمئنا در حین صرف یک نوشیدنی به طعم و عطر آن توجه می گردد. اما بدون شک بخشی از لذت این کار نیز به حس خوبی ارتباط دارد که از دیدن آن دریافت می گردد.

یک طراحی جذاب را انتخاب کنید و لیوان خود را به میز کار مشتریان خود راهنمایی کنید. مطمئن باشید دیدن این تصویر از هدیه شما، حس خوبی در آن ها ایجاد می نماید.

نقش ماگ تبلیغاتی در برندینگ

شما قصد دارید از برند تجاری تان با صدای بلند صحبت کنید. لیوان های جذاب با گرافیک جسورانه و اندازه های متنوع آن بلندی صدا را برایتان ایجاد می نمایند. اگر می خواهید هدیه ای متفاوت باشد جای تعویض هدیه خود به طراحی، جنس و کاربرد متفاوت برای آن بیندیشید.خلاقیت و تاثیر آن بر مشتریان یک رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. از آن به سادگی نگذرید و مطمئن باشید زمانی که برایش خرج می کنید بی فایده نخواهد بود.

  • بازاریابی با یک بوم خالی هم قابل انجام است. به این فکر کنید که چه چیزی را می خواهید با هدیه تبلیغاتی خود به دست بیاورید؟
  • آیا می خواهید آگاهی بیشتری از برند داشته ایجاد گردد؟
  • آیا قصد دارید به نشانه تشکر از مشتریان این کار را بکنید؟
  • یا برای پیشنهاد دادن خدمات خود به مخاطبان هدیه می دهید؟
  • به چیزی احتیاج دارید که پیش زمینه مذاکرات را فراهم کند؟
  • می خواهید مخاطبان شما شعاری در خصوص برند شما را منتقل نمایند؟

هدف نهایی خود را برای کوشش های بازاریابی مشخص کنید و این شما را به سمت راه درست برای بازاریابی لیوان های تبلیغاتی سوق می دهد.

ماگ هدیه ای کاربردی است

مردم اغلب برای مصارف دیگری غیر از نوشیدن قهوه نیز از لیوان خود استفاده می نمایند. چه آن ها چای یا کاکائو داغ بنوشند و یا حتی برای برطرف تشنگی یک شربت یا آب خنک را در آن نوش جان نمایند. در طول روز تقریبا همیشه احتمال استفاده از آن ها وجود دارد. علاوه بر این جزو اقلام پر مصرف است. پس اصلا عجیب نیست که هر کس دو یا چند لیوان شخصی داشته باشد. با کالای تبلیغاتی پر استفاده به مخاطبان خود فرصتی می دهید تا برای شما تبلیغ نمایند.

لیوان قهوه به راحتی فرسوده نمی گردد. همان لیوان قهوه که 10 سال پیش خریده اید ممکن است هنوز هم در کنارتان باشد. لیوان ها جایی در انتهای یک کشو قرار نمی گیرند و یا دور ریخته نمی شوند. از آن جا که آن ها بسیار کاربردی هستند، به احتمال زیاد می توانند یک صندلی همیشگی در کنار مخاطبان شما پیدا نمایند.یک بازاریابی با دوامی برای مدت زیاد قطعا در هزینه های شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

مشاهده قیمت ماگ

ماگ هدیه ای ارزشمند است

بودجه بازاریابی شما بی نهایت نیست. باید از این سرمایه در جایی که ارزش دارد بهره ببرید. ارزش از منظور ما بازده سرمایه گذاری شما است. مخاطب شما چند بار از این محصول استفاده می نماید؟ آیا این کار یک مرحله ای است و یا ثابت است و آیا می تواند بازده سرمایه گذاری خود را به شما بازگرداند؟

لیوان های تبلیغاتی بازده ارزشمند سرمایه گذاری خوبی به شما ارائه می دهند. به یاد داشته باشید، فقط دوستداران قهوه و هات چاکلت نیستند که از ماگ لذت ببرند. هر کسی که نوشیدنی بخورد یا چیزی بنوشد، از لیوان لذت می برد و ارزش بیشتری را به عنوان شما می بخشد.

انتخاب نوع ماگ با توجه به سبک زندگی مخاطب

به مخاطب هدف خود فکر کنید. سبک زندگی آن ها چگونه است؟ آیا آن ها زیاد در خانه هستند یا به مسافرت می فرایند؟ ترجیح می دهند در چه لیوانی چه چیزی بنوشند؟ این نکات نهایتا در انتخاب لیوان ایده آل به شما یاری می نماید. به طور مثال افرادی که در خانه هستند، لیوان های قهوه استاندارد، از هر شکل و اندازه را ترجیح می دهند. اما کسانی که اغلب در حال حرکت و سفر هستند، دوست دارند لیوان های کوچک و مقاومی داشته باشند. لیوان مسافرتی گزینه خاص و متفاوتی است که برای مخاطب خودش خوشایند خواهد بود. لیوان مسافرتی شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد، بنابراین به برند تجاری خود در اینجا توجه ویژه ای بکنید.

کاربردهای گوناگون ماگ تبلیغاتی

نفوذ ماگ به منازل

مثلا یک فروشگاه لوازم خانگی میتواند از ماگ استفاده نماید، چرا که بیشتر شما باید نظر بانوان را به برند خود جذب نمایید و با وجود این لیوان ها در خانه ها میتوانید مشتری بیشتری جذب نمایید، در واقع بهترین روش نفوذ تبلیغاتی به خانه های مردم همین مورد است .

جذب تبلیغات به کلیه دفاتر سازمان های خصوصی توسط ماگ

در هر کارخانه ای که شما لیوان تبلیغاتی خود را ارائه کنید میتوانید نظر کلیه پرسنل را جذب نمایید، بخصوص نظر مسئولین مدیریتی هر آنقدر که ماگ زیباتر باشد صندلی بهتری دارد.

فضای مناسب برای درج تبلیغات روی ماگ

شما یک کلاه تبلیغاتی را در نظر بگیرید، تبلیغات شما میتواند به راحتی به چشم عموم بیاید. با اینکه سایزی چند برابر سایز یک لیوان تبلیغاتی دارد، شما روی همه کلاه هایی که لوگوی تبلیغاتی درج میکنید هم این زیبایی را دارد که روی یک ماگ درج میکنید. حال یک فلش مموری را در نظر بگیرید؛ با اینکه یکی از هدایای دیجیتالی پر فروش بشمار میگردد اما فضای خوبی برای درج سایز عظیم لوگو و مختصات شرکت روی فلش ندارید، اما روی لیوان های تبلیغاتی هر چقدر طرح های شما شلوغ تر باشد زیباتر است، در واقع این عظیمی و زیبا بودن طرح شماست که به یک لیوان زیبایی میبخشد، اما این مورد را هم در نظر بگیرید که هر کدام از هدایای ما مزیت خاصی خود را دارند . لیوان تبلیغاتی برای هر صنفی میتواند کاملا متفاوت باشد حتی گاهی باید از طرح ، رنگ و سایز خاصی برای لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد.

ماگ قابل استفاده در تمامی محیط

بعضی محصولات مانند کلاه های تبلیغاتی نمیتوانند در تمام محیط با ما باشند، اما کلاه ها را میتوان همیشه همراه خود داشت و از همین طریق در معرض دید عموم قرار میگیرند. حال لیوان تبلیغاتی مزیتی که دارد این است که در هر جایی میتواند حضور داشته باشد در تمام اماکن دولتی و خصوصی میتواند از لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد، یک لیوان میتواند متناسب با هر محیطی فراوری و پخش گردد.

نوشیدن قهوه ممکن است اولین استفاده از لیوان باشد، اما موارد استفاده دیگری نیز وجود دارد. بسیار دیده شده که اتوماتیک، مداد و لوازم اداری کوچک سرگردان و حیران به روی میز کار پخش می شوند. در پاسخ به این مشکل بارها دیده شده که از یک لیوان برای جااتوماتیکی استفاده می گردد. این کار هرچند از ماموریت اصلی لیوان به دور است اما یادآوری خوبی برای برای اشاره به برند شماست.

شاید فکرش را نکنید اما ماگ شما می توان نقش گلدان را نیز بازی کند. ماگ تبلیغاتی شما یک طراحی منحصر به فرد را ایجاد می نماید که اتفاقا که توجه بیشتر مردم را به خود جلب می نماید.

هنگام خرید هدیه تبلیغاتی به مخاطبتان فکر کنید. هدف شما چیست؟ آیا به دنبال کسب توجه هستید یا فقط به مشتریان وفادار خود پاداش می دهید؟ هدف شما نوع لیوان و ماگ، رنگ و سبک آن را مشخص می نماید.

لوگو و شعارتان را به روی آن چاپ کنید. همه چیز باید به یکدیگر مرتبط باشد و به مخاطب شما حسی منسجم ببخشد.

رنگ، اندازه و سبکی را انتخاب کنید که متناسب با تجارت شما باشد. تصویر، پیغام یا رسالت شغل شما چیست؟ هدیه شما باید به نوعی منتقل نماینده حس و مفهوم شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک تجارت شفاف و ساده را دارید، یک ماگ عجیب و شلوغ پیوندی با شما پیدا نخواهد کرد.

جلب توجهی که شما با خرید ماگ میتوانید به وسیله مشتریان داشته باشید یکی از اتفاقات خاص دوران تبلیغات شما است . برای بهتر دیده شدن در فروش محصولات یا ارائه خدمات خود میتوانید از لیوان های تبلیغاتی بهره ببرید با بیش از 1000 نوع طرح و رنگ های جدید لیوان های تبلیغاتی پیشرفته ترین فرایند تبلیغات مدرن را از آن خود کنید .

چرا ماگ؟

قبل چاپ تصاویر روی ماگ یکی از جدیدترین و در عین حال بهترین خلاقیت به شمار میرفت . البته اکنون نیز همینطور است اما دیگاه ما در گذشته و حال می متفاوت است . ابتدا این کار یک خلاقیت منصر بفرد بود که تنها توسط شرکت های خاص انجام میشد . کم کم این کار در محیط های مختلف بکار میرفت و مثلا ما برای دادن یک کادو تولد و یا حتی به مناسبت ازدواج به یک شرکت سفارش میدادیم تا تصویر فرد یا زوج مورد نظر را روی لیوان ها هک نمایند که این کار جذابیت بالایی داشت و واقعا جلوه زیبایی را از خود به جای میگذاشت . کم کم این خلاقیت جنبه تبلیغاتی به خود گرفت و موجب به وجود آمدن ماگ شد . امروزه برای به شهرت رساندن یک برندمحصول و یا خدمات میتوانید از ماگ بهره ببرید . آنقدر این محصول کلاس بالایی دارد که حتی درکنار محصولات تبلیغاتی ست مدیریتی نیز در بسته بندی زیبا هدیه میگردد.

کلیه اصناف و برندهایی که به ذهنتان میرسد میتوانند برای تبلیغ کردن برند خود از ماگ استفاده نمایند .

لیوان یا ماگ تبلیغاتی چه تاثیری روی مخاطبان دارد؟

با استفاده از یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی که لوگو و طرح اختصاصی شرکت شما روی آن چاپ شده است می توانید به راحتی به مشتریان جدیدتر معرفی شوید و همچنین می توانید تاثیر مثبتی روی شرکت های همکار بگذارید. معمولا افراد در طول روز برای نوشیدن آب، چای و انواع نوشیدنی به دفعات از لیوان و ماگ استفاده می نمایند، حال اگر شما یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی از شرکت خود را که جنس و طرح زیبایی دارد به مشتریان و همکاران خود هدیه بدهید همیشه اسم شرکت خود را در ذهن آن ها یادآوری خواهید کرد. همچنین اگر فرد دیگری لوگو و شعار شرکت شما را (که معرف زمینه کار شما است) روی ماگ ببیند، در صورتی که احتیاجمند همکاری یا استفاده از خدمات در زمینه کاری شما باشد جذب شرکت شما می گردد.

چگونه می توانیم لیوان و ماگ تبلیغاتی سفارش دهیم؟

اگر بخواهید لیوان و ماگ تبلیغاتی خود را در تعداد زیاد سفارش دهید می توانید با یک کارخانه فراوری نماینده ظروف چینی و سرامیک قرارداد ببندید تا هر سال در زمان خاصی طرحی اختصاصی برای شما با تعداد درخواستی فراوری نمایند. در غیر اینصورت می توانید برای تعداد کم با یک مرکز چاپ طرح روی لیوان و ماگ هماهنگ کنید و طرح دلخواه خود را با کیفیت مناسب چاپ کنید.

برای تاثیر بهتر روی افراد در صندلی های مختلف می توانید برای افرادی که در راس شرکت های همکار قرار دارند (مانند مدیر و معاونین شرکت ها همکار) و یا برای مشتریان مهم (VIP) به صورت محدود و متفاوت از سایرین ماگ و لیوان تبلیغاتی با طرح اختصاصی تدارک ببینید. طرح کلی این ماگ ها و همچنین کیفیت چاپ و جنس آن ها می تواند از سایر لیوان و ماگ های تبلیغاتی متفاوت و بهتر باشد. همچنین می توانید این هدیه را در کنار تعدادی آیتم دیگر به عنوان ست هدیه بدهید.

خرید لیوان و ماگ

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 615

به "خرید لیوان پلاستیکی و ماگ تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لیوان پلاستیکی و ماگ تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید