ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI
به گزارش مجله پزشکی، بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، خدمات پس از فروش خودروهای لاماری در سال 1403 پیروز شد جایگاه خود را از رتبه سوم در سال 1402 به رتبه دوم ارتقا دهد.

بهبود شاخص های مدیریتی و نمایندگی ها
در بخش نظام مدیریتی، شرکت آرین پارس توربو که ارائه دهنده خدمات پس از فروش لاماری است، با رشد 45 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شد. این پیشرفت با اصلاح ساختار مدیریتی، تدوین فرآیندهای کارآمدتر و اجرای سیاست های مؤثر به دست آمده است.
بعلاوه در شاخص شرایط نمایندگان، عملکرد شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش لاماری قابل توجه بوده و تمامی نمایندگی ها پیروز به کسب امتیاز بالا شدند. این شاخص نسبت به سال 1402 با رشد بیش از 10 درصد همراه بوده که نشان دهنده سرمایه گذاری بیشتر در شبکه نمایندگی ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی است.
افزایش رضایتمندی مشتریان
شاخص رضایتمندی مشتریان نیز با 3 درصد افزایش نسبت به سال گذشته روبه رو شد. این روند مثبت بیانگر تعامل بهتر با مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است و نشان می دهد آرین پارس توربو در مسیر صحیح برای افزایش رضایت مشتریان واقع شده است.
ارتقای رتبه در ارزیابی کلی
با ترکیب این دستاوردها، خدمات پس از فروش لاماری در ارزیابی کلی ISQI توانست یک پله صعود داشته و از رتبه سوم سال 1402 به رتبه دوم در سال 1403 دست یابد. این پیروزیت نشان می دهد که تمرکز آرین پارس توربو بر ارتقای نظام مدیریتی و توانمندسازی شبکه نمایندگی ها توانسته گام بزرگی در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش برند لاماری بردارد.
منبع: بیت ران