ارمنستان نزدیک شدن جنگنده های اف-16 ترکیه به ایروان را تکذیب کرد

به گزارش مجله پزشکی، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان نزدیک شدن جنگنده های ترکیه به 56 کیلومتری پایتخت این کشور را تکذیب کرد.

ارمنستان نزدیک شدن جنگنده های اف-16 ترکیه به ایروان را تکذیب کرد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالیکه بعضی رسانه ها مدعی نزدیک شدن دو فروند جنگنده اف-16 ارتش ترکیه به سمت پایتخت ارمنستان شده بودند، وزارت دفاع جمهوری ارمنستان روز دوشنبه این اخبار را تکذیب کرد.

به نوشته وبگاه رادیوی دولتی ارمنستان وزارت دفاع ارمنستان گزارشها در زمینه نزدیک شدن دو فروند اف-16 ترکیه به سمت ایروان پایتخت این کشور را رد کرد. شوشان استپانیان سخنگوی وزارت دفاع جمهوری ارمنستان با رد این گزارشها گفت: این اطلاعات منطبق بر واقعیات نیست.

وی درباره آخرین شرایط حاکم در مرزهای بین ارمنستان و آذربایجان نیز گفت که طی شبانه روز گذشته اوضاع از آرامش نسبی برخوردار بود.

بعضی رسانه های جمهوری آذربایجان مدعی پرواز جنگنده های اف-16 ترکیه به سمت ایروان (56کیلومتری) شده بودند. این در حالی است که آذربایجان و ارمنستان در حال برگزاری یک رزمایش عظیم زمینی و هوایی هستند.این رزمایش در حالی برگزار می گردد که دو کشور آذربایجان و ارمنستان چندی قبل و به دنبال حملات توپخانه ای نظامیان ارمنی به مواضع آذربایجان در ناگورنو-قره باغ شاهد تنش بوده اند.

رئیس جمهور ترکیه نیز پیشتر طی سخنانی به بحران میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان پرداخته و گفته بود که این کشور آذربایجان را تنها نخواهد گذاشت. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 458

به "ارمنستان نزدیک شدن جنگنده های اف-16 ترکیه به ایروان را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمنستان نزدیک شدن جنگنده های اف-16 ترکیه به ایروان را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید